Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jaa heb al verlof! Heerlijk:)

Hier verder geen weekendplannen

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Jemig wat een nacht, continue drinken van 22:00 tot 3:30... ik ben zo kapot. Word er ook zo onzeker van. Wat als we vannacht weer zo'n nacht hebben of werkt de borstvoeding niet goed?

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Klinkt als een pittige nacht itp! Even afwachten hoe vandaag gaat voordat je je zorgen gaat maken.
    Soms zitten er 'gewoon' van deze nachten tussen zonder dat daar echt een reden voor is.
    Hoop dat je vandaag nog even kunt bijslapen.

4. itakepictures

Ja je hebt ook gelijk, gisternacht ging het supergoed (voor het eerst ingebakerd, 2 nachtvoedingen gehad en daarna supergoed geslapen) en dan denk ik meteen 'Jeeeeeeeejjj' en dan valt zo'n nacht als dit extra hard tegen. Ik word er ook echt heel zenuwachtig van als ze na een voeding niet slaapt, dan is ze even 5 minuten weg en daarna ligt ze met die wakkere oogjes te mopperen in bed en dan denk ik echt 'heeeeeeeelp!'. Gelukkig heeft manlief haar nu even meegenomen in de wandelwagen, daar valt ze meestal wel van in slaap.

Leuke banner heb je trouwens :D Vind het echt zo leuk voor jullie!

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Geen zorgen... dit soort nachten horen erbij, er is (bijna) altijd genoeg bv en zo niet komt die baby gewoon vaak om je productie op te schroeven ;) maar waarom zou ze gelijk in slaap moeten vallen dan?
    hou vol, de eerste 6 weken zijn het zwaarst en daarna wordt het echt weer beter :)

leuke banner inderdaad Elf :)

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

#2186 Elf84, 19 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2015
    Ik snap je wel hoor ITP. Nu na maanden kan ik zeggen 'het komt goed' en 'het hoort erbij' maar 5 maanden geleden dacht ik ook meteen vanalles, twijfelde ik over alles en was ik gewoon erg onervaren en onwennig. Logisch ook want echt alles was nieuw!
    J wordt nu natuurlijk ouder en dus iets wakkerder, helaas ook 's nachts omdat het ritme nog niet klopt met dat van ons.
    Misschien helpt het om in het donker te voeden? Zo min mogelijk licht aan?

Ja die banner :p hihi thx
    Heb het aangedurfd om aan te passen :D

Wat een gezelligheid hier: dl produceert nu ook 'dada'-klanken :)

7. itakepictures

ja joh geen idee eigenlijk :p de eerste dagen was het voeden verschonen en meteen in slaap vallen en nu als ze na het voeden nog wakker is en niet wil slapen denk ik echt aaahhh wat moet ik doen?? Gewoon even van genieten en knuffelen maar dan ben ik bang dat ze nooit meer in slaap valt :) ik moet echt nog heel hard leren om te ontspannen met haar...

Wat gaan jullie trouwens doen met kerst? (Eerste kerst met baby!) Naar familie?

8. Logan

Logan Niet meer actief

#2188 Logan, 19 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2015
    Het is inderdaad heel zwaar en het wordt steeds zwaarder. En wat je zegt, wie weet komt het nooit goed...
    Ik heb daarom ook besloten afstand te doen van dit groepje. Alles wat ik lees is zo'n ver van mijn bed show dat ik eigenlijk niet meer weet wat ik hier doe.
    Laatst op facebook gaf me de druppel, en niet om jullie een schuldgevoel aan te praten, maar ik besefte toen echt dat ik zo'n andere situatie zit.
    Ik mag ook van de lijst af. Hopelijk tot snel maar voor mij is dit beter.

Edit: dit gevoel speelt bij mij al een tijdje maar ik vond de stap erg moeilijk. Ik neem een algehele zp stop, ook facebook heb ik van mijn telefoon verwijderd want ik werd gek van alle zwangerschapsaankondigingen. Dit even voor de duidelijkheid, niet jullie schuld ;).

9. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Zo nu en dan zo'n nacht hoort erbij, itp. Maar ook het zorgen maken is herkenbaar hoor! En wat Lianne zegt, als de bv terugloopt kunnen de mini's door vaker te drinken de productie weer opschroeven.
    En als ze wakker is, ga lekker knuffelen, kijken en elkaar leren kennen :)

Wat leuk elf, 'dada klanken' :)
    Het brabbelen begint hier ook eindelijk te komen.
    En sinds afgelopen weekend ook prrrr en brrrr (met de tong uit de mond :D)

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha nooit meer slapen :D dat doen ze vanzelf weer. Wat Elf zegt hoor, de eerste weken dacht ik ook steeds waaaah hoe overleef ik dit en ik wil nooooit meer een 2e ;) die korte stukjes slaap braken me op.. Het is ook genieten hoor maar ook zwaar :) hou je taai, het komt goed :)

11. itakepictures

Thanks meiden, jullie stellen me weer even gerust :)

Lieve Logan is begrijp je helemaal. Zo jammer, maar heel begrijpelijk. Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt maar die onzekerheid is zo slopend. Goed om voor jezelf wat afstand in te bouwen maar weet dat je altijd welkom bent!

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heel begrijpelijk Logan... Jammer, maar begrijpelijk.
    Ik wens je heel veel succes en sterkte verder!
    Hoop echt dat jullie wens een keer uitkomt.
    Liefs!

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik wil eerst. ;) (Sorry.. kon het niet laten.)

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Lieve Logan, ik snap je zo goed..
    Weet dat ik aan je denk lieverd! X

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    ITP, pittige nachten zo zeg! En net als je denkt het ritme te snappen, is het weer anders. Wat de meiden zeggen, met de tijd komt ook het vertrouwen. Maar de onzekerheid zal denk ik altijd wel blijven, de ene keer meer dan de andere..

Elf, leuke banner! Gek om m weer op zwanger te zien staan, maar wel leuk gek ;)

Wat een gezellig boel dat gekir en geprrrr... :)
    Hier vandaag ook veel prrrr geluiden, maar dan aan de onderkant :D

Logan, ik snap het hoor. Ik vind het wel jammer dat je mijn stomme actie op fb zo persoonlijk opvat, want ik was meerdere mensen vergeten en heb nooit iemand willen buiten sluiten. Ik hoop je hier snel weer te zien met mooi nieuws. Knuffel!

Zou de mini hier aanvoelen dat we vanavond weg gaan? De hele dag 'zwaan kleef aan en anders huilen'- dagje. Ben denk ik wel aan nachtrust toe tegen de tijd dat we gaan ;)..

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Logan ik snap het wel hoor, ook ik hoop dat je droom snel uitkomt...

Sun mijn mini ruikt dat ook ofzo die hamstert dan extra melk en wordt wakker zodra ik mn voet weer over de drempel zet ;)

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Niet leuk Logan, vooral niet voor jou :(
    Maar we snappen je keus. Ik hoop dat je snel weer terug komt met fantastisch nieuws :)

Ik wil je heel graag nog 1 ding zeggen:
    we zijn allemaal heel erg begaan met je en gunnen je enorm dat het je snel lukt om een kindje te krijgen! Ik merk ook dat je het soms moeilijk hebt met de manier waarop we jou, of een bepaald onderwerp benaderen. Dat is niet omdat we je stiekem een aansteller vinden, of een vervelend kind, of whatever. Je bent een schat van een meid, met soms een vleugje sambal :D (kan ik soms best van leren). Daarom hoop ik ook dat je sommige opmerkingen niet ziet als een persoonlijke aanval, want dat is nooit onze intentie. Ook al ben je de laatste op de lijst, je hoort erbij en je bent een blijft een paaseitje.Ik hoop dat het geen reden voor je is om uit de groep te stappen.
    Ik hoop dat je gauw goed nieuws hebt!
    Dikke knuffel.

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Zooo ook weer even zp tijd :)

Logan, ik hoop dat het je in ieder geval rust en een beter gevoel zal brengen en als je droom dan ook nog in vervulling mag gaan (wat ik echt hoop) dan is dat natuurlijk helemaal geweldig.

Itp: kan niet zo veel nuttigs zeggen, wij moeten ook nogalles gaan ontdekken maar gelukkig zijn er zat paaseitjes ons voorgegaan en geven die fijne antwoorden en adviezen :)
    En kerst? Die vieren we per gezin, 24e samen met onze kat (mini is er nogniet haha) 25 bij ml thuis gourmetten, 26 bij mijn moeder met een kerstdiner.

Elf, die banner is de bom! Nu op naar een mooie goede echo.

Hier: relaxdagje wat eigenlijk een huishoudelijk werd. En ook nog ff snel via mp een super luxe badje gescoord :).
    Nu de rest van het weekend op mijn krent blijven zitten want ik voel dat ik iets te enthousiast was ;)

19. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap je keuze logan, maar ik hoop je heel snel terug te zien.

Itp, heel herkenbaar. Maar ik moet zeggen dat ik wel een stukje meer geniet nu ze af en toe ook een poosje wakker blijft en heerlijk om zich heen ligt te kijken. Wanneer ze alleen maar huilen als ze wakker zijn, is het natuurlijk wat minder.

Dl is al weer 4 weekjes vandaag, wat gaat de tijd toch snel.

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Sterkte logan! hopelijk in 2016 een positieve test!

Deel Deze Pagina