Ik zie nu pas dat ik op een hele rits niet gereageerd heb! komt ie: Elf wat fijn zo'n massage! Hopelijk kun je nog wat doen met de draaing van de kleine meid. De statistieken doen het hier toch al niet, je hebt net zo'n grote kans als de rest dat ze nog draait! Wensje wat fijn dat hij bij jou gedraaid is! Nu nog zo blijven liggen Voor de rest van de controles ook mooi dat alles goed leek. Met jouw termijn is het dwarsliggen nog niet zo erg Erikatje, t kan nog alle kanten op! Butterfly die spierpijn ken ik niet, kan weer van alles zijn. Misschien gewoon verkeerd gezeten, of bandenpijn? Een bevallingsbad lijkt me qua pijn heel ontspannen, maar... je verliest nogal wat tijdens je bevalling, niet alleen bloed, en dat drijft dan om je heen in zo'n bad... Sorry Schoonmoeder is trouwens een beetje vervelend aan het worden. Ze komt hier nu elke dag twee keer "toevallig" aanwaaien omdat ze iets nodig heeft of omdat de oppaskinderen even wilden kijken. (ze woont een straat verderop) Maar ze wil gewoon zelf kijken of ik nog thuis ben. Ze kan het ook niet helpen dat ze nieuwsgierig is, maar mens, we houden je wel op de hoogte!
Ik heb ook geen flauw idee Linky Dacht wellicht herkent iemand het haha. Ow ik zou gek worden van zo'n schoonmoeder, heb je gezegd dat ze de eerste is die iets hoort als het zover is ? Kreeg net een belletje van het kdv, had een kaartje thuis gestuurd gekregen dat ik een leuk pakketje aan mocht vragen. Dus vanochtend gedaan, kan ik het morgen al ophalen en krijg ik gelijk een rondleiding
Nooit zo overnagedacht bij zo'n bad! Baaaah @ elf, mijn gastjes lagen ook beiden in stuit. 1 met de billetjes en de ander met zn voetjes naar beneden. @ linky, wat irritant zo'n sm. zou dr express ook niet gelijk bellen @ sun, hoe is het afgelopen met de auto? En ik hou van de apenheul Hier ging dag 1 goed! Geen stress, wel paar min te laat bij cb. Is nogal een logistieke uitdaging met de macicosies en kinderwagen in de auto, en dan jasjes aan etc! Maar de gehoortest was helemaal goed gelukkig! 11 juni weer terug!
Dames, google eens op waterbirth en check de foto's Zo smerig is het niet. Alsof zweet, vruchtwater, bloed & ontlasting in een bed veel frisser is.. En je kunt net als lakens ook water verversen Bij een bevalling komt gewoon viezigheid kijken en je kunt daarna altijd douchen Linky, irritant wat je schoonma zoveel langs komt. Kun je er niet wat van zeggen? Zou morgen express de deur niet open doen, kijken wat ze dan verzint Liana elke keer als ik knipper heb ik het idee dat jouw banner wer 2 weken verder staat. Wat gaat het hard zeg, bijna 30 weken alweer! Lukt het nog allemaal met werken etc? Daan knap in je eentje met 2 baby's, supermama! Gaat alles goed met ze?
Ik wou net zeggen. Je stinkt behoorlijk in dat bed hoor, en ik ben maar een paar uur bezig geweest 😂
*stwekt kop in t zand als het gaat om bevallingsdetails* Daantje, supermom ben je! Linky, 'fijn' zo'n sm...pfff...irriteert me al als ik dat alleen al lees @auto: wegenwacht kon wederom niks vinden, alleen kuren met warme motor. Ik alsnog 15min naar de vergadering, moest v mn baas. Maar omdat ik nu BIG-geregistreerd ben moest ik dus in een biggenpak (incl neus), vandaar dat ze zo pushten . Dus ik ongemakkelijk staan zijn voor al mn collega's die natuurlijk de grootste lol hadden. was wel leuk, want ik kreeg een schattige biggenknuffel voor ons meisje. Direct daarna weer in de auto naar de garage die net dicht was toen ik aankwam. En lang leve de hormonen, dat werd natuurlijk een fikse huilbui (mn auto trilde inmiddels zo dat ik niet meer kon rijden ermee). Gelukkig nog een garage om de hoek die wel open was en toen lopend naar huis. Ik doe niks meer vandaag..
Ieuwl ja, de bevalling. Ik zie op dit moment niet eens het meest tegen de pijn op, maar meer tegen de viezigheid enzo. ITP, ja het gaat erg snel. Donderdag alweer 27 weken. Vind het wel spannend dat het steeds dichterbij komt. Werk maar een paar uurtjes en dat gaat op zich nog goed, maar merk wel dat het nu zwaarder gaat worden. Daantje, fijn dat de gehoortest van je mannetjes goed was! Kan me voorstellen dat het een hele logistieke uitdaging is. Volgens mij kan ik gewoon lopend naar het CB, dat scheelt dan weer. Butterfly, leuk dat je het pakket al op kunt halen en dan meteen een rondleiding krijgt!
Haha Zwemmen in lichaamssappen klinkt gewoon niet aantrekkelijk voor mij. Bevallen in bed of bad.. het maakt ook niet uit. Vies worden we toch wel En iedereen moet daarin zn eigen keuze maken natuurlijk. Linky, ik zou ook helemaal GEK worden van zo'n schoonmoeder. Ik zou ook even voor de grap niet open doen. Kijken hoe ze reageert... en dan gewoon heel droog zeggen dat je op het toilet zat Daantje fijn die goede gehoortest van je jongens! Kan me voorstellen dat het een hele uitdaging was qua logistiek Sun, volgens mij heb jij wel wat chocolade en relax-avond verdiend! Morgen is weer een nieuwe dag
Allereerst een hele dikke knuffel voor Sun! Die kun je wel gebruiken volgens mij Daantjuh, netjes hoor een paar minuutjes te laat maar. Vind je een topper!! Haha ja viezigheid tijdens de bevalling, ik roep nu al 'ik moet die zooi niet thuis hebben' in dat bed wil ik nog slapen Heerlijk het gezicht van de ander dan te zien.
Thanx voor de knuffels, dat helpt op zo'n dag Vl kwam net lekker sjaggie thuis, dus het is reuze gezellig hier vandaag geen ruzie hoor, maar allebei lekker mokkend..hehe
Pfff dat mokken.. Ik hoop dat het voor mij een reden heeft maar ik kan alles en iedereen wel achter het behang plakken.. 😂
Ik heb geloof ik sinds de tweede klas van het vmbo niet meer zo'n slechte presentatie gehad!! Maar goed, ik weet nu wel waar ik moet wezen als het losbarst...