Wat leuk! Geniet van vanavond Vl en ik vragen ons af of we voordat de beeb komt we ook niet beter kunnen gaan trouwen
Liana, leuk dat jullie gaan trouwen, heb ik helemaal niet meegekregen Is het een uitgebreide trouwdag of snel samen het even officieel vastleggen? Logan, er is al een hoop gezegd, maar ik begrijp goed dat je je vast houd aan wat de arts zegt (wat moet je anders inderdaad) en niet altijd zit te wachten op 'goedbedoeld advies' zeg maar. Hoop voor jou gewoon dat er snel wat gebeurd Hier tel ik echt de dagen af tot de termijnecho maandag. Heb 'm 's ochtends meteen al om 9:30, dat is ook wel eens lekker Ml zei dat als het goed is we meteen naar zo'n megababywinkel rijden om voor kinderwagens te kijken hahahaha, gewoon omdat het kan
Jeeh cosy een ei! Nu inderdaad lekker chillen op de loungebank. Fijn dat je veel afleiding hebt. Fijn dat alles goed was liana, leuk man al die kleertjes. Dat rompertje ook geniaal. Altijd leuk een knappe arts om naar te kijken bij mij heb ik alleen nog maar vrouwen gezien en 1 man, die was vooral heel grappig Veel plezier vanavond. Had de vk nog gebeld, en ze gaf aan dat het waarschijnlijk m'n schaambot was ja. T is allemaal aan t verweken en moet goed naar m'n lichaam luisteren. Nog wat tips over m'n houding enz, die ik nu al weer bijna vergeten ben zijn vast ook te googelen
Liana, wat heerlijk weer dat de mini's het goed doen! En keek je vooral naar de beebjes if naar de knappe gyn? Leuke kleertjes! Ik heb ook smakelijk gelachen om de 'remove baby' En wat leuk in ondertrouw! Gaan jullie voor het echie trouwen of geregistreerd partnerschap? Ik stelde hier laatst ook een geregistreerd partnerschap voor, is alles toch beter geregeld voor de mini. Zegt vl heel leuk: nou daar is dus niks romantisch aan. Ik: nou aan een testament regelen bij de notaris (wat zou moeten als we t bij samenlevingscontract houden) ook niet. Je kunt me oo ten huwelijk vragen...maar toen bleef het verdacht stil Lianne, wanneer gaan jullie nu precies op vakantie? Echt al over 2-3 weken of zo toch? Missjuul, ik moest ook wel om jou lachen, zag je al zitten heel goed luisterend naar alle tips en ze dan bij thuiskomst alweer vergeten zijn (vooral grappig omdat het mij waarschijnlijk ook had kunnen overkomen ) En bij de poep die kruipt waar t niet gaan kan had ik ook al 'leuke' beelden, van drollen met pootjes en zo
Wij doen alles nu bij de notaris. proberen korting te krijgen door de combinatie: huis kopen, samenlevingscontract, testament en uhm wat vergeet ik nog.. soort groepskorting wil ooit nog wel een keer trouwen maar denk nadat project mini's klaar is. We vliegen 23-5 (dag na de 20 wekenecho). Haha Sun leuk maar ik hoor meer verhalen over 'Spuitluiers' niks schattigs met pootjes ITP, de babypark toevallig? Wil ik ook heen om te oriënteren en dan alles lekker op marktplaats kopen
Super leuke kleertjes Liana! Verder ff niks gelezen! Sorry... Reageer vd week wel ff iets uitgebreider en lees dan ook alles ff terug!
Veel plezier vanavond Liana! Oeh Sun wie weet wel een aanzoek ja Wensje fijn dat alles goed was. Hier ook alles goed, kleine in stuit dus die moet nog wel even gaan draaien haha. Volgende week vrijdag bij de echo gaan ze ook baarmoederhals meten. Moet 19/5 weer terug voor controle.
Volgens mij wil manlief naar de jumbo-prenatal in Amersfoort. Ik vind het allemaal prima Maar eerst duimen dat de echo goed is! Daantje, hoe gaat het met jou? Naa, fijn dat alles goed is!
Nee gaan we niet doen. Het kindje wat er nu zit is welkom, ongeacht of er iets (heel erg) mis is of niet. Dus ik ga mezelf geen onnodige stress aan doen met die test. Als er echt iets aan de hand is hoor ik het bij de 20 weken echo wel
Oohh leuk itp, de mega prenatal. echo zal vast goed zijn maandag! Super leuke kleertjws Liana! En fijn dat alles goed was! Ik ga zo ff een rondje hardlopen en dan lekker op de bank!
Ieder haar eigen keuze Mij gaf het wel geruststelling en de uitgebreide echo was prachtig! Ik ga mijn moeder een echo 'cadeau' doen voor moederdag. Ze is er zo vol van dat ik dit graag met haar wil delen en zo kan ik ook mooi weer spieken naar onze mini. Bij de controles 1 juni zal ik waarschijnlijk geen echo krijgen en dan duurt 17 juni nog lang
Butterfly dan kan je vast ook zien wat het word of willen jullie dat niet weten? Zo, ik ben in pyjama op de bank. Ik was al heel lang niet meer wezen lopen en het was echt lekker.
Voor mij zelfde reden. Bovendien ben ik daarnaast graag goed voorbereid. Combitest dus niet bedoeld om zwangerschap te beeindigen, maar gewoon om op de hoogte te zijn. Jaaa!! Dat zou leuk zijn Is die van jou ook al zo eigenwijs? Heb jij geen last van je ribben of moeite met ademen? Ook al?! Zou dat ook in groepjes voorkomen hier in het clubje Helemaal mee eens. Verder: Fijn dat alles goed is Liana!! Wat een leuke pakjes en wat veel Yes!! Oh wat vervelend zeg.. Hoe is het nu? Beetje bijgekomen vandaag? Ik heb vandaag ook voor het eerst een afspraak moeten overdragen. Gelukkig was er iemand beschikbaar. Ik trok het slecht Lianne, fijn dat alles goed was!! Logan, balen van je test. Ben benieuwd wat ze voor je kunnen betekenen. Linky, hoe was je laatste werkdag?
Wat eens super leuk idee butterfly! Vind je moeder vast helemaal geweldig Logan heerlijk he zo'n rondje hardlopen! Voelde je je zo ellendig vanmiddag elf dat je iemand moest overdragen? Ze is nogal eigenwijs ja haha.. Ze konden ligging ook amper bepalen doordat ze meteen wegschoot met haar lijfje. Ik heb (nog) geen last van ribben of ademen, mijn dametje is niet zo heel groot dus ze past kennelijk nog prima zo zonder mij al teveel last te bezorgen. Jij wel veel last ervan?