Woow... Als ik die hoeveelheden lees Liana, dan is K echt een vreetzak!! Die tikt op 1 dag 3x 210cc + 7 schepjes melkpoeder en 2x 240cc + 8 schepjes melkpoeder en 3 schepjes rijstebloem weg..... En over het algemeen maakt hij ze zo goed als leeg..... En hij is niet eens te dik..
Goed om te weten dat ik niet de enige ben waarbij mini wat slechter slaapt overdag. Ik heb het vermoede door alle knallen van vuurwerk. Gister een hele harde voor de deur, waar ze ook echt wakker van schrok. Kreeg haar in eerste instantie ook niet stil, zelfs niet tegen mij aan. En als ze sliep en ik legde haar weer in de wieg was het weer knudde. Zo zielig was dat.
En is het nog gelukt Naa? Veel moeilijk slapende baby's, niet leuk! Knuffel voor jullie allemaal! Pff heftig avondje, geen idee wat het is savonds maar ze is dan echt niet in slaap te krijgen tot middernacht en vooral aan t huilen, maar dat doen ze allemaal de eerste3 maanden geloof ik? Manlief was er echt helemaal klaar mee, lastig om dan ook lief tegen elkaar te blijven.. ik ga maar even geen slaapritme boekjes meer lezen en me iets meer overgeven aan haar gedrag. Vind het wel heel lastig dat ze alleen uit zichzelf in slaap valt in de draagdoek of ik haar in slaap moet voeden, maar vooruit dat lost zichzelf hopelijk wel op de komende weken grappig hoe het soms echt uitzichtloos lijkt en het volgende moment het wel oke is.
Heb ik club wat geschreven. Wat vervelend zeg bakegirl. Misschien lekker tegen je aan laten slapen vandaag? Hier hebben wij gelukkig hele vaste slapers dus die worden er niet wakker van. Pittig allemaal he itp! Helemaal zo'n eerste kan zo slopend zijn! Erikatje heerlijk zo'n goede eter! en wat vervelend zeg de spruw. Gaf je al probiotica?
Naar die spruw, Erikatje! J is ook best een moeilijke inslaper overdag, maar ik heb wat trucjes die hier goed helpen. Meestal is ze te onrustig om meteen te slapen (zwaaien met armen en benen), dus gaan we vijf minuutjes van te voren even in de schommelstoel tot de oogjes een beetje zwaarder worden. Het gezwaai is ook minder in een slaapzak, met een deken daar nog overheen. Een liedje zingen tijdens het wiegen/dragen werkt ook nog steeds heel goed. (soms gewoon 1,2,3,4, hoedje van papier heel rustig zingen als ik niets beters kan bedenken). En dan weer neerleggen, soms komt er wat protest, maar dan gaat gewoon de plug erin (speen ), knuffeldoek erbij en binnen een minuut is ze dan weg. Als het dan nog huilen is, wil het handjes vasthouden als ze in bed ligt ook nog wel aardig werken. Gewoon tot de handjes naast zich neergelegd worden. Maar wat het beste werkt: op tijd op bed leggen (voor de allerkleinsten snap ik dat dat nog moeilijk is). Slaapsignalen herkennen. En troost je met de gedachte: Uiteindelijk wordt het makkelijker! Sterkte voor de moeders van de slechte slapers!
Gelukkig nieuwjaar lieve meiden!!!! Leuke avond gehad? Mini besloot om 23.55 om zichzelf helemaal onder te poepen. Ik dacht in 5 minuten wel even haar te verschonen. Ik zat met vl boven bij vrienden, mini op een matje op de grond. Samen zo snel mogelijk alles uit, bleek mn horloge achter te lopen en horen we beneden aftellen tot 0.00. En mini vrolijk door poepen we hadden om 0.00 dus ons privé vuurwerk
Hahaha sun. 😂😂 spetterende show dus! Hier waren we om twee uur thuis, omdat dl wakker was maar een flesje gegeven. Met als resultaat dat we tot half elf mochten slapen
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!! X Hier zaten we bij vrienden. Af en toe werden ze wakker van het vuurwerk, maar we hoefden ze niet te troosten. Vielen meteen weer in slaap. Om 2 uur zijn we naar huis gegaan en de mini's werden netjes om 8 uur weer wakker. Ik mocht uitslapen en werd om 12:00 wakker
Gelukkig nieuwjaar! Hoop dat 2016 weer een heleboel moois voor iedereen in petto heeft Wij waren met dl en de rest van de familie op stap, vuurwerkshow op de bekende brug en ze heeft het super gedaan. Oordopjes erin en ze heeft vanaf 0.00u geslapen in de draagzak Het is trouwens erg lastig hier om onopvallend alcoholvrij te drinken. Volgens mij hebben mijn tante en oom wel een beetje in de gaten wat ik doe met mn glazen (wisseltruc met ml) maar ach... hopelijk kunnen we over een paar weken vertellen waarom Haha lekker Sun Wat ontzettend jammer voor Logan Vervelend die slechte slapers! Na 6 maanden kennen wij de trucjes wel voor dl en herkennen we snel de vermoeidheidssignalen... maar dat is soms zo subtiel dat wij ook te laat zijn en ze is dan ook meteen overstuur Dl krijgt nu 4x per dag een flesje, maar ze is veel meer fan van vast voedsel. Ik mag blij zijn als ze 150 drinkt per fles. Die boterham, fruithapjes en groentehapjes gaan er wel heel goed in! Ik probeer nu ivm de temperatuur hier ook slokjes water maar dat is ook geen echt succes
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Lieve Logan dat 2016 maar een veel mooier jaar mag worden dan 2015! Klinkt gezellig iedereen zijn oud&nieuw. Hier vrienden oo bezoek gehad en kids waren beide om 12 uur wakker. Na uurtje weer lekker gaan slapen tot 08.30 Dl wel nog veel hoestaanvallen gehad snachts en het drinken wil nog niet. Krijg er met moeite 350ml in op een dag waarvan maar 150ml melk is de rest is fruit/groente. Dus hoe lang dit nog gezond voor haar blijft geen idee. Spruw word al wel aanzienlijk minder dus je zou denken dat drinken dan ook beter zou worden maar helaas.
Ja tis vervelend, ga haar denk ik maandag ook even wegen om te zien wat ze aan het inleveren is Ja 20 januari nog nacontrole bij kinderarts