Top gedaan LianneE!! Ben benieuwd of ze het ook goedkeuren. Maar dat zal vast wel toch! Wensje, wat fijn dat hij al zakt!! en dat alles verder goed was! Hopelijk kun je de stress ook een beetje loslaten.. En anders gewoon van je af typen he!! Ik ga m'n bed in, hopen dat ik vanacht wel kan slapen.. Of dat ik weer bijna ieder uur wakker ben.....
Ooooww, en ik me maar afvragen 'hoezo dekt 'kletsclubje' de lading niet meer? Wat doen we dan de hele tijd?' hahaha slimpie ben ik toch..
Hiep hiep hoera voor Wensje! Elf succes met de afspraak# Even ego: Vl heeft gisteren voor het eerst duidelijk ons kleintje kunnen voelen! Mooi momentje samen
Wensje, gefeliciteerd! Lianne, Mom in Balance klinkt wel leuk! Ook leuk om contact te hebben met andere zwangeren in de buurt. Ik ga binnenkort ook eens een proefles doen denk ik. Al vind ik de huidige sportschool waar ik train eigenlijk te leuk om weg te gaan. Liana, wat klote dat je je niet goed voelt, maar heel dapper dat je aan de bel getrokken hebt. Neem wat rust en focus je op jezelf, de rest van de wereld komt wel weer. Hoop dat de begeleiding je zal helpen! Vandaag 15 weken en 5 jaar getrouwd! Buikfoto in de club
Gefeliciteerd Wensje!!! Elf, succes vandaag!! Bijzonder is dat het Butterfly!!! En wordt alleen maar beter voelbaar vanaf nu!! Geniet ervan!! Fijn dat het knopen steeds beter gaat Moonlight!! je bent binnen een paar dagen een pro! Itp, wat bijzonder he! Dat dat zo precies valt! Gefeliciteerd Hihi!! Ga ik nu even foto spieken! Ik ben vanacht maar 2 x wakker geweest en dat viel me reuze mee! Nog wel last van m'n keel en een snotneus, maar voelt al beter! Die kleine uk is nu lkkr druk, wat een genieten!! Ik zie m'n buik zelfs bewegen!! ❤