Missjuul, als het goed is hebben ze dat sprongetje net gehad. Mss de laatste stuiptrekkingen ervan ofzo. 😜 Mandy, had me een hoop pijn gescheeld als jullie me ff gewaarschuwd hadden. 😂😂😂
Ahhh Liana, alweer minder pijn? Wel leuk dat je t weer hebt opgepakt! Was gister even kijken bij mn team en gaat wel weer kriebelen.. Net naar cb geweest, 2e x prikjes. Mini weegt 6640 gram en 62,5 cm lang. Vind onze jv niet zo leuk maar die gaat over een maand met zw verlof Mandy alles nog rustig?
Wow Lianne, wat goed! Hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes. Mooi dat die jv met verlof gaat, toedeloe... Ik speel idd weer, maar dan een stukje lager, in het 3e team. 1x per week trainen en 1x per week wedstrijd. Is voor de komende tijd (lees: paar jaar) prima. Ik heb nog wel last van mn nek, maar gelukkig wel minder dan gisteren.
Aauuw liana Voortaan mandy eerste even om advies vragen leuk dat je het weer hebt opgepakt. Kan me voorstellen dat een niveau lager voor nu wel prima is. Mandy, hoe is t bij jou? Toch niet stiekem aan het zp-en tijdens je ruggenprik he? Lianne, mini doet het goed doedels stomme jv Hier doet mini het ook goed, ze heeft al 2 nachten van 22.00-6.00 geslapen, 1x met en 1x zonder clusteren! Hoop dat ze die er in houdt! Ik merk dat op een vast tijdstip het avondritueel inzetten (badje/wassen, pyjama aan, voeden etc) al helpt met een beetje ritme en dat vind ik voor nu voldoende. Mijn dagen beginnen daardoor ook eerder, dus dat is ook fijn. En zelf in slaap vallen in bedje gaat ook steeds beter! Ben best trots op humpie Ohh, Butterfly en ITP, hebben jullie nog een fotootje van het geboortekaartje? Vind ik altijd zo leuk foto van mini's zijn natuurlijk ook altijd leuk
Wat goed Sun!!!! Go mini go! Die dame van het cb ging ook roepen dat ik een jaar bv moest geven.. Pardon?!? Ik ben al hartstikke trots als het 6 maanden lukt en dan is het mooi geweest denk ik.. Ieder zn ding natuurlijk maar stond wel even te kijken..
Is ze te zwaar of te licht Lianne? Geen idee wat een goed gewicht is... en een half jaartje bv is toch perfect? Die adviezen van de who van minimaal een jaar gelden volgens mij vooral voor vrouwen in ontwikkelingslanden, waar bv een veel veiligere optie is dan kv met verontreinigd kraanwater Zal even een foto van t kaartje maken!
Ze zit met gewicht en lengte op +1. Prima dus. Niet te zwaar of te licht en volgt keurig haar eigen lijntje. Het had niet eens met mini te maken maar meer dat zij denk ik erelid is bij de maffia Wat je zegt klopt wel over ontwikkelingslanden.
Haaha meiden! Nee hoor niets aan de hand. Net nog controle gehad in t ziekenhuis. Echo gehad en alles zag er nog goed en rustig uit. Zal die op m'n verjaardag komen zaterdag ?
Ach ja ieder z'n eigen lijntje toch en al eerder genoemd, bv groeit de eerste 4 maanden harder dan fv en daarna draait het om.
Even stomme vraag misschien....maar met welke leeftijd gaan kindjes omrollen? En rollen ze eerst v rug naar buik of andersom? Ik dacht nl dat ze eerst v rug naar buik gaan, maar mini hier drukt zichzelf zo op als ze op haar buik ligt dat ze overhelt naar 1 kant en haar armpje en soms haar beentje loskomt van de ondergrond zeg maar.
Kan allebei en op zn vroegst vanaf drie maanden. Maar wanneer is bij iedereen verschillend Hier ervoor maar dat was meer door overstrekken en dan lekker blijven liggen op de zij Het echte rollen de eerste keer bij drie maanden , maar het continue rollen bij vier maanden. En het terug rollen pas later Maar zoals het oei ik groei boek zegt: tis maar net wat je kind uit de winkel pakt, maar vanaf drie maanden mogelijk 😂😂 Maar het klinkt wel als de start om om te rollen
Sun, wat goed van mini! Hopelijk houdt ze dit vol! Mandy, fijn dat alles goed gaat! Spannend wanneer meneer zich gaat melden. Ik ben benieuwd. Mijn kinderen pakken het rollen nog niet echt uit de winkel van mogelijkheden. Die van mij vinden dat andere zaken meer prioriteit hebben geloof ik. .
Haha Liana, je beschrijft het weer mooi! Die term ook 'winkel van mogelijkheden'..brrrrr.. Nou we gaan t zien wanneer mini besluit wat te doen, andersom (van rug naar buik) is ze het volgens mij in nog geen jaren van plan En om er even een cliche tegen aan te gooien: omg wat gaat dat allemaal snel!
Sun, mijn mini verplaatst haar gewicht ook als ze op haar buik ligt en als ze de zwaartekracht mee heeft draait ze soms om (en kijkt dan heel verbaasd). Gaat inderdaad snel. Mini kletst hier echt 24/7. Heel schattig maar midden in de nacht toch minder (de winkel is trouwens een officiele oei ik groei term ) Zooo.. de werkweek is hier ook weer begonnen.