Ja, sommige opmerkingen. Pfff. De hormonen versterken de boel misschien wat, maar los daarvan is het gewoon ook irritant.
Haha die ja! En, 'zooo je buik groeit goed!' en dan op zo'n toon dat ik denk ja gelukkig wel Ben er blij mee verdorie! 'Weten jullie al wat het gaat worden' 'Ik weet zeker dat het een jongen / meisje wordt' 'Ik kan aan je gezicht zien dat het een meisje wordt' Enz enz De enige opmerking die ik tot nu toe leuk vind is: 'Wat zie je er goed uit' dat doet me goed Liana, in jou geval zul je ook veel tweeling opmerkingen krijgen denk ik?! Misschien dat ik het vroeger ook wel deed hoor, maar ben me er nu veel meer bewust van als ik andere zwangeren spreek.
Ohh Liana wat vervelend fijn dat de kleine meid groeit. Fijn dat je vrijdag terecht kan. @irritante vragen: de dame die mij een 'pat down' gaf op NY airport omdat ik niet door de bodyscan wilde zei: you are having a girl, I see it the way you carry her. vond het wel knap Sun vroeg over mijn vakantie dus bij deze: begonnen met 3 dagen San Francisco. Zaten in een leuke airbnb in de homowijk. Leuk veel aanspraak voor VL toppunt was toen ik letterlijk een liter limonade over me heen kreeg van een onhandige ober en er hordes mannen aan hem vroegen of het ging. uhm hallo ik zit hier te druppen. Veel rondgewandeld, naar Alcatraz geweest en een dag gefietst. dat laatste was niet zo slim want SF is een en al heuvel en vond mijn lichaam toch niet zo oke. Na SF door naar Yosemite waar we kort zijn geweest door gezeik met de huurauto (in NL een fout gemaakt door verhuurbedrijf, stonden niet in het systeem etc.) maar was heel mooi. Toen over een supermooie pas (de tiogapass) door naar het hotel en de dag erna naar Death Valley. Was erg heet . Toen zijn we voor 2 dagen naar Vegas gegaan, heb mijn ogen uitgekeken en veel gelachen om alle rare mensen en dingen. Toen was het weer tijd voor 2 dagen natuur in Bryce Canyon en Grand Canyon. Binnenlandse vlucht naar New York en na 3 dagen NY door naar de bruiloft. Was erg leuk, combinatie van NL en VS style. Er waren 700 bitterballen ingevlogen dus aan het eind kon niemand een bitterbal meer zien. Kortom: veel gezien, veel gedaan en was echt supergaaf. Vond het ook goed te doen ondanks het zwanger zijn. Oke soms zakte ik wel letterlijk door mijn hoeven maar had het niet willen missen Ga trouwens morgen beginnen met Mom in Balance ben benieuwd net ook nog even bij de prenatal geweest voor wat leuke dingen. Jurkje, rokje en shirtje in de sale en 3 halen 2 betalen meegroei-bh-s. wat een seksloze apparaten maar ja wat moet dat moet.. de beugel-bhs van victoria secret zitten niet zo lekker meer
oh trouwens de mini is ook opgegeven voor het KDV.. weer wat van de lijst als er iemand trouwens een goede tip heeft voor een betaalbare zwangerschapsjas.. hoor het graag.. wil er niet veel geld aan uitgeven..
Liana dikke knuffel voor jou meis. Fijn dat je meisje gegroeid is. Hopelijk voel jij je snel wat beter. Heel goed dat je hulp krijgt. Sun fijn dat je, jezelf zo hebt verwend. Dat dacht ik ook dat je dat gewoon verdient had. Heel fijn dat je die jurkjes straks ook gewoon nog aan kan. Naa fijn dat het beter met je gast qua harde buiken enz. Het is sowieso pittiger met nog een kleintje erbij. Lianne klinkt goed je vakantie. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Butterfly wbt ongevraagd advies en dat geneuzel over het geslacht. Pff ik kan daar zo niet tegen ben d'r echt allergisch voor. M'n buurvrouw daar word ik echt gek van elke dag de zelfde vragen. Merk sowieso dat mensen die wat verder van me af staan, ik niet kan handelen. Wil met hun er niet over praten En dat in mijn tijd....sodemieter toch een eind op
Lianne, mooi samengevat! Heerlijk om te lezen dat je jullie het leuk hebben gehad! Begrijp ik het goed dat jullie door gedoe dus later weg konden uit San Francisco? Dat is even balen. Haha, precies Missjuul!
Ja, we moesten terug naar de airport voor de auto en het verhuurbedrijf was vergeten de reservering te boeken in de VS. kortom we stonden niet in het systeem.. we hadden 247 dollar op papier en moesten eerst 600 betalen en uiteindelijk 480. heb toen het in NL weer dag was gelijk gebeld en ze gaven de fout gelijk toe, ben nu bezig met 240 dollar terugkrijgen + telefoonkosten. prutsers hadden bv ook niet verteld of er diesel of benzine in moest (ook weer bellen, zat geen boekje in de auto etc.). maar goed al met al heeft het ruim 2,5 uur gekost. erg irritant.
Lianne, klinkt heeeerlijk die VS trip. Leuk die afwisseling van oost en west. Wel irritant datje dat nu nog weer moet gaan regelen wb huurauto, prutsers! Ben benieuwd hoe je Mom in Balance vindt. Ik heb de dvd gekregen v iemand, maar die workouts waren echt megakort. Ik vond t appeltje-eitje, maar ik denk als ik iets verder ben in de zwangerschap het wel een goede training is. En ik weet ook niet in hoeverre je een dvd met 'het echte werk' kunt vergelijken.. @opmerkingen: nog weinig last van gehad eigenlijk. Krijg vooral te horen dat het me zo goed staat en dat ik straal . Maar misschien straal ik ook iets uit van 'waag het niet een irritante opmerkingen te maken want dan....'
Oooh dat van die benzine herken ik, overal in de auto gezocht, gekeken in alle papieren en of er wat op de tankdop stond, gevraagd bij het tankstation en uiteindelijk lekker duur naar de office van verhuurder gebeld.... Volgens mij moet je bij het ophalen echt heel expliciet om wat uitleg vragen, want anders is het echt zo van 'Hallo, hier staan de auto's, zoek er 1 uit en veel plezier' Ohja en dat geemmer over geslacht en adviezen... Zwanger zijn is blijkbaar ook echt een uitnodiging dat iedereen je maar over allemaal intieme dingen gaat vertellen. Vriendin laatst een heel verhaal over haar tepels en borstvoeding, ik wist echt niet wat ik moest zeggen Hier is iedereen zwaar overtuigd van een jongen, begin al bijna stiekem te hopen op een meisje daardoor
geen idee.. ik vind het vooral leuk dat het lekker buiten is en je met een groep bent (motiveert enzo). de workout buiten duurt een uur dus ben benieuwd
Jas voor Lianne, H&M Liana wat naar dat je je zo rot voelt meis. Geen sorry voor zeggen trouwens, ik vind jou ook belangrijk!
De H&M heeft ongelooflijk maar waar geen jassen. Niet in de winkel in ieder geval en ik zag online ook niks. Heb inmiddels een jas gevonden bij Zalando met 50% korting ben benieuwd.
Huh? Ik 'had' er een van de h&m. (Geleend van vriendin die uiteindelijk zelf zwanger was en hem nodig had )
Klinkt gaaf hoor LianneE!!! En dat in zo'n kort verhaal! Hihi! Opmerkingen: jaaa, ik wordt er ook knettergek van!! Weet je al wat het wordt?? Ik antwoord dan altijd doodleuk met Jaa, een baby! Staan ze me schaapachtig aan te kijken....... Jaa maar dat bedoel ik niet.. ZUCHT!! Misjuul, je hebt het perfect bewoord!! Ik wordt er ook helemaal kriegelig van!!
Haha, ik heb precies hetzelfde!! echt bijna iedereen denkt dat het een jongetje is... Zo erg zelfs dat ik steeds meer het gevoel heb dat het een meisje is.. Heb laatst zelfs gedroomd dat het een meisje is en ze had zelfs de zelfde naam als die wij in gedachten hebben..
ahh lianne super gaaf je vakantie! heel veel plekken waar wij ook zijn geweest..! echt een mooie herrinnering Haha misjuul precies zoals jij het zegt Liana, wat vervelend meid dat je je zo voelt gelukkig staan ze gelijk klaar om je te ondersteunen! Hier vandaag controle gehad, alles was goed kleine man ligt zelfs al een stuk in de bekken erg fijn! Goed gesprek gehad met de verloskundige over de stress die er nu speelt, als advies gekregen het nu maar gewoon nog even 1,5 week te ondergaan want me er tegen verzetten werkt ook niet en dan erna echt de rust opzoeken hopelijk lukt dat Ik heb zon wikkel doek/poncho achtig ding, ik vond het zonde om een jas te kopen haha maar dit werkt ook goed
ik heb trouwens aan het beheer gevraagd of ze de clubnaam kunnen wijzigen in paaseitjes besloten club. de huidige naam dekt de lading niet meer vind ik