Groeispurtje erikatje?? Hier vannacht voor het eerst het klokje rond geslapen van 19.30-8.00 uur. Laatste uur wel een hoop gekuch en een lading snot , maar he ik klaag niet 😆 Ze sliep altijd natuurlijk die tijd , maar kreeg om 22 uur nog een fles. Gister niet. Ze sliep zo lekker en ze had al goed gegeten , dus dacht.. Okay het ritme vd baby volgen
Hahaha cosy, smakelijkheidsgarantie Meneer gaat alleen voor het lekkere natvoer, tja je kan hem ook geen ongelijk geven. Als wij ons niet lekker voelen willen we vaak ook vooral lekker troost eten leuk he dat getrappel? Lianne, haha zoogcompressen in de wasmachine kwamen jullie er zelf achter of heeft meneer de monteur die dingen er uit gevist? (En wist vast niet wat het waren ) Erikatje, ik zou ook niet te lang wachten met naar de ha gaan. Moonlight, ooohh heerlijk het klokje rond slapen. Ik ben jaloers op jouw mini, ik wil ook wel een keertje zo lang maffen Hier ook een gebroken nacht. De laatste tijd zijn het 's nachts vooral droomvoedingen, mini slaapt half. Voordeel is dat drinken niet heel lang duurt en we allebei snel weer verder kunnen tukken. Nadeel is dat ze er niet zo lang op slaapt. Meestal komt ze 's nachts rond 4-5 uur en dan is t niet zo erg dat ze nog maar 2 uur slaapt. Maar als ze al om 0.30 uur begint,..gaaaappp. Maar ik krijg er toch echt geen boobie meer ingeduwd als ze verder tukt. Ik heb net wel een goed gesprek met haar gehad, ze heeft echt een paar minuten terug liggen kletsen en mij na liggen doen qua geluid. Zoooo lief, maakt zo'n nacht ook weer goed
Moonlight, dat klinkt heerlijk! knapt ze goed op? Sun, het klinkt best gezellig dat snachts nachtbraken daar maar kan me best voorstellen dat je er zelf toch ook wel moe van word. Wat betreft die smakelijkheidsgarantie, dat mag ook wel hoor want zon zak kost gewoon voor 1,5 kilo 10 euro best wel zonde als je kat weinig droogvoer lust en je heel wat soorten moet uittesten voor je het juiste voer gevonden hebt. Sun, ligt niet aan het ziek zijn, hij was al zo toen we hem uit het asiel haalden. Toen at hij ook alleen natvoer. Als ik het nu mix met het natvoer, dan likt hij net zo lang tot hij al het natvoer op heeft en de brokjes schoon aan de kant liggen Trappelen is reuze gezellig nu lees ik overal dat mini het grootste gedeelte van de dag zou slapen maar ik voel heel vaak getrappel dus ik denk dat hij / zij ook tijdens de slaap trappelt? Of gelijk gaat trappelen als ie wakker wordt?
Cosy dl sliep voor mijn gevoel in de buik alleen als ik sliep..overdag werd de tent afgebroken wel slim van meneertje kat het natvoer eruit vissen haha. Sun, balen van je nacht.. ik verheug me ook op de klok rond nachten als heb ik niks te klagen met een doorslapende mini nu al. Leuk he dat kletsen De zoogcompressen hebben we zelf uit het afvoerfilter gehaald, samen met een haarelastiekje.. Ahum t was wel duidelijk wie de dader was.. Rare is ik was ze al weeeken kwijt
Leuk getrappel cosy ❤️❤️ Snot komt nu lekker goed los😂 Maar ze is er wel happy bij en eet en drinkt weer goed 👍🏻
Ik spring vanaf hier weer in meiden. Meisje is weer thuis (zie club) Ik ben een wandelend lijk na al weken ziekenboeg en de afgelopen nachten ziekenhuis maar 3 uur per nacht geslapen. Dus ik ga vanavond heel vroeg mijn bed in...
Ahhhh leuk Cosy een spartelrnde baby! Zo'n heerlijk ge voel Naa wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Neem de tijd om bij te komen de komende dagen! De rest ga ik later even teruglezen. Dochterlief komt na 2 terrordagen ineens weer elke 2 uur overdag (snachts laat ze er wel 3-4 u tussen). Wel pittig dit, maar vooruit. Ik ben van mn koorts af, erg blij mee. Borst word ook minder pijnlijk voor mn gevoel
Slaap lekker Naa, heb je wel verdiend. Hopelijk gaan jullie allemaal niet-ziek t nieuwe jaar in! ITP, pittig zeg! Fijn dat t beter gaat met je borst, heeft naar mijn idee nog best even geduurd! Mini hier wil sinds een paar dagen niet meer slapen overdag. Alleen als ik. haar in de doek hijs en de marathon wandel...herkenbaar toevallig??
Sun, talkpoeder werkt hier ook heel goed. Ik doe standaard talkpoeder onder de okseltjes na het badje. Nog nooit een smetplekje gehad daaro. Gezellig zo'n kletsende mini, maar beter niet in de nacht, haha. Moonlight, lekker dat ze volledig geslapen heeft. Ik ben benieuwd wanneer die late fles bij ons eraf kan. Zal nog wel ff duren gok ik. Fijn dat je meisje ook weer wat opknapt. Naa, wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Hoop dat jij even flink wat uurtjes kan maken. Dikke knuffel. Cosy, jemig, zit er kaviaar in dat voer ofzo? 10 eurie voor 1,5 kg, mijn hemel. Itp, fijn dat je borst minder pijnlijk is. Een terrormini is heel irritant, hier af en toe in het kwadraat. Weet dan ook niet zo goed waar ik het zoeken moet. Lianne, have fun! (niet dat je dit nu nog leest, maar het gaat om het idee) Lekker door elkaar gereageerd op alles. Neem me niet kwalijk.
Sun, wat dat slapen betreft: herken het hier ook wel. Niet dat ze overdag helemaal niet willen slapen, maar wel dat ze soms erg weinig slapen overdag. Zal wel weer een fase zijn. (Heb al flinke jeuk van het woord 'fase').
Liana, mijn mini is ook drie maanden ouder he Heb geduld Hier had hij qua slapen er wel eerder afgekund , maar qua intake niet
Ja je hebt gelijk. Heb er op zich ook geen haast mee. Vraag me alleen wel af hoe je merkt dat die fles eraf kan?
Itp pittig zeg hopelijk gaat snel beter! Hier vanaf 8 weken al geen fles meer van 19.00-07.00 Maar we kunnen haar zo weer wakker gaan maken want ze zit nog niet aan de 300ml vocht vandaag. En anders moeten we morgenochtend weer bellen naar kinderafdeling
Haha Naa, dat is wel het ander uitterste hoor bij acht weken @liana ,Als ze minder drinken op dat tijdstip, of standaard wakker moet maken. Op de dag voldoende al drinkt. Hier drinkt ze bv nu 600 met drie flessen. Terwijl ze eerst 5 flessen er voor nodig had om aan700 te komen Omdat ze nu 200 gr fruit en 200 gr maaltijd neemt, heeft ze ook maar 450/600 cc melk nodig (Volgens mijn CB schema )
Moet ze bijna altijd wakker maken, maar over het algemeen gaat die fles wel leeg. Dus hebben ze het nog wel nodig denk ik. Naa, hopelijk drinkt mini nog even voldoende!
Ze drinken sinds een paar weken 5x 180+6 (ipv 5x150+5). I. drinkt het niet altijd op, laat vaak wat staan, maar S. drinkt het wel helemaal op.
Zou best wel eens kunnen Moonlight! Vandaag iig de hele dag al hangerig en jengelig... Pff en ook nog weer spruw ontdekt.... Ben benieuwd hoelaat hij morgen/vannacht komt.. Wat fijn Moonlight zo'n nacht!! En ook dat ze weer opknapt!! Wat een genieten is dat gebrabbel he Sun??? Hier ook! Echt heerlijk!! En de eerste lach met geluid hebben we ook gehad! Smelt... En wat slapen betreft... Ook drama hier op het moment overdag.... Zal wel in de lucht hangen.. Of dat ze toch een beetje mee krijgen nu met oud en nieuw... Ik weet niet.. Cosy, wat een heerlijk beest is het toch ook!! Haha! En dat getrappel!! Genieten!!! Dat mis ik af en toe nog best. Whahaha LianneE, daar ga je idd niet onder uit komen!! Naa, wat fijn!! Probeer fijn je rust te pakken nu! Hopelijk lukt dat ook! Itp, wat fijn dat het allemaal iets beter gaat, ondanks een terrorbaby! Gaat goed komen!! Haha Liana, dan moet je krabben