Naa en Daan wat vervelend dat de ziekte nog steeds bij jullie rondwaart. je kunt er zo weinig tegen doen. Succes met de prikjes Sun! Hopelijk slaapt ze er idd goed op! Itp sneu dat je meisje zo moet huilen en krijsen. Dat kun je zelf ook zo onzeker van worden... Er zijn al veel goede tips gegeven. Het enige dat ik kan zeggen is let op slaapsignalen, leer ze kennen. Dat duurt ook gewoon even. Wbt gewicht, ik eet heel erg veel en daarmee blijft het gewicht stabiel. Maar na een minder dagje (gewoon omdat alles de neus uitkomt) is er wel weer wat af. Vannacht om vier uur was vl ineens helemaal in de war, hij vroeg een beetje paniekerig waarom we nog zo laat in bed lagen en dat het al licht aan het worden was. Hij maakte J wakker, legde haar bij mij in bed en zei dat ik nu echt moest voeden want het was al erg laat. Zij huilen. Gelukkig sliep ze snel weer. Het was best lastig om hem ervan te overtuigen dat het pas (inmiddels) half vijf was en dat we graag nog even wilde slapen. Hij bleef vragen waarom het dan licht was buiten. Maar het was pikkedonker. Kwart voor vijf kreeg hij het eindelijk door een is hij op de logeerkamer gaan liggen. Echt wat hem bezielde?? Het leek wel of hij slaapwandelde ofzo Nog nooit zoiets meegemaakt!
Jakkes al die zieken, niks aan. Beterschap voor jullie en jullie schatjes! Hier zware dagen achter de rug. De kids zijn niet echt te genieten. Vooral I. Gisteren meer wel dan niet gehuild. Volgens mij ook niet helemaal fit. Vanochtend had ze wel weer praatjes, dus hoop vandaag op een betere dag. Schoonma wordt vandaag 60, dus daar zijn we de hele dag. Gelukkig zijn ze daar al wel gewend, want ze slapen er ook geregeld. Dus dat scheelt. Lieve Elf, je bent inmiddels al aan de beurt (geweest). Hoop zo dat alles goed is! ITP, hier ook veel aan het boek 'baby in een droomritme gehad'. Is echt een aanrader.
Pff zwaar Liana, ik hoop dat ze zich vanaf nu weer wat beter voelt en dat het over is met het gehuil! Niks aan als je niet precies weet wat er is.
Joeeehooee Elf, zo benieuwd! (CB is hier geweest, ze adviseerde na het zien van ons 'schema' om toch echt meer regelmaat proberen aan te brengen. Ik vind dat hele Ria Blom gedoe best heftig dus ik weet niet zo goed of ik dat wil... mevrouw ligt nu iig ingebakerd in bed al 25 minuten te pruttelen met af en toe een huiltje, ben benieuwd wie van ons 2 het langst volhoud)
Jaa ria blom schijnt heftiger te zijn als het boek Baby in een droomritme (ook ik heb veel aan dat boek gehad..) maar ITP ikan had ook in deze periode een hele wakkere baby men eerste dag alleen met baby vl moest werken en meneertje weigerde te slapen pas tegen 16u kreeg ik hem toen eindelijk in slaap..
Ohhh elf ben ook benieuwd! Jemig Linky.. Dat lijkt me best wel eng zeg. Gelukkig heeft jullie meisje er niet zoveel van meegekregen hij herinnert zich het vast niet? En lastig meiden zulke wakkere/huiligerige baby's helaas geen tips ..
Ik ga dat boek ook eerst eens lezen, het spreekt mij ook niet zo aan om haar meteen in een megastrak ritme te willen duwen. Sowieso pas na de kerst beginnen, want de komende 2 dagen zullen toch wat rommelig zijn denk ik.. J groeit trouwens goed op de bv, 400 gram aangekomen in 9 dagen tijd Linky bizar dat hij zo 'weg' was inderdaad, hele diepe slaap? Liana hoop op een beter dagje voor jou!
Jeetje linky lijkt me best schrikken.. herinnert hij het zich nog? Mandy hoe gaat het met jou? Bijnaaaa het 37 weken dansje wat gaat de tijd snel! 🎉 Liana vervelend dat ze zo mopperig zijn.. Hier is de mopper fase weer voorbij geloof ik.. Hij slaapt ook iets beter overdag nu dus ik hoop dat hij het vop houdt.. ben benieuwd hoe hij het doet met de drukke dagen en dan ook veel van huis.. Voor de dames van de oudere baby's.. Wanneer hebben jullie de wagenbak omgeruild voor het zitgedeelte?
Ria Blom is inderdaad heftig. Is ook niet mijn aanpak. Je kunt er altijd dingetjes uit halen die voor jullie werken, maar ik heb bewust voor de aanpak van Stephanie Lampe gekozen (baby in een droomritme). Is een veel lievere aanpak. I. lijkt beter te pas. Kids liggen net in bed bij schoonouders. Hoop dat ze nog even slapen, al slaapt S. meestal max een uur per keer overdag. Elf, ben zo benieuwd hoe het is.
Elf, ben benieuwd!!! Linky, klinkt best heftig van vl, dat t zo lang duurde voor hj weer 'bij' was.. Liana, balen vh huilerige van de beebjes, trek jij t nog een beetje? Word trouwens wel heeeel nieuwsgierig naar dat droomboek ITP, en al een 'winnaar?' Ik maak definitief slagroom..heb t nog eens na gekeken: 1e maand: 1kg aangekomen (en dat is dus incl afvallen na de geboorte) 2e maand: 1160 gram 3e maand: 1 kg Dl valt nu in de categorie spekkie ruim boven het gemiddelde met haar 6240 gram en lengte gemiddeld (59cm). En ze gaf geen kik bij het prikje en nu heerlijk in dromenland. Ik ben blij!
Wow Sun, jij hebt idd Slagroom Ik trok het gisteren slecht. Voel me nu ook niet echt lekker. Maar ach, wat pijnstillers er in en gaan met die (dansende) banaan. Ben ook zo nieuwsgierig lieve Elf
Geweldig sun! Nu maar lekker lang slapen minisun! Elf? Met vl is nu alles weer goed. Hij herinnert zich het nog wel, hij denkt dat hij slaapwandelde. Ik hoop dat dat het is.