Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spastische darmen en zwanger...praat me er niet van :(

Elf, wat leuk samen met 2 vriendinnen zwanger zijn!

Linky, klinkt als een goed plan, vl lekker laten oefenen met het rijden. Begin je al zenuwachtig te worden? Komt nu echt dichtbij!

Missjuul: voor als je een hond hebt :D jullie hebben nog heel even voor een naam, extra moeilijk als je niet op 1 lijn zit

ITP, pfff namen zijn ook lastig, zeker als je er nog een extra 'tintje' aan wilt geven zeg maar. Hier kan vl soms raar uit de hoek komen, vond ik een naam leuk en is zijn eerste reactie 'maar dat is joods'..uhhh?? Nou en? Maar dan is hij dus bang dat er later terroristen zullen zijn wat haar dan extra kwetsbaar maakt of zo'n soort vaag verhaal :(

@luieremmers: heb je zelfs daar al een miljoen keuzes in :( Was ik blij dat we de kinderwagens en autostoeltjes achter de rug hadden, staat me dus nog meer te wachten ;)

Hier vandaag een druk klusdagje..ja ja...vl eindelijk in actie ;). Maar als hij gaat dan gaat ie los, dus maar lekker laten gaan. Vooral in huis, dus geen baby-actie, maar een onkruidvrije tuin is ook niet verkeerd. Vooral ook omdat ik niks mocht doen van hem 'met mijn buik'. Ondanks herhaaldelijke keren 'ik ben zwanger, niet invalide ik kan je prima even helpen' toch maar met een drankje in de zon gaan zitten ;)
    En net uit eten met mn ouders, mams is morgen jarig. Nu komt de man met de hamer langs dus weltrusten lieve eitjes!

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hier ook heerlijk van het mooie weer genoten. Bij een vriendin in Enschede geweest.

Linky, vind het zo spannend wanneer de kleine meid komt ;).

Luieremmer hebben we nog niet. Dat is 1 van de weinige dingen die we nog aan moeten schaffen. Weet ook nog niet zo goed welke ik wil. Gelukkig is zo'n ding zo aangeschaft.

Ik ga zo ook maar eens slapen. Hoop dat ik eindelijk eens een fatsoenlijke nacht kan maken. Slaap al een paar nachten heel slecht. Nu weer super benauwd. Ik wil eigenlijk wachten totdat het wat afzakt, maar ik ben bang dat ik dan over een paar uur nog op de bank zit. ;).

3. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend linky! Kan me dat gerommel nog goed herinneren.. Iedere keer dan je dan 'zou het nu?'

Elf wat super leuk met 2 vriendinnen, ik ben nu ook met 2 vriendinnen zwanger de ene 38 weken en de andere 33 weken dus kindjes schelen straks ook echt weinig. :)

@namen; is ook super lastig het is toch iets wat je je kind voor de rest van zijn/haar leven meegeeft. En als je dan ook beide andere smaak hebt helemaal lastig ..

Haha Sun wat is die vl van jou toch een schattig.. :)

@luieremmer: hier de daiperchamp. Werkt helemaal super! :)

Ik gisteren een zonnig dagje gehad maar was savonds zo moe dat ik geen puf meer had om te reageren..

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx voor jullie reacties!
    Denk dat ik ook voor een Diaperchamp of soortgelijk ding ga. Eentje zonder speciale zakken en niet al te veel gedoe :)

Sun, ik heb dat ook zo vaak gezegd 'ik ben zwanger, niet opeens gehandicapt' (klinkt echt heel onaardig, sorry :)) maar ben nu wel erg blij dat er zoveel rekening met me gehouden wordt :D

Wat leuk Naa! Dat scheelt echt heel weinig zeg, leuk! Hier een heleboel 2015 baby's :)

Liana, beter geslapen? Heb je last van je buik (zit ie in de weg) of een andere reden dat je slecht slaapt?

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Paaseieren kletsclubje! ♡

Zwanger worden - NODlijst
    > Logan - 13 juni
    > Mamayo - geen datum
    > Cosy - geen datum

Zwanger!
    ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy!
    ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy!
    ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂ they're a Boy & ♀ a Girl!
    ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise!
    ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♂♀?
    ♡ > Itakepictures - 2 december - it's a surprise!
    ♡ > Bakegirl - 14 december 2015 - ♂♀?
    ♡ > Blloempje - 24 december 2015 - ♂♀?
    > Mandy3 - 22 januari 2016 - ♂♀?

Geboren!
    > Op 9 april 2015: ♡ Quinn en Dex ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85!
    > Op 13 mei 2015: ♡ dochter voor XmoonlightX!

We already have 5 boys, 8 girls, 2 surprises & 2 twins!

♡ De toppers die hun bijdrage leveren aan Moeders voor Moeders;
    * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures *

Afspraken
    > Erikatje - 25 weken echo - 26 mei
    > Erikatje - lactatiekundige - 26 mei
    > Itakepictures - controle vk - 26 mei
    > Missjuul - diabetespoli - 26 mei
    > Linky - controle gyn - 27 mei
    > Bakegirl - termijnecho - 28 mei
    > Liana84 - controle en groeiecho - 28 mei
    > Sun123 - GUO - 29 mei
    > Logan - intake Geertgen kliniek - 1 juni
    > Wensje88 - GUO - 1 juni
    > ButterflyNova - controle vk - 1 juni
    > Naa - controle vk - 2 juni
    > Elf84 - controle vk - 2 juni
    > Mandy3 - Eerste echo - 5 juni
    > LianneE - controle vk - 8 juni
    > Missjuul - groeiecho - 11 juni
    > Sun123 - controle vk - 11 juni
    > Elf84 - controle + liggingsecho vk - 16 juni
    > Itakepictures - pretecho - 17 juni
    > ButterflyNova - 20 weken echo - 17 juni
    > Liana84 - psych POP poli - 23 juni
    > Elf84 - controle vk - 24 juni

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin*
    Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3)
    Oktober 2014, Liana84. (5+1)
    Oktober 2014, Blloempje. (5w)
    Januari 2015, Blloempje. (10+2)

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden

6. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve paaseitjes!!

Wij hebben een luieremmer die je met zo een handvat de luier omkiept .. Geen geur, vuilniszak erin, geen zakjes.. Ideaal!! Want er gaan me toch partij luiers doorheen . Beste aanschaf van alles geweest

Hier ineens sins twee dagen jeuk en uitslag op benen, rug en armen.. Heel vervelend.. Verder veel moeten plassen.. Kleine kwaaltjes maar nog niks echt duidelijk.. Kan zoals iedere keer weer alle kanten op .. Volgens mij is mijn NOD ergens volgende week.. Hou vrijdag maar aan.. Maar ik hoef niet op de lijst hoor.. Vond het zo moeilijk om me bij vlindertje te zien staan.. Ik hou jullie zo wel op de hoogte. 😄

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Eiffel, wilde idd al vragen of je een NOD hebt.
    Maar dan laat ik de lijst gewoon zo :)

Vraag me trouwens af hoe het met Gerinda is... tijd niet gehoord en haar UD komt toch ook al in de buurt.

8. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het trouwens met bloempje

9. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Goedemiddag!
    Ook eindelijk wakker :D

De rust is hier wedergekeerd (stiekem wel jammer ;))

Leuk sun, dat je vriend het huis onder handen neemt, lekker genoten van de zon? Zijn er trouwens meer mannen hier die ineens her hele huis willen verbouwen? Bij mij zijn ook ineens alle kamers afgemaakt, zelfs de zolder die we als meerjarenplan ver vooruit hadden geschoven. Een soort nesteldrang voor mannen :D

Ik vind het nu al spannend voor je Eiffel! Blijf je nog doorgaan met ovutesten?

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Naa en Elf ook leuk dat jullie tegelijk met vriendinnen zwanger zijn! Dan kun je ze samen zien opgroeien :)

Liana hoe ging het met je nachtrust? Ben je zo benauwd vanwege je buik of zit je vol? (ik bedoel neus, keel, bijholten etc)

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Elf en Naa, echt super leuk dat jullie gelijk met vriendinnen zwanger zijn! 1 van mijn vriendinnen is ook weer zwanger, maar nog maar 7 weken.

Eiffel, spannend weer hoor! Hoop zo dat het raak is!

Nachtrust, ik heb gelukkig eindelijk eens fatsoenlijk geslapen nadat ik gisteren avond weer een aanval van slecht voelen had. Ik kan op zich nog prima liggen, alleen draaien kost wat meer moeite en aangezien ik veel wissel van slaaphouding, word ik daardoor best vaak wakker. Ook benauwd door de baby's denk ik. Zit verder niet vol. Daarnaast zit mijn hoofd vol met allemaal gedachten enzo. Zal er allemaal aan bijdragen dat mijn nachtrust momenteel niet echt lekker is.

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky en Liana, fijn dat jullie weer even hebben kunnen bijtanken. Slaap doet soms wonderen!
    Hebben jullie ook wel eens last vh volgende: mn als ik in bed lig en te lang op 1 zij lig, komt er een enorme spanning op mn buik te staan en dat trekt dan helemaal door naar de zij waar ik niet op lig. En als ik dan omdraai is het binnen 5-10 min zelfde verhaal aan de andere kant. Over niet nachtrust bevorderend gesproken ;) het kunnen ook mn darmen zijn waar die spanning op staat misschien?

@diaperchamp, die ga ik onthouden (lees: opschrijven, want onthouden wordt hem niet momenteel ;)), scheelt weer wat zoekwerk straks ;)

Linky, heerlijk nesteldrang voor mannen ;) hier is vl sowieso vh alles of niets. Wb huishouden is het meestal niets, maar gisteren was het alles. Mooi v profiteren dus ;)

Leuk samen met een vriendin zwanger zijn! Een v mn oudste vriendinnen (ken haar al ruim 30 jaar) is ook zwanger. Vorig jaar ongeveer gelijktijdig dat het is misgegaan en nu weer zwanger. Ze loopt 6 weken 'achter' op mij, dus deels ook samen verlof :)

13. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linky fijn dat je beter hebt kunnen slapen maar idd wel jammer dat het weer rustig is.

Liana waar zit je hoofd vol mee? Met dingen die je nog moet regelen? Of gewoon zomaar veel aan het piekeren?

Haha hier is vl ook gigantisch aan het klussen, alles moet af en wel nu. Vrouwen hadden toch alleen nesteldrang? ;)

Sun wel herkenbaar maar alleen als ik op mijn rug lig dat houd ik echt maar 2 min vol dan word ik echt naar en benauwd. Op mijn zij eigenlijk geen last van.

Eiffel wat spannend weer allemaal zeg wel heel vervelend die jeuk :(

14. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op mijn zij kreeg ik vooral aan het einde last van pijn in de heupen.. Nee het valt niet mee zwanger zijn.. Het slechte slapen is volgens mij biologisch geregeld om te wennen aan de gebroken nachten.. Het is daarom echt belangrijk om de laatste weekjes lekker te gaan dutten wanneer je kan om energie te besparen ☺️ Oe wat zou ik toch graag weer een klein warm hummeltje in mijn armen willen hebben mmmm

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik heb dan vooral last van mn heupen. Misschien dat een kussen onder je buik/tussen je benen kan helpen?
    Hier slaap ik soms ook met een voedingskussen tussen mn benen en onder mn buik, soms met een normaal kussen en soms niks extra ;) Alles ligt klaar naast mn bed, mocht ik het nodig hebben die nacht.

Ik heb trouwens wel enorm veel last van slapende/tintelende vingers 's nachts. Links en rechts, afhankelijk van op welke kant ik lig, en dan voornamelijk middelvinger, ringvinger en pink.
    Gelukkig nooit overdag; zou een beetje vervelend zijn met werken :p
    Fijn he dat slapen... ;)

Ik heb mezelf een zwangerschapsmassage cadeau gedaan. Morgen ga ik voor het eerst in maanden weer op mn buik liggen! Ze hebben een speciale massagestoel met uitsparingen voor borsten en buik. Lijkt me heeeeeerlijk :D

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh heerlijk, ik ontdek net dat Roland Garros weer is begonnen.
    Leuk tijdverdrijf voor mn vrije middagen :D
    Nog meer kijkers?

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Jaa!
    Ga meteen vl even informeren!

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Leuk :D
    Ik zit de komende weken op de bank hahaha

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hier staat hij ook aan :D

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elf, klinkt heeerlijk een massage! Heb je wel verdiend, grappig zo'n speciale tafel.

Ik ben geen tennis kijker, maar verzin wel een leuke serie om bij jullie op de bank aan te schuiven ;)

Deel Deze Pagina