Sun, wat vervelend die klachten... Hier hielden die klachten nooit lang aan (1-2 dagen), maar je kunt je er behoorlijk beroerd door voelen. Wel goed dat je even hebt gebeld! Veel plezier bij het kdv vanmiddag
Hey meiden haak ook weer even in. Ben echt zo moe de laatste dagen en wat druk. Vandaar dat ik niet super veel geschreven heb. Hopelijk trekt de moeiigheid snel een beetje weg. Erikatje beterschap meis. Leuk ittakesapicture een pretecho. Klote klachten zeg sun. Kan je. Je zo beroerd en onzeker door voelen. Gelukkig heeft de vk je gerust kunnen stellen. Veel plezier met kijken bij het kdv. Heerlijk jullie gaan lekker snel al met vakantie. Succes logan met je lange werkweek. Ben benieuwd linky naar de foto,s van de shoot. *zwaait ook nog even terug naar cosy* @ verlof ik ga ook 4 weken van te voren. Gaat tot nu toe, nog best met werken. Doe wel wat langer over trappen lopen in de auto inkomen enz. Mocht het inderdaad gegund zijn dan met een tweede waarschijnlijk wel 6 weken van te voren. Denk dat je het al druk genoeg hebt. Naa hoe is het met je mannetje? En heb je, je meisje nog kunnen voelen of ze misschien gedraaid was?
Goedemorgen dames, bijna middag Leuk om over jullie verlofplannen te lezen! Erika, wat vervelend dat je je zo voelt. Liana, ook ik maak me zorgen. Niks voor jou om zo stil te zijn. Naa, hoe gaat het met jou? Leuk dat jullie op een kdv gaan kijken Sun, best gek om dan te bedenken dat je je kleintje daar gaat brengen. Ik heb nu 2 dagen last van rugpijn en dan met name halverwege en onderin mijn rug felle pijnlijke steken. Heb voor de zekerheid urine laten testen op blaasontsteking maar dat was het gelukkig niet.
Liana? Hoe is het dametje? (Even geen om op alles te reageren maaar hier ben ik wel echt benieuwd naar.) Dames mag mijn naar de 14e ipv de 12e? vanaf daar zie ik wel weer.
Pretecho is met ouders, schoonouders heb ik eigenlijk niet gevraagd (manlief vond het niet nodig, prrrrrima! ) M'n ouders zijn zooooo benieuwd maar ik wil ze er met de echte controles niet bijhebben eigenlijk. Als je dan slecht nieuws krijgt hoef ik hun emoties er niet bij. Vind het wel echt spannend, hoop dat alles goed is met de baby, die dobbert toch maar een beetje zonder toezicht rond daarbinnen Reageer straks even op de rest! Druk dagje...
Mhm lekker op tijd naar bed Missjuul als je zo moe bent Erikatje beterschap hoor meis. Wat rot Sun dat je je zo voelt, hopelijk heeft de vk je beetje gerust kunnen stellen. En anders gewoon nog keer overleggen als je je zorgen maakt hoor! Logan succes met werken hoor, pittige werkweek zo! Butterfly dat is ook vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je rug. Zou niet goed weten wat dat kan zijn.. Liana lieverd hoop dat alles goed gaat met je! ITP leuk hoor pretecho! Met mij prima hoor, krijg wel meer last van mijn buik. Maar meer dat de dagen gewoon vermoeiend worden.. Mannetje zit lekker onder de plekjes en is veel moe en hangerig. Ligging van kleine meid word ik niet echt wijs van. Ze is zo druk wn schiet telkens weer in andere positie als ik wil voelen hoe ze ligt.
Beterschap erikatje! Missjuul, jij lekker bijslapen! Butterfly, jij succes met je rug Naa, ik vind dat je het de laatste tijd een stuk beter gaat met je harde buiken enz en op deze termijn is het niet heel gek dat het wat onrustiger wordt toch? En dan een ziek ventje erbij...pittig hoor! Wat een ziekenboeg zeg als je het zo ziet... ITP: 'dobbert rond zonder toezicht' Ik heb net ff bij de Prenatal in de aanbieding een paar jurkjes op de kop getikt. Ideaal voor vakantie, maar kan ze ook aan op t werk en straks in sept/okt met een legging en vestje. Had ik wel verdiend vandaag dacht ik zo
Nee is zeker niet gek.. Het is nu gewoon de tijd van voorweeen bij mij en dat hoort er ook gewoon beetje bij En idd met kleine man die niet lekker is ben je toch ook drukker maar gaat gelukkig prima. Ah leuk dat je wat leuke jurkjes hebt gevonden. Soms moet je jezelf ook gewoon even verwennen
Lieve meiden, naar te lezen dat jullie je zorgen maken. Sorry. Met de kindjes is alles gelukkig goed. Kleine meid is goed gegroeid, maar nog wel onder de lijn, dus gewoon op deze voet verder. Als het met 1 van de kindjes niet goed was gegaan, had ik jullie dat zeker eerder laten weten. Met mij gaat het niet zo goed, vandaar dat ik nog niet had gereageerd. Veel angsten, somber en verdrietig. Kan de hele dag wel huilen als ik het toe zou laten. Ga extra ondersteuning krijgen in de vorm van een spv-er, op verzoek van de arts en verpleegkundige van de thuismonitoring. Heb vandaag gelijk al een brief gekregen en kan 22 juni terecht. De verpleegkundige gaat kijken of het eerder kan, want het duurt wel lang. Verder komt maandag de fysio bij me langs als ik in het zkh ben, voor mijn ademhaling. Ben veel benauwd en zij gaat kijken of ze me wat tips en adviezen mbt ademhaling/ houding kan geven.
Thnx lieve meiden!! Oew Liana, wat vervelend dat je je zo naar voelt... en goed dat je hulp krijgt! Al duurt dat nog even.. Als je van je af wilt leuteren dan doe je dat wel hé! Wel fijn dat jullie meid groeit! Nog even en ze zit weer op de lijn!! Dikke knuffel! !
Dat hoop ik ja. Maar er zit natuurlijk altijd een zekere marge op de meting. Kan dus zijn dat ze net zo goed wat te ruim hebben gemeten, want ze was niet super goed te meten. Maar al met al wel gegroeid, dat was wel duidelijk.
Geen sorry hoor lieverd. Vind jou net zo belangrijk als de kleintjes. Gelukkig dat de controles goed waren. Vind rot dat jij je zo voelt en fijn dat er hulp ingezet word. Hopelijk kan het nog wat sneller dan nu gepland staat. Dikke knuffel voor jou!
Dikke knuffel Liana! Goed dat je hulp krijgt. En fijn te lezen dat jullie meisje de goede kant op gaat qua groei.
Lieve Liana, dikke knuffel! Gelukkig gaat alles goed met de kindjes! Maar jij bent voor mij/ons net zo belangrijk hoor! Hopelijk kun je snel terecht en gaat het helpen. Ik vind het zo rot dat je je zo naar voelt
Dankje lieve dames! De verpleegkundige belde net en heeft even geregeld dat ik vrijdag ochtend al terecht kan. Scheelt een eind.
Ach lieve Liana toch, wat vervelend dat je je zo voelt meis. Dikke knuffel voor jou! Heel goed dat je hulp hebt ingeroepen en dat je nu toch vrijdag al terecht kunt. Hoop dat je je snel wat fijner mag voelen. Even iets anders dames, worden jullie soms ook zo moe van de standaard vragen / opmerkingen of mensen die overtuigd zijn van een bepaald geslacht (nog voordat ik het weet) of zijn dit de hormonen ?
fijn liana. meisje gegroeid en extra hulp. butterfly, het zullen de hormonen wel zijn, maar ook ik word zo moe van de standaard vragen / opmerkingen.
Yep.. 'zo wat een buik' 'tijd voor je verlof he?' 'het begint aardig zwaar te worden zeker' 'he dikkerd' En maar lief blijven lachen