Nah niet als er allerlei nachtkastjes enzo staan maar de rest van het jaar slapen we al samen dus vond het wel best Ik stop in principe met 36 weken, misschien ietsjes eerder (week ofzo) door vakantiedagen op te nemen, ik heb liever 12 weken erna (kom dan precies in het nieuwe jaar uit) en ik heb een zittend beroep, dat scheelt veel denk ik
Sun: afbouwen is zeker geen slecht idee. Misschien ook wel prettiger om dingen af te ronden en over te dragen? Lianne: klinkt als een goed plan zeker de start in het nieuwe jaar.
Lianne fijn meis dat alles goed was. Rot dat je je zo beroerd voelt mandy. Rustig aan en hopelijk snel wat beter! Wensje herkenbaar hoor die hormonen, soms heb je van die dagen dat je iedereen wel kan schieten Elf heb echt geen idee hoe ik aan dat beurse gevoel kom.. Ga vanavond eens kijken of ik zelf kan voelen of ze omgedraaid is maar ik heb het idee dat mevrouw iedere avond 6x een andere positie aanneemt Zoontje gaat nog wel, wel jeuk en arme kind krijgt steeds meer plekjes dus ben benieuwd hoe hij morgen is.
Nee ik zelf ik test die 14e mits niet ongesteld en anders wacht ik wel af wanneer ik dan ongesteld word. Inderdaad hard gewerkt.. dat was 1 van 6
Ja precies En dan heb ik nog 3 weken vakantie van dit jaar over (vorige zomer is een groot deel v mn vakantiedagen omgezet in ziekteverlof vandaar), dus daar kan ik mooi wat achter mn verlof aanplakken
ik stop bij mijn zwaarste werkplek ook al met 32 weken. Gewoon 4 weken vakantie aangevraagd. over een paar weken vertel ik nog wel eens dat ik zwanger ben. zie mijn leidinggevende toch bijna nooit.
hmm heb ik het over het hoofd gezien of moet ik me een beetje zorgen gaan maken om Liana..? Lianne klinkt inderdaad als een goed plan heerlijk starten in het nieuwe jaar.. ik ga 19 juni met verlof nog 11 daagjes en dan met 34 weken is nu nog de planning, maar ligt er wel weer even aan hoe alles loopt en of ik dan niet ineens alsnog moet inspringen Succes logan met werken hopelijk heb je het naar je zin hier als nog op locatie gewerkt vandaag collega uitgevallen en kreeg het op een andere manier niet opgelost dus zelf maar weer een paar uur geweest gelukkig men hormonsters waren weer redelijk op de achtergrond
Je hebt nergens overheen gelezen (of wij allemaal); vraag me ook af hoe het met Liana is... Lekker hoor dan al verlof! Ik ook de 19e Gelukkig ging het vanmiddag al wat beter met je. Hoort erbij hoor!
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - 12 juni > Mamayo - geen NOD datum > Cosy - geen NOD datum Zwanger! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂ they're a Boy & ♀ a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♂♀? ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♂♀? ♡ > Blloempje - 24 december 2015 - ♂♀? ♡ > Mandy3 - 22 januari 2016 - ♂♀? Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Quinn en Dex ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡J.F. 3 kilo. Dochter van Linky! We have 5 boys, 8 girls, 2 surprises & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > Elf84 - extra controle vk - 10 juni > Missjuul - groeiecho - 11 juni > Sun123 - controle vk - 11 juni > Naa - controle vk - 15 juni > Elf84 - controle + liggingsecho vk - 16 juni > Bakegirl - controle vk - 16 juni > Itakepictures - pretecho - 17 juni > ButterflyNova - 20 weken echo - 17 juni > Mandy3 - Intake MvM - 17 juni > Naa - liggings/groeiecho vk - 24 juni > Mandy3 - termijnecho - 22 juni > Liana84 - psych POP poli - 23 juni > Elf84 - controle vk - 24 juni > Erikatje - GUO en controle gyn - 25 juni > Itakepictures - controle vk - 30 juni > LianneE - controle vk - 1 juli > ButterflyNova - controle vk - 8 juli > Bakegirl - 20 weken echo- 28 juli Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - 12 juni > Mamayo - geen NOD datum > Cosy - geen NOD datum Zwanger! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂ they're a Boy & ♀ a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♂♀? ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♂♀? ♡ > Blloempje - 24 december 2015 - ♂♀? ♡ > Mandy3 - 22 januari 2016 - ♂♀? Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Quinn en Dex ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡J.F. 3 kilo. Dochter van Linky! We have 5 boys, 8 girls, 2 surprises & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > Elf84 - extra controle vk - 10 juni > Missjuul - groeiecho - 11 juni > Sun123 - controle vk - 11 juni > Naa - controle vk - 15 juni > Elf84 - controle + liggingsecho vk - 16 juni > Bakegirl - controle vk - 16 juni > Itakepictures - pretecho - 17 juni > ButterflyNova - 20 weken echo - 17 juni > Mandy3 - Intake MvM - 17 juni > Naa - liggings/groeiecho vk - 24 juni > Mandy3 - termijnecho - 22 juni > Liana84 - psych POP poli - 23 juni > Elf84 - controle vk - 24 juni > Erikatje - GUO en controle gyn - 25 juni > LianneE - controle vk - 1 juli > Itakepictures - controle vk - 2 juli > ButterflyNova - controle vk - 8 juli > Itakepictures - 20 weken echo - 15 juli > Bakegirl - 20 weken echo- 28 juli Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
ITP, wil je Logan's NOD op de 14e zetten? Je kunt m nog wijzigen toch? edit: je hebt een pretecho de 17e! leuk!
Leuk een pretecho ITP! Is dat de echo met je moeder? (of was het schoonmoeder ). Liana???? ik begin me toch wat zorgen te maken... Lianne, vertel eens over VS, hoe was het?? Kon je het nog een beetje volhouden met je buik? Ben benieuwd naar je verhalen! Ik heb een mindere dag, naast de harde buiken sinds vannacht ook menstruatie-achtige krampen en word er echt een beetje naar van. Niet heel erg, maar licht in mn hoofd etc. Toch maar voor de zekerheid vk gebeld, maar die maakt zich geen zorgen. Waarschijnlijk groeispurt en verdrukkende darmen/obstipatie en bijbehorende ellende. Wel weer gerustgesteld maar echt vrolijk word ik er niet van. Vanmiddag nog naar een kdv kijken, zag er erg leuk uit op internet.
Hey meiden, sorry voor het verwaarlozen... Ik ben druk geweest de afgelopen paar dagen en nu zit ik ziek thuis.. Neus dicht, keelpijn, hoofdpijn en al 2 nachten niet lekker geslapen... mja, gaat wel weer over!! Liana, ik word ook een beetje ongerust nu.. Hoe gaat het met je?? Knuffel!! Oew Sun, dat snap ik dat je je daar niet prettiger bij voelt.. Hopelijk gaat het snel over!! En veel plezier bij het kijken van het kdv!! Hopelijk is het net zo leuk als je verwacht ! Leuk.Itp, die pretecho! en moeders en schoonmoeders zijn er dol op! Ik neem mijn sm de volgende keer mee. Oew Elf, morgen alweer 35 weken!! Wat gaat de tijd snel zeg!! Bijna verlof en dan extra genieten!!! en je lekker in de watten laten leggen!! Leuk hoor Misjuul! De babyshower !! Fijn dat je er van genoten hebt!! Lekker zonder spelletjes!