Wensje, hiep hiep hoera! hoop dat je een stralende dag hebt ITP, ook gefeliciteerd! (gaat snel he die 5 jaar ) Elf, succes bij je controle Ik heb dan nog wel geen mini maar ik ben helemaal pro draagdoeken sinds gister . Was met een vriendin met 6 maanden oud ventje de hele middag op pad (lunchen, wandelen/ winkelen) en dat ging echt zo goed, meneer heeft bijna de hele tijd lekker liggen tukken en de rest van de tijd keek hij zijn oogjes uit . Echt supergezellig Dat knopen is wel even een gedoe maar ik geloof dat dat gaande weg meer eigen wordt en je het relatief snel onder de knie kunt hebben. wat schattig! Goed, nu vergeet ik natuurlijk weer de helft maar daar heb ik een goede reden voor , nog maar een paar dagen voor mijn vakantie begint en mijn hoofd maakt overuren Wat zal ik blij zijn als ik met een boekje in de zon kan zitten en niets meer hoef
Gefeliciteerd ook ITP. Je kan vaak bij sportscholen je lidmaatschap op pauze zetten tijdens zwangerschap. Kan je daarna weer terug Elf, succes zo! Hier: weer aan het werk en in een lekkere troep teruggekomen.. eerst maar eens de mail doorploegen en dan zien we wel verder oh en ik had een meegroei bh gekocht bij de prenatal. wat een onding, steunt voor geen meter en mn borsten doen nu al zeer. iemand nog andere tips..? voor iets wat wat meer steun geeft ?
Liana allereerst dikke knuffel voor jou, wat rot dat je je zo voelt. Zwangerschapshormonen maken het vaak ook niet makkelijker. Goed dat er zo snel hulp voor je komt. Een mooi dat het met je meisje wil goed lijkt te gaan, dat is al een klein zorgje minder. Wensje gefeliciteerd met je verjaardag! Het lekkere weer krijg je al cadeau (als het daar ook zo mooi is, ik meende van wel) Butterfly wat een mooi moment, nu kun je het geluk nog een beetje meer samen delen! Lianne wat een fantastische vakantie! (of had ik dat al ergens gezegd?) kun je weer een beetje in het ritme komen? Goed dat je de naam veranderd hebt ik zag het al staan, veel beter zo! Elf, succes vanmiddag! Zet m op cosy, die laatste paar werkdagen! Hier is de eerste regeldag een feit. Ben de hele nacht op geweest om te voeden. Maar nu slaapt ze eindelijk!
welke meegroeibh van prenatal heb je gekocht? met of zonder beugel? ik heb er namelijk met beugel van prenatal en die zitten lekker en geven steun.
Butterfly wat onwijs mooi moment is dat he! Lianne succes met werken vandaag, irritant dat je terugkomt in een grote troep.. Succes cosy! Lief dat je af en toe even komt spieken. En draagdoeken zijn zo leuk! Moonlight wat fijn dat de doek heeft geholpen bij de krampjes. Zal ze vast fijn hebben gevonden zo lekker tegen mama aan. ITP gefeliciteerd met de 5 jaar en idd bijzonder dat het zo samen valt. Erikatje fijn dat je je iets beter gaat voelen! Heerlijk he die bewegingen. Hier slaap ik eigenlijk geen enkele nacht meer goed. Word heel vaak wakker doordat ik zelf op mijn rug draai en daardoor harde buiken krijg of er heel naar door word...
Gefeliciteerd ITP, wat leuk dat die data zo mooi samenkomen! Butterfly, bijzonder moment Linky, welkom in de wereld die baby's heet overdag je rust maar proberen te pakken. Lianne, fijn om in zo'n rommel terug te komen op werk. Positieve is misschien dat ze je toch eigenlijk niet kunnen missen Naa, bah dat slechte slapen moet je ook op gaan breken. Je zult vast blij zijn als de mini er is (niet dat je dan zoveel slaapt, maar je kunt iig comfortabel liggen ), goh wat ben ik toch in de 'geef er een positieve draai aan modus' @bh: ik heb er een paar vd hunkemoller. Geen meegroei bh's, maar ze rekken wel wat mee. Wel met beugel en alleen in wit, zwart en huidskleur, maar ze geven wel veel steun. Beetje jammer alleen dat ik die nieuw gekochten ook al eigenlijk niet meer pas
Idd sun ik kan niet wachten tot ze er is, weer gewoon lekker kunnen liggen. En nachtvoedingen ik kijk er naar uit
ik heb deze: Prenatal - De leukste positiekleding online kopen! | PRENATAL.NL - Zwangerschapslingerie - Positiemode! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal meegroei bh maar die met beugel waren voeding-bh's.. rekken die ook mee? Vervelend zeg Naa, klinkt niet zo fijn slapen nee
Hmm, das wel balen Sun! Ik heb eigenlijk mijn eigen bh's nog aan en ik vind de sportbh's van de hema ook fijn, die van 7,50 maar ik ben daar nog nauwelijks gegroeid trouwens... Ik lek snachts al wel "melk".. Das pas raar....
Nee, had ze vorig jaar al gekocht en zijn echt meegroei-bh's. Rekken op zich wel mee ja. Maar kan ze nu ook niet op de site vinden.
Wensje gefeliciteerd. Erikatje fijn dat je vanacht iets beter hebt geslapen. Leuk he je buik die beweegt. Grappig dat je al lekt. Elf succes bij de vk. Lianne beetje jammer dat je in de troep terug komt. Gewoon rustig aan doen hoor. Naa klote dat je zo slecht slaapt. Ik kan ook al een tijdje niet op m'n rug slapen is echt een ramp. Ittakesapicture gefeliciteerd meis. Cosy wat leuk dat je weer even gezellig komt spieken. Alvast heel veel plezier op vakantie. Buttérfly mooi moment he, Linky succes vandaag. Hopelijk kan je ook een beetje bij tanken.
Ach ja ik kan zoetjesaan gaan nadenken over mijn verlof en na mijn verlof écht wat anders gaan zoeken..
Ik zie net m'n banner en realiseer me dat ik gewoon in het derde trimester zit nu... Gaat echt super snel!! Whoo..
Jaaaa!! Super meis Het gaat hard he.. (oooooh wat een cliche ) Hier weer terug van de VK: kleine meid ligt nog steeds in stuit, maar dat wist ik al, want we zien haar gewoon liggen. Ze heeft me nog een tip gegeven: plakjes gember op mn tenen vastplakken met een pleister. Die gember wordt warm en dat kan stimulerend werken (net als moxa therapie) en heel misschien de stuitligging verhelpen. We gaan het zien.. voel me compleet idioot en ml kijkt me ook aan alsof ik helemaal gestoord ben..hahaha Anyway: vrijdag staat de afspraak voor de uitwendige versie. Eerst echo+ctg en dan beslissen we definitief wat we gaan doen (afh van kansen, risico's etc). Beetje spannend wel....