Mamayo het is ook erg.. De tijd vliegt voorbij.. Iedereen wordt (of blijft) zwanger en je hebt er geen invloed op.. Ik heb erg zin in mijn vakantie volgende maand.. Een jaar geleden dat ik zwanger werd van de 1e miskraam.. Toch probeer ik maar hoop te hebben en ben ik blij te lezen dat het met de rest in ieder geval goed gaat!!
Je bent ook een lieverd Eiffel!! Net als Cosy, Mamayo en Logan! En jullie situatie is zo begrijpelijk k ut!! Ik duim heel erg hard dat het voor jullie heel snel raak is en dat die kleine mooi nog ruim 8 maand bij jullie blijft zitten! Ik gun dat jullie zo enorm!! Dikke knuffel!! Als er iets was wat ik doen kon... Had ik het gedaan!
Mamayo wat shit Het is ook gewoon zo super raar dat je maar moet afwachtten en er zelf weinig aan kunt doen. Ik hoop voor jou (en de anderen die op het lijstje staan) dat het snel raak is en dat het dan goed gaat. Logisch dat je even wat afstand neemt, denk aan jezelf!
Lieve Mamayo, wat k u t! elke ronde dat het niet raak is, is verdrietig, maar ik kan me voorstellen dat dit een extra rot moment is. Weet dat we er voor je zijn! Dikke knuffel
Het is jullie zo gegund! Heel begrijpelijk om er hier even tussenuit te gaan. Jullie zijn altijd welkom en blijf lekker meelezen. Hopelijk horen we heeeeel snel goed nieuws van jullie.
Daantjuh , hoelang is jou man nog vrij?? Hier heeft de mijne gelukkig vakantie. Wel fijn om samen het ritme op te bouwen
Dinsdag moet hij weer werken! 😅 Dan moet deze super mam het allemaal zelf doen. Keer 2 😲
welkom terug hommel knuffel voor jou mamayo, dat is niet leuk. sorry als ik nog iets vergeten ben. ik ga weer proberen wat vaker te reageren, afgelopen dagen heel erg druk geweest en niet veel energie over. nog 5 nachtjes slapen tot de termijnecho, ik ben echt zo benieuwd. daarna gaan we het ook vertellen aan de verdere familie. Ik heb nog 1 spijkerbroek die ik aan kan, want de was een beetje aan de grote kant. maar de andere broeken zitten wel (te) strak. ik ga op zoek naar 2ehands broeken, niet normaal duur in de winkels. Misschien wel 1 nieuwe voor net, maar voor me werk niet hoor.
T is stil hier ladies! Ik ben vandaag ook op jacht geweest voor broeken. Ik heb volgens mij elke positiebroek die er te koop is aangehad, maar niks zat mooi. Mijn taille is tegenwoordig een andere maat dan mijn bovenbenen, werd er echt chagrijnig van. Uiteindelijk 1 gekocht, duurder dan ik wilde, maar was de enige die goed zat en ik heb toch meer dan 1 broek nodig. En toen hield mijn auto er ook nog mee op en heb ik de hele dag al last v brandend maagzuur. Kortom, ik heb wel eens betere dagen gehad
Zal wel erg wennen zijn, maar jij kunt dat! Sun, frustrerend is dat he, als niks goed zit. Gelukkig heb je uiteindelijk wel wat gevonden. Naa, hoe is het bij jou? Alles nog rustig? @hier: gisteren bij moeders geweest, ze was jarig. Hebben er geslapen en vandaag zijn we Leeuwarden in geweest. Daarna nog bij mijn paps en mams gegeten en toen weer terug naar Zwollywood. Heb leuke spulletjes voor de babykamer besteld en het kamertje is ook besteld. Dat komt 3 juni binnen. Het uitzet lijstje wordt steeds korter. Hebben gewoon bijna alles al.
Komt goed daantjuh! Gaat je helemaal lukken meis! Ah Sun wat irritant zeg en dat maagzuur, praat me er niet over. Ik leef op rennies! Wat goed Liana dat alles bijna af is! En nog gefeliciteerd met je moeder Met mij goed hoor. Ene dag kan ik wat meer dan andere dag. Gisteren was buik weer wat onrustiger dus vandaag maar weer wat minder doen