Zooo, weer thuis en ff bijgelezen... Mandy, gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je meis dat alles goed was! Missjuul, belachelijk dat ze jullie met die hitte niet genoeg te drinken kregen! Kun je knap beroerd van worden en jammer dat je mede daardoor de bbq hebt moeten missen.. ITP, pfff..fijn dat de bruiloft leuk was, kun je nagaan hoeveel energie dat kost dat je daarna weer zo misselijk en moe was. Rust lekker goed uit. Linky, alweer op je oude gewicht!! Wow!! Biedt wel weer hoop voor de rest, het kan dus wel zo snel Die site voor draagdoeken ga ik ook eens bekijken. Ik heb wel eens begrepen dat je ook goed naar zo'n mama cafe kunt gaan, zijn vaak mensen met 'draagervaring' die je graag willen helpen. Ik ben heerlijk 2 dagen op t strand geweest. Gisteren in die hitte wel 2 uur in de file gestaan om er te komen, maar goed was met paar collega's dus dan gaat de tijd wel sneller. Lekker gegeten, nog naar een strandtent geweest en zoals het een echte zwangere betaamd, als eerste afgetaaid vandaag heerlijk bij een strandtent gezeten en beach volleybal gespeeld. Lekker actief geweest. Afgesloten met een bbq. Was erg gezellig, ben echt uitgewaaid en gaf veel afleiding en ontspanning. Nu lekker douchen, waar dat zand allemaal terecht komt hou je ook niet voor mogelijk en dan lekker onderuit gezakt op de bank.
Nou qua gewicht hier nog niet hoor... Mja... Komt ooit wel weer. Zit hier de champions league finale te kijken omdat ML dat wilt.. Ligt hij nu dus keihard te snurken op de bank. Hahaha.. Kids komen nog steeds om de 3/4 uur, dus ook wel vermoeiend. Vandaag de hele dag lekker op het terras gebivakkeerd. Stukken lekkerder dan gister. Was te heet voor die kleintjes. Ze hebben gister heel de dag in coma gelegen. Moest ze echt wakker maken voor de fles. Klinkt als een heel leuk weekend Sun! Lekker ff verstand op nul! En missjuul, indd heel slecht geregeld. Zou ik echt chagrijnig van worden.
Het was gister idd lekker! Zeker als je een beetje beschut zat. Daantje, zag weer een schattige foto op FB van je mannen Sun, klinkt heerlijk die stranddagen van je. Lekker veel afleiding gehad dus. De rest ook een leuk weekend?
Goedemorgen lieve meiden. Ik zal proberen op iedereen te reageren Missjuul jammer dat je niet naar bbq kon en idd ellendig zo beroerd van de hitte. Nu was het vrijdag ook absurt warm. ITP met dat weer een bruiloft fotograferen. Knap hoor! Dat is vlot zeg linky maar fijn toch. Draagdoeken zijn zo leuk Sun je kan idd naar een mamacafe meestal genoeg mama's die je willen helpen om te leren knopen. Daantjuh zeker vermoeiend om de 3/4 uur voeden en helemaal als je er dan twee hebt om te voeden. Foto op fb van de mannen in kinderwagen is wel echt heel erg lief hoor! Mooie mannetjes Ik gisteren de babyshower van vriendin van mij gehad, zij is 10 dagen verder dan ik ben. ze was erg verrast dus dat is hartstikke leuk. Daarna lekker voor het eerst de bbq aangedaan in onze tuin. Onze eerste echte eigen bbq nu we ook een tuin hebben bij het huis Harde buiken gaan goed het word wel snachts wat onrustiger maar bij zoontje waren de voorweeen snachts met deze termijn ook al begonnen. Overdag is het verder wel gewoon rustig
Gister op kraambezoek bij een vriendin geweest. kleintje is nu bijna 2 weken oud, zo lief en klein. Ook nog een poosje vastgehouden *helemaal smelt*. Onderweg naar huis zegt ml tegen mij: je leek ook net op een mama, kindje in je armen en gewoon lekker verder kletsen i.p.v. de hele tijd alleen maar naar het kleintje in je armen te kijken.
Leuk Naa! Krijg jij nog een babyshower, denk je? Fijn dat het goed gaat met de harde buiken. Voorweeen...hoe voelt dat? Lijkt me ook niet zo lekker voor je nachtrust.
Leuk he Naa! Bbqen in eigen tuin. Vonden wij ook heel tof de 1e keer. Aah leuk Bakegirl. Genieten is dat toch van zo'n kleintje!
Ik denk het wel aangezien bij zoontje ook gehad maar zeker weten doe je nooit zou het wel heel leuk vinden Voorweeen voelen als beginnende weeen maar dan blijven ze niet aanhouden en zijn ze vaak kort zo'n 30sec en onregelmatig. Maar ook dat is per persoon verschillend. Wat super lief bakegirl!
Ik ben er weer. Alleen helemaal gaar van de jetlag. Delta heeft een geinig veiligheidsfilmpje, met internetfenomenen. En wat zag ik voorbij komen? De dansende banaan http://youtu.be/Vttuonfu2BM (ongeveer bij 2:20), moest wel even lachen haha! Duik zo mn bed in, ma en di nog vrij en morgen naar de vk voor controle. Later reageer ik wat uitgebreider
Welterusten Lianne, het hebben van een pasgeborene is ongeveer vergelijkbaar met een jetlag, dus alvast wat voorbereiding
Welcome back Lianne! Ben ff te lui en te onrustig om overal op te reageren. Morgen weer een halve dag in het zkh bivakkeren. Ctg en groei echo en flowmetingen. Vind het echt rete spannend. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje.
Liana, ik duim voor je!! Vanaf nu moet ik het overdag en snachts in me uppie doen..duimen dat ze een beetje doorslaapt tot min half 5
Liana heel veel succes vandaag! Hoop dat alles goed is met jullie kleintjes. Lianne ook succes met de afspraak. Moonlight, best spannend denk ik.. gaat natuurlijk helemaal goedkomen! Naa, thx nog voor de uitleg over de voorweeen. Herken het helemaal niet dus zal er ook geen last van hebben Hier weer een ochtendje vrij en vanmiddag werken. Nog 6 keer...
Succes met de afspraken! Vandaag komt hier een fotograaf voor een newborn shoot. Gekregen van mijn moeder. Moet heel eerlijk zeggen, hoe lief ze het ook bedoeld heeft een hoe mooi het cadeau ook is, het had voor mij niet gehoeven (t ging zonder overleg) Maar ik wil niet ontevreden zijn, dus we gaan ervoor vandaag en er komen vast prachtige plaatjes uit. Zelf heb ik nog een grappige foto in de club geplaatst van voor en na het voeden
Liana, spannend vandaag zeg! Heel veel succes, duimen draaien! Lianne, jij ook succes vandaag, maar tot die tijd: slaap lekker Elf, oohh aftellen geblazen! Gek idee, het komt nu echt super dichtbij voor jou! LInky, toch veel plezier met de fotoshoot, misschien word je wel positief verrast met allemaal mooie plaatjes! Moonlight, best spannend lijkt me nu in je uppie. Komt vast goed! Is er iemand in de buurt die je kunt inschakelen als het nodig is?
Snao je helemaal Linky... hier ook niet zo'n fan van die shoots. Maar hoop wel dat er een heleboel mooie plaatjes uit voort komen