Wist wel dat die term uit dat boek komt hoor, maar elke keer als ik het lees krijg ik er de kriebels van
Hahaha.. Ja die winkel... Bij ons is die toko elke keer gesloten hahaha..... Gister m'n aller zwaarste avond tot nu toe gehad. Beide kids zijn ontzettend ziek. (beiden hebben een longontsteking en zitten aan de AB) Maar uiteraard drinken ze natuurlijk ook belabberd. En Q. weigerde gister compleet de fles, maar hij had wel ontzettende honger. Zo zielig. Hij heeft non stop van 20:00 tot 22:00 gehuild en daarna begon uiteraard D. Maar uiteindelijk heeft Q. vannacht rond 0.00 wel wat gedronken en viel gelukkig als een blok inslaap. Zo zielig die mannetjes. Tis inmiddels al de 3de kuur voor Q. Ze hebben er iets anders bij gedaan. Hopelijk werkt het nu wel. Anders volgende week naar het zhs. Gelukkig belt onze kinderarts mij morgen i.v.m. de koemelkallergie voor D. Dan kan ik hem gelijk eventjes om advies vragen. Vind het gewoon niet normaal hoelang onze draakjes al ziek zijn. En dan ook gewoon een longontsteking allebei. Zo sneu..
Ah Daan das echt niet leuk Heftig ook, allebei longontsteking. Hopelijk knappen ze snel op en heb jij een rustige avond vanavond.
Ik reageerde ook op Sun maar goed die snapte het dus ook dus het gaat lekker langs elkaar heen laat maar hahaha Daan, wat rot.. beterschap voor de draakjes ben benieuwd wanneer dl voor het eerst ziek wordt.. vanmorgen kwam er een jongetje heel enthousiast op haar afgerend om baby te kijken en het mannetje was letterlijk een snottebel op pootjes
Hahaha een snottebel op pootjes Ik ben echt mega verkouden geweest dit weekend maar mini lijkt - thank goodness - tot zover nergens last van te hebben Sun leuk dat draaien Wat gaat het dan snel idd! Wanneer moet jij weer aan t werk? Lianne ik vind het echt suf dat een cb dan moeilijk gaat doen over een +1 lijn terwijl lengte en gewicht in verhouding zijn. De arts vertelde mij dat ze daar met bv niet moeilijk over gaan doen, tenzij het echt de spuigaten uitloopt maar dat is niet het geval bij jou lijkt me? Geboortekaartje van J staat in de club
Hahaha, ja sorry Sun. Ik krijg inderdaad ook wel de kriebels van die termen. Maar er klopt wel verdomd veel van wat er in het boek staat. Dat dan weer wel. Jij kunt de boel ook mooi omschrijven hoor. Daantje, beterschap voor je mannen. Zo sneu altijd als ze ziek zijn. Maar ik vind het ook altijd wel sneu voor papa en mama. Die zijn er ook maar mooi klaar mee. 'Snottebel op pootjes'.
Het gaat ook niet om het gewicht/lengte van de mini hoor. Dat is gewoon goed. Totaal los ervan is zij gewoon een ENORME voorstander van heeeeeel lang bv. En met bv doen ze sowieso niet moeilijk over hoeveelheden en gewicht etc. Mijn punt was dan ook dat het haar geen bal aan gaat hoelang ik bv geef. Ze zei trouwens wel meer 'rare' dingen naar mijn idee over hapjes. Dat je elke dag iets anders mocht geven, dat je al gelijk spinazie mag geven en met 4 maanden al brood. terwijl dit allemaal dingen zijn die volgens mij niet 'mogen'.
Haha daan, de toko is dicht 😂😂 Beterschap voor de mannen!! Hier ook nog steeds beide snotterig maar mijn hoesten is door de ab gelukkig verdwenen. Vandaag ben ik vij en dl op kdv dus heerlijk uitgeslapen en gebadderd
He bah Daan, klinkt heftig Beterschap voor je pikkies en jij sterkte, kan me voorstellen dat het zwaar is. Hopelijk morgen een goede uitslag! Toko die dicht is Snottebel op pootjes Lianne, klinkt als een hele 'kundige' troela van het cb. Vast last van de zwangerschapshormonen Mini is omgerold!! nou ja, per ongeluk gekukeld Volgende week kennismakingsgesprek bij kdv en 1 feb wennen. Komt dichtbij!! Help!!! ITP, ik moet 26 jan weer werken. Gelukkig die week maar 2 dagen en week erna weer 3. Hebben jullie nog tips wat handig is voor het kdv wat betreft melk-bewaar-en-vervoermiddelen? Speciale flesjes oid? Kan moeilijk mijn uiers achterlaten
Sorry dames, ik verwaarloos jullie! Na de prikjes kwam het tweede sprongetje en nog wat privé dingetjes. Was even druk (handjes vol). Sun, zal een foto van vanochtend in de club zetten en van het geboortekaartje!
Ah zo! Ik begreep even dat ze liep te miepen over gewicht. Maar hoe lang je borstvoeding geeft heeft ze weinig over te zeggen inderdaad, dat is volledig aan jou. En 6 maanden vind ik echt een hele prestatie, ik denk dat ik er mee ga kappen zodra ik weer bruiloften ga fotograferen. Sun dat gaat snel! Gelukkig nog 2 weekjes thuis om fulltime van je meisje te genieten Hoe gaat het trouwens met jou en vriendlief?
Even snel op enter voordat alles weer weg was Daan wat heftig voor je mannetjes (en jullie!). Sun wat fijn dat mini zo goed slaapt nu, hopelijk blijft dat zo! Liana, doe je voorzichtig dame ? Beterschap voor jou mini's! Lianne, hier ook een jeugdarts waar ik niet zo'n fan van ben.. Ennuh 6 maanden lijkt me heel netjes!! Mandy, fijn dat alles goed is
Daan beterschap met je pikkies heftig hoor, ik hoop dat ze gauw opknappen! Sun het eerste draaien van buik op rug kan al heel vroeg, dat komt doordat het hoofd in verhouding zwaar is en om kan kukelen, waarbij de hele mini meedraait Meestal begint het bewuste draaien rond de 4 a 5 maanden geloof ik? Ooh ging het daarom Lianne? Daar mag je toch lekker zelf over beslissen? En die voedingsideeën... ze zijn zo verschillend!! Spinazie mag trouwens best wel met vier maanden (dat wordt zelfs in potjes verkocht, bijv van het merk 'Hipp', zie afbeelding) alleen mag je dat niet vaker dan twee keer per week geven. Verder heb ik in de loop van de weken/maanden ook geleerd dat je een hele hoop kunt geven, je mini zal niet ineens kortsluiting krijgen als je iets geeft dat niet op de lijst staat. Al moet je natuurlijk wel alles voorzichtig proberen. Ik hoop voor je dat snottebel-op-pootjes D)geen onaangename verrassing aan dl heeft gegeven! Mandy fijn dat alles er goed uit zag! Op naar de geboortekaartjes in de club! :-D
Sun, kun je je uiers niet ff eraf draaien😂 Op kdv waar ik heb gewerkt hadden ze vaak van die speciale bv flesjes die ze meegaven met bevroren bv. Dan meteen in de koelkast zetten bij binnenkomst. Moonlight, lekker, uitslapen en badderen. 😊 Butterfly, knuffel voor jou!
Lieve meiden ook ik ben even afwezig geweest. ITP fijn dat je medicatie hebt gekregen voor J, meeste huisartsen doen dat niet zo snel. Merk je dat het helpt voor je meisje? Liana hoe is het nu met jou kids? wat pijnlijk zeg je val, gaat het nu weer beter? Lianne fijn dat je meisje het zo goed doet op de BV, en lekker blijven geven tot wanneer jullie het beide fijn vinden toch Sun wat fijn dat je meisje het slapen ineens door heeft! Wat betreft het rollen was al de nodige informatie gegeven dacht ik haha. Daan ach wat rot allemaal zeg, heel veel beterschap hoor. Ze hebben het vaak te pakken die kleintjes van jou. Ik zou met kinderarts anders eens een gesprek aan gaan over het nakijken van de antistoffen bij de kids, met name de HIB bacterie. Zl was namelijk ook zo vaak ziek en vaak AB gehad en bij hem waren die antistoffen niet voldoende aangemaakt en verklaarde het vele ziek zijn. Geef je de kindjes ook probiotica om de darmen weer wat te ondersteunen na de AB kuurtjes? Even wat tips hoor omdat ik het herken, als je er niet op zit te wachten ook zeggen hoor Mandy fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine! Elf geniet lekker nog hoor! Hier gaat alles wel oke hoor, zl ergens allergische reactie op gehad, oog en erom heen helemaal rood en erg dik. Dus we gaan maar afspraak maken bij huisarts voor allergie test op katten/honden etc omdat we werkelijk geen idee hebben in welke hoek we moeten zoeken. Het komt en gaat ook telkens dus het zou kunnen dat onze katten er wat mee te maken hebben. Dl gaat ook weer beter, drinken gaat denk ik niet meer worden wat het was. Vaste voeding gaat wel goed. ze was gelukkig wel weer klein beetje aangekomen en niet meer afgevallen dus dat is fijn. Nu wel huilerig en erg aan oor trekken en rommelen, maar er zit ook bult op tandvlees dus ik vermoed dat tand nr1 in aantocht is. Vakantie nu ook definitief geboekt, toch weer wat veranderd. We gaan namelijk met de auto naar Toscane. 16 uur rijden hele onderneming maar heel veel zin in!
Ja, ik heb het koeltasje van Medela met koelelement. Koelelement haal ik uit de vriezer smorgens, melk erbij naar de creche, melk uitladen op de creche (gecodeerd met naam + datum) en tasje mee naar werk. Daar gaat het in de koelkast met element en al en weer mee naar huis. Je hebt ze ook van andere merken maar dit zat bij mijn kolf. Flesjes: ik heb goedkope flesjes van Beldico (1 per stuk). De kleintjes passen met zn 4en in de koeltas en als je ze aftopt past er 150 cc in. Mini krijgt er 3 van mee naar de creche. Is genoeg, thuis komt ze 5 x per dag en op kdv dagen 6x. Heb dan een dr. browns fles die ze meekrijgt waar ze haar mee voederen. Ik geef de afgekolfde melk van dinsdag mee op donderdag, donderdag voor vrijdag en vrijdag of voor dinsdag of ik vries het in en ontdooi dinsdag weer wat oudere voorraad. Oh en de flesjes passen op de kolf. oh en nog een tip: op het kdv staat er een reserve fles in de vriezer voor als het omvalt/ te weinig is etc/ Wat goed van mini dat ze omrolde! Butterfly, sprongetje weer achter de rug? Kan mini leuke nieuwe trucjes uit de winkel ? edit: Naa, wat fijn dat dl bter gaat maar rot van zl en wat leuk Toscane!
Thnx voor de tip Naa... Wat word er dan bv gedaan met het te lage antistoffen? Vaccinatie ofzo? Wat voor probiotica moet ik aan denken?