Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wauw dat is een volwaardige nacht!

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer

Jaloers..... Moet nog steeds wekker zetten :(

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    deze keer van me leidinggevende. Hele tijd terug ook een keer gehad met smsje van me ma, maar toen maar keer of 4 a 5.

joepie moonlight een hele nacht.

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Klinkt goed Moonlight. :)

Hier net mijn kraampakket binnen. Wat een doos zeg:$. Zaten nog 2 leuke slabbetjes bij en een boek over veilig groter groeien. De kist waar het in zit, kan gebruikt worden als speelgoedbox. Ach ja, je kunt de boel niet vroeg genoeg binnen hebben. ;)

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Linky succes zo met de laatste controle :)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Zo, hier ook weer bijgelezen. :) Heerlijke kak verhalen zag ik weer haha. Ik ga vanaf nu even beter opletten, voel me opzich wel goed genoeg.
    Zojuist mijn dossier opgestuurd dus maandag kan beginnen.

7. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    #1347 Erikatje, 27 mei 2015
    Laatst bewerkt: 27 mei 2015
    Succes zo Linky!!

Wauw Moonlight! Lekker hoor!! :) en Daniëlle, dat komt bij jullie ook nog wel!! Komt goed meid!!

Liana, klinkt goed hoor! En idd, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met verzamelen! Hihi!

Bakegirl, heel begrijpelijk dat je zenuwachtig bent hoor!! Maar je ziet vast en zeker een mooie spartelende beeb morgen!! Knuff

Ik ben de laatste tijd druk geweest.. Hoop nu weer iets meer hier aanwezig te zijn!!
    Heb gister geen eens een foto meegekregen... Mja, die uk lag alleen maar met z'n rug naar ons toe en maar bewegen! Hihi!
    Ik voel hem/haar vandaag ook vet goed! Echt wat een heerlijk gevoel!!

Edit: Elf, als ik onze eigenwijzigeheid na ga... Zal het wel eens een dwarsligger kunnen blijven! Ook als meneer/mevrouw er Is. Haha!
    En weet ik Linky, gelukkig wel! :) die uk zal ook best nog wel gaan draaien en ik hoop dan de hoede goede kant op. :p

Trouwens zijn die lactatiedeskundige altijd van die mutsen?? Ik had er echt 1...... Pff.. Ze vroeg of ik borstvoeding wou geven en ik antwoord: als het wil dan zeker, anders is het jammer dan. Zegt ze dat ik niet zo negatief moet denken, want dat was de grootste oorzaak dat vrouwen geen borstvoeding kunnen geven... Toen dacht ik echt... Whut?? Ik wil toch..... :(

8. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Spannend hoor Logan!!! :) Ben benieuwd wat er uit komt en hoop dat ze je nu eindelijk kunnen helpen!! :) en dan een keer niet van de wal in de sloot alsjeblieft!!

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    He lieve Logan, fijn weer wat van je te lezen! Mooi dat je je dossier hebt opgestuurd! Ik hoop zo dat jullie snel over kunnen gaan tot behandelen, het heeft lang genoeg geduurd nu.

Erikatje, jemig dat is wel raar van die lactatie deskundige. Hoor het vaker hoor. Misschien zit er in de opleiding wel een vak 'mutserig gedrag'. :p

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dat moesten wij dus ook met het gevolg dat ze weinig dronk.
    Dus op advies vd jeigdvpk alleen geven als ze er om vraagt .. En dat was dus niet nodig

11. XmoonlightX

Arghhh erikatje, daar zou ik helemaal de kriebels v krijgen v zo'n mens.. Gelukkig was hier de vk en de kraam helemaal niet opdringerig..,

De CB zijn er wel meer van , heb ik al opgemerkt

12. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hahaha! Ja idd! :p Ik zie al die dozen al zitten netjes in de schoolbanken! Hehe... ;) :D

13. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Gelukkig maar! Anders zou je er helemaal snel mee stoppen of niet..
    Jammer dat ze dat niet door hebben dat ze zo opdringerig zijn... En dat dat averechts werkt... Mja.. Zal best goed komen.. ;)

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja bizar volk die lactatiekundige.. Mede door haar ben ik niet verder gegaan met bv.
    Maar ben ook wel blij dat ik dat sowieso niet meer doe. Met 2 kleintjes is het wat mij betreft echt te zwaar.
    Laat mij maar dat schematje aanhouden.

Ik heb volgende week een afspraak met de kinderarts moonlight. Ik hoop dat ik dan ook groenlicht krijg om de voeding van 3 uur te skippen.

Jaa bijna maandag Logan! Ben erg benieuwd. Moet je ver reizen voor Geertgen?

15. Logan

Logan Niet meer actief

Klein uurtje :)

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Linky, ben ook erg benieuwd hoe je laatste controle was :)

Ik kan me ook alleen maar suffe dames voorstellen als lactatiedeskundigen :D Ben erg benieuwd hoe ik dat ga vinden.
    Sowieso heb ik wel bepaalde wensen wat de kraamhulp betreft, maar daar ga ik jullie niet mee vervelen ;)

Sun, hoe is het vandaag met je?

bakegirl, alvast veel succes morgen! Snap wel dat je zenuwachtig bent. Hoop ook op een mooi bewegend beebje morgen.

Logan, alvast succes maandag!

Ik zit weer heerlijk thuis... wat een luxe :cool:

17. XmoonlightX

Ja zal lekker zijn meid!!! Poeh ik ben ook meer v schema's hoor :D

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Nja tis voor een goed doel! Hopelijk is het niet zo lang nodig om heen en weer te reizen!

19. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky, hoe was het bij jou?

Het vak mutserig gedrag :D eigenlijk toch slecht, dat mede doordat soort rare tantes je eerder stopt met bv geven. Lijkt me van hun ook niet echt de bedoeling.

Moonlight, wow das best een lange nacht :)

Bakegirl, hoe laat mag je morgen? Snap je spanning, komt vast goed!

Elf, je maakt me nieuwsgierig met je kraamhulp-wensen ;)

Logan, aftellen tot Geertgen. Ik hoop zo op actie voor je!

Ik ben vandaag aapjes wezen kijken in de apenheul, was toch wel erg gezellig. Van mijn auto word ik wat minder blij, in t meest gunstige geval kost het me 350 euro en aan t ongunstigste geval wil ik liever nog niet denken :( komt nooit goed uit, maar met een reis in t vooruitzicht (en alle baby-aankopen) al helemaal niet. Gelukkig doen de jank-hormonen weer goed hun best vandaag....zucht... En over een uurtje naar t kdv, hopen dat dat nog iets positiefs brengt..

20. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Het ging prima... ;)

Deel Deze Pagina