Ik was vanochtend iets te optimistisch over mijn kledingkeuze. Ik dacht dat ik een 'gewoon' shirtje nog wel paste. Nu wordt het een dagje trekken vrees ik. Of aan de onderkant komt een streepje buik tevoorschijn, of mijn halve decolleté (ja ja, die heb ik tegenwoordig ) hangt er uit. En uiteraard heb ik vrijwel alleen maar mannelijke cliënten vandaag, hoe krijg ik het ook weer voor elkaar
Welkom terug Lianne en succes vandaag! Jij ook veel succes vandaag liana! Ik duim voor je! Moonlight! Jij kan dit!!! Hopelijk een beetje relaxe nacht gehad? Aftellen Elf! Fijn voruitzicht! Verl plezier linky. Ben ook niet zo fan van die shoots, maar ach.. Jij hoeft er geen geld aan uit te geven! Klinkt Sexy sun
Goedemorgen dames, gisteren wel mobiel meegelezen maar reageren per mobiel ging weer eens niet zo lekker. Lianne, welkom terug meis en veel succes vandaag bij de controle! Liana veel succes vandaag met de CTG, groei echo en flowmetingen. Heb je een beetje kunnen slapen? Moonight, veel succes vandaag! Duim jet mee dat ze een beetje door slaapt. Linky, balen dat er niet even overlegd is. Je hebt toch wel gematchte outfits hè Hopelijk is het een beetje leuk en komt er een mooi plaatje uit. Wel fijn dat je weer op gewicht bent Missjuul, echt belachelijk dat ze niet even wat drinken regelen. Zeker met dit weer! Naa, leuk zo'n babyshower! Als je die bij je zoontje gehad hebt dan zal het nu hopelijk ook weer?! Ik krijg er waarschijnlijk tzt ook een, mijn zusje spreekt er nu al over Haha Sun, hopelijk krijgen die mannelijke clienten geen gekke gedachten Heerlijk weekend trouwens op het strand las ik?! Lekker hoor! Hier passen die speciale zwangerschapsshirts nog niet, gewone (lange) shirtjes gaan prima gelukkig. Moet wel oppassen welke BH ik er onder doe, anders heb ik zo'n flink decolleté Heb dit weekend van een vriendin 2 vuilniszakken vol met zwangerschapskleding gekregen, zo lief! Zitten veel leuke dingen tussen, ideaal ook voor onze vakantie.
Sun, ik kan altijd op mijn buurtjes terug vallen Daantjuh, nee mw bedacht lekker de boel om te gooien vannacht 😂😂 Ik ga zo ff shoppen( ik ga gewoon gelijk een grote uitdaging aan) , want ik ben niet zoals linky alles al kwijt , dus ik pas mn zomer tenues niet... En thanks all!!
Lianne welkom terug, succes vandaag bij de vk. Sun fijn dat het weekendje zo leuk en relaxed was. Ik had afgelopen week precies het zelfde. M'n truitje was ook iets te kort, maar m'n bh scheen ook vet door akward Mandy hoe was jou weekendje? Je was toch ook weg geweest? Spannend moonlight dat je het nu in je uppie moet doen. Komt vast helemaal goed, succes met shoppen. En fijn dat je eventueel op je buurtjes terug kan vallen. Lief butterfly, dat je twee vuilniszakken met zwangerschapskleding hebt gekregen. Linky, gewoon weer op je oude gewicht halleluja, you go girl. Veel plezier bij de shoot. Ik vind ze helemaal leuk Gisteren m'n babyshower gehad. Ben echt zo ontzettend verwend. Vond het wel akward om in het middelpunt te staan, maar echt super lief en t was heel gezellig. Was bbq dus lekker samen gegeten gedronken en gelachen. Geen spelletjes gelukkig want daar ben ik weer niet zo van. Heb een new Born shoot gekregen en nog heel veel leuke kleertjes knuffeltjes enz. Zal straks wel ff een foto in de club plaatsen.
Welkom terug lianne, even bijkomen van je jetlag en succes met controle vandaag Hihi Sun wat een heerlijke actie weer van je! 😂 Spannend Moonlight zo het alleen moeten doen maar weet zeker dat het je gaat lukken hoor. Leuk butterfly dat je er ook eentje krijgt waarschijnlijk! En super lief van de kleding. elf komt nu dichtbij he.. Bij mij begint dat besef ook steeds meer te komen nu. Gaat ineens hard! Linky hoop ook idd dat je toch wat mooie foto's krijgt. Ik heb sinds vanmorgen heel beurs gevoel in mijn linker zijde. En kleine man heeft waterpokken waarschijnlijk.. Nja liever nu dan dat baby er is.
Thanks butterfly. Vandaag alleen een beroerde dag. Moe, misselijk en nergens zin in... Net maar aangemeld voor MvM..
Zoo ik ben ook weer aanwezig.. haak vanaf hier maar weer in Mandy toch nog even een berichtje voor jou wat fijn van jullie goede echo en nu lekker genieten op vakantie!! Lianne welkom thuis jullie hebben vast genoten succes met de controle Leuk missjuul een babyshower ik heb echt geen idee of ik er 1 krijg Hier een beetje een hormonale dag, vreselijk moe en alles lijkt heel veel moeite te kosten.. net vl aan de telefoon en het huilen stond me nader dan het lachen beetje hectische tijd nu nog even tot men verlof leek wat rustiger te worden maar met alle zaken er om heen valt het toch niet mee.. Gelukkig kan ik wel vanuit huis werken dat scheelt weer!
Wat leuk Missjuul wat een verrassing! En heerlijk bbqen zonder suffe spelletjes En als je wel van de newborn shoots bent, ze maken echt prachtige plaatjes en je mag zelf ook dingen inbrengen, dus het is zeker wel een mooi cadeau! Mandy veel plezier, dat je ondanks je mindere dagje toch kunt genieten daar! Naa beterschap met je zoontje, heeft ie er veel last van? Haha Sun, sexy hoor En verwacht na je zwangerschap niet dat t voorbij is met de volle cups... *Wensje dat is toch ook niet zo gek, je hebt een behoorlijk hectische periode achter de rug. En dat in combinatie met zw-hormonen... Rustig aan meid! De shoot was een hele onderneming. Wel prachtige foto's, maar men wat een gedoe. Gelukkig was het een hele rustige vrouw en hield de kleine zich ook goed. Een een gegeven paard... (heb k ook meteen een cadeautje voor mijn moeder als ze binnen zijn)
Haha Linky, snap het ook helemaal, van mij hoeft het ook niet maar hopelijk is het wel leuk geworden Missjuul, wat heb je allemaal gekregen? Mandy, fijne vakantie!!! Sun, haha lekker bezig.. ik heb al lang zwangerschapsshirts aan gewoon ook omdat ze lekker lang en rekbaar zijn hijs-ze vandaag. Wensje, rustig aan he! Liana, hopelijk is alles goed in het zkh!!! Controle was goed, alleen liepen ze 45 min achter de metingen van de SEO nog gekregen. De mini heeft nog steeds lange benen (en een goede buikomtrek, VL: oh een lang dikkertje dus, die was een keer mee omdat ie ook nog vrij is vandaag) en verder gaat alles perfect, ik ben blij vanaf nu om de 3 weken dus 1 juli weer terug. Gaan zo nog even naar de stad en hopelijk nog even van het zonnetje genieten
Balen dat je je zo beroerd voelt Mandy, hopelijk gaat dat snel wat minder worden zodat je wat meer kunt genieten. Wensje, leuk om weer even wat van te lezen! Vervelend dat het zo hectisch is, en dan je hormonen die niet zo lekker mee werken Kom hier vooral even van je afschrijven hoor! Wie weet helpt dat een beetje. Ben benieuwd naar het resultaat Linky, heel gedoe dus? Fijn dat je dan een rustige vrouw treft, werkt dat wat prettiger. En tja dat gegeven paard.. Wij kregen gisteren een cadeautje, heel lief maar niet onze smaak. Heb lief dankjewel gezegd Al is zo'n newborn shoot wel even wat anders. Haha die vriend van jou, grapjas Fijn dat alles goed gaat meis, hele geruststelling! Vanaf nu om de 3 weken ja? Dat is wel fijn zeg! Geniet nog even van je vrije dag!
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - 12 juni > Mamayo - geen NOD datum > Cosy - geen NOD datum Zwanger! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂ they're a Boy & ♀ a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♂♀? ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 14 december 2015 - ♂♀? ♡ > Blloempje - 24 december 2015 - ♂♀? ♡ > Mandy3 - 22 januari 2016 - ♂♀? Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Quinn en Dex ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡J.F. 3 kilo. Dochter van Linky! We have 5 boys, 8 girls, 2 surprises & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > LianneE - controle vk - 8 juni > Liana84 - CTG & groeiecho - 8 juni > Elf84 - extra controle vk - 10 juni > Missjuul - groeiecho - 11 juni > Sun123 - controle vk - 11 juni > Naa - controle vk - 15 juni > Elf84 - controle + liggingsecho vk - 16 juni > Bakegirl - controle vk - 16 juni > Itakepictures - pretecho - 17 juni > ButterflyNova - 20 weken echo - 17 juni > Mandy3 - Intake MvM - 17 juni > Naa - liggings/groeiecho vk - 24 juni > Liana84 - psych POP poli - 23 juni > Elf84 - controle vk - 24 juni > Erikatje - GUO en controle gyn - 25 juni > Itakepictures - controle vk - 30 juni > ButterflyNova - controle vk - 8 juli Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Zo, was even flink terug zoeken maar heb de laatste update van de lijst kunnen vinden en jou afspraak toegevoegd en een hartje gegeven Mooi om bij iedereen weer een hartje te zien staan