Heel begrijpelijk. Voelt voor mij een stuk relaxter, kan het je echt aanraden. Fijne vakantie alvast lieverd en hopelijk snel een positieve test!
Thanks! Ik ga dan toch maar even kijken denk ik. Ik draag bijna nooit broeken maar altijd rokjes en jurkjes, maar gister een rokje met zon broekknoop&rits zeg maar (geen zachte mrr rek stof) dat echt vervelend zat bij mn buik. Moet sowieso echt even gaan winkelen, maar dat word dan deels toch maar positiekleding
Ik heb de afgelopen maand ook veel geshopt! Waaronder 4 positiebroeken, 2 lange, 1 driekwart en 1 korte. Gewoon lekker shoppen meis Blloempje, 9 weken! Woehoe, wanneer mag je weer voor een echo? Lianne, ik denk vanmiddag aan je meis!
Morgen meisjes. @ broeken. Volgens mij ook rond een week of 12, zat echt ineens voor geen meter. Lianne succes vanmiddag. Butterfly veel plezier bij babypark. Erikatje we waren gisteravond begonnen ja, de lamp hangt en de kast is in elkaar gezet. Alleen de deurtjes moeten er nog in.
Lianne succes met de 20 weken echo! Ik duim dat alles goed is! Ben ik trouwens de enige die de foto in mn banner een beeeetje eng vind?
Oew leuk Misjuul!! Ben benieuwd hoe het straks geworden is!! Itp, ik had ook met 12 weken al een zwangerschapsbroeken aan! Dat zit gewoon veel lekkerder!! En kan nu helemaal niet meer zonder!! En ja, er komen geregeld enge plaatjes voorbij op die banner, haha! Maar vind het wel een fijne banner!! LianneE, succes alvast vanmiddag!! Pff, wist niet dat je zo moe kon zijn... Gaap!! Mja, vanmiddag nog even een kamer behangen voor vrienden.. En dan van het weekend lekker hier thuis bezig!!
Haha nee hoor, zie wel vaker 'enge' plaatjes voorbij komen. Mijn zusje noemt onze beeb regelmatig alien nu ze op internet zoekt hoe de groei van zo'n beebje eigenlijk gaat Thanks MissJuul, we gaan vanavond pas. Moet eerst nog een dag op kantoor uitzingen
Erikatje, wat slecht van die vrouw zeg! Ik houd er altijd rekening mee als ik een koortsblaar heb en kus dan niemand op de mond. Mijn koortsblaren zie je ook nooit zo goed. ITP, mijn broeken zaten met 12 weken echt niet meer lekker. Kon ze nog wel dicht krijgen, maar fijn is anders. Lianne, veel succes vanmiddag! Denk aan je!
Ik had toen ook al zwangerschapsbroeken aan hoor. Mn eigen broeken zaten echt niet meer lekker. Wel slim om het zo aan te pakken met je man. En het is alleen maar fijn hoor om alles op tijd geregeld te hebben! Wensje, heel vervelend die klachten van je! Hoop dat die rustigere weken ook een positief effect hebben op je klachten. Sun, ik zag weer allemaal aanbiedingen op het gebied van kinderwagens enzo bij Prenatal. Misschien ook voor ITP handig Over dat programma: 10.000 euro voor een kinderkamer?!?!?!? Butterfly: de alien Zo ziet het er zeker uit met zo'n vooraanzicht
Ja hoor Ik ben.alles net aan het bijlezen. We hadden bij een collega thuis een soort van bijeenkomst. Eigenlijk gewoon gezellig kletsen over hoe de zaken ervoor staan en dan.lekker eten. Dus daar kon ik van mezelf wel heen. Ze hadden ook nog een workshop hoelahoepen, toen heb ik lekker in de.tuin gezeten met twee andere collega's die niet goed genoeg ter been waren. Cosy ik dacht dat ik al op je had gereageerd maar ik zie het nergens terug. Kan nu alleen nog zeggen: ik sluit me helemaal aan bij wat er gezegd is. Het is wel fijn om even afstand te nemen van alle confrontatie. Verder is alle info uit de berichten hier inmiddels door de zeef Ik kijk straks weer even opnieuw. Oma is nu moe.
Hoelahoepen... Ik kan het gewoon niet meer. Haha Vroeger veel gedaan, maar het lukt me nu echt niet meer... Wel ene goede training trouwens , wanneer het wel lukt
Hier kun je wel veel goedkopere zwangerschapskleding vinden: Negen maanden mooi met de juiste zwangerschapsmode van bonprix! Geen idee hoe de kwaliteit is hoor! Misschien weet iemand anders dat wel
Hoi iedereen.. dit is de oude Hommel.. Ik kon het gewoon niet laten om toch af en toe te kijken hoe met iedereen gaat en ik weet hoe blij jullie zijn met anonieme mee-kijkers dus ik wou het even laten weten.
Hommel! Wat fijn wat van je te lezen Wat die zwangerschapskleding van Bonprix besteld, als het goed is krijg ik morgen wat binnen dan kan ik het je vertellen
Het gaat inmiddels wel weer.. de wens voor een kindje is er nog steeds dus we zijn het weer gaan proberen deze maand.. maar ik ben doods en doods bang Dus ik stort me maar op andere dingen.. tot vandaag.. ik droomde over jullie dus ik moest even kijken of alles nog goed was..