Zl heeft de HIB vaccinatie nog een keer gehad, en toen waren de antistoffen wel voldoende en hij was ook aanzienlijk minder vaak ziek, en het was toen het 'normale' ziek zijn. Niet meer iedere keer AB nodig en hele hoge koorts. De HIB bacterie is de bacterie die je het meeste ziet bij de neus,keel,ooronstekingen maar dus ook verder in de luchtwegen zoals de bronchitis en longontsteking. Als kinderen de antistoffen niet voldoende hebben kunnen ze er vatbaarder voor zijn waardoor ze dus vaker deze klachten hebben. Ik gebruik orthiflor start van Orthica. Is een poeder dus kan je makkelijk oplossen in de melk of wat ander drinken.
Thanx voor de info. Moet t nog wel keertje nalezen, zoveel info blijft tegenwoordig niet meer in 1x hangen Ik heb geen medela kolf, maar ach even overgieten is ook het werk niet. Ik heb nog wel een koeltasje (die spuiten moest ik ook koud vervoeren), even kijken of die flesjes daarin passen. Maar voor 1 eurie kan ik dat wel uitproberen. Enne...die reservefles, van wie is die bv dan??? Volgende week kennismaken op het kdv, dus dan kan ik ze nog bestoken met dergelijke vragen! Naa, leuk Toscane! En die autoreis nog maar even niet aan denken
Hahahaha van mij natuurlijk! Ik heb de eerste keer een extra fles ingevroren meegenomen Ik denk dat die flesjes ook op andere kolven passen en anders idd overgieten
Hahahaha, ik dacht al, bv van iemand anders? Het stond er zo 'ze hebben een fles staan' Bij die flesjes staat vaak 'speciaal voor die en die kolf', maar ik denk dan ook.. Die flesjes draai je er toch gewoon op? Ben ik nou zo dom of nou zo slim?
Haha natuurlijk wil Medela dat je de dure flesjes van ze koopt. Maar tot nu passen alle flessen op mn kolf... Dokter browns ook. Heb je die? Dan kan je testen of het past..als in die zijn t zelfde als beldico
dat oei ik groei boek, zal vast allemaal kloppen maar gewoonweg geen tijd om t te lezen Naa hoe relaxed Toscane! Fijn dat het beter gaat met dl. Hopelijk komen jullie er snel achter waardoor zl vlekken krijgt. Daan sterkte met je mannetjes. Haha sun " van wie is de borstvoeding dan?" Ik heb ook een koeltasje van medela. Daar kreeg ik een koelelement en vier flesjes bij. De flesjes gebruik ik om te kolven want die passen op m'n kolf . En om in te vriezen heb ik van die bakjes/bekers van avent. Pff gaat de tijd toch snel he ga je gewon weer bijna werken. Hier alles goed, m'n berebonkie heeft twee tandjes. Vorige week twijfelde ik nog of d'r tandjes doorkwamen haha. Scherp dat ze zijn.
Ah wat sneu Daan voor je mannetjes en kok voor jou, klinkt zwaar .. Naa, fijn dat het beter gaat met je meisje.. en gelukkig weer wat aangekomen! Klinkt sneu je arme ventje met zen gezwollen oogje.. Whahaha sun: " van wie is die bv dan" Lianne wat fijn dat het kolven zo goed gaat! Ik ben heel blij dat ik live kan voeden.. kolven brengt hier ongeveer 120 cc op en met veel moeite 140/150 en sommige voedingen drinkt meneertje 170.. Dus dan krijg ik het niet rond.. Ik zie ook altijd 6 maanden voeden en dan kap ik er mee.. en nu komen die 6 maanden vlot in beeld.. en ik wil toch nog niet stoppen hoop wel dat het straks wat veranderd en dat ik dan alleen nog de ochtend avond en evt nachtvoedingen Hoef te geven en de rest vervangen wordt Door vast voedsel.. zijn hier met de Rapley methode begonnen ik vind het erg leuk en ventje leert snel in een paar dagen zie je al een heel ander manier van happen Butterfly is het sprongetje weer voorbij? Ik ben weer foetsie.. ventje wil een voeding Weltruste!
Wensje, dan ga je toch gewoon nog even door met bv? Scheelt wel denk ik als mini ook vast voedsel krijgt. 6 maanden lijkt wel een magische grens. Voor die tijd wordt je zo ongeveer met de nek aangekeken als je geen bv geeft en daarna verander je in een geitenwollensok als je nog wel bv geeft. Toevallig gisteren voor t eerst van rapley gehoord, moet me er nog maar in gaan verdiepen. Zie nog niet voor me hoe een mini zelf een stukje broccoli weg krijgt zonder tandjes Hoe gaat t bij jou eigenlijk met werken? Jij hebt toch een vrij drukke en intensieve baan als ik me goed herinner? Missjuul ,jeeaah berebonkie heeft tandjes door het woord berenbonk zie ik ook meteen 2 heeeeele grote tanden voor me
Gewoon lekker doorgaan dan wensje! Zolang jij je er prettig bij voelt! Eten en drinken gaat hier ook goed. Zitten op 200gr fruit/1 boterham/200 gr warme maaltijd. En daarnaast drie flessen. Wel elke keer hard alarm (huilen) begin vd nacht vanwege een volle plasluier. Dus ik ga op zoek naar nachtluiers 😂😂 Doordat de fles van 22 uur weggevallen is , vervalt ook die luierwissel. Dus de tijd van 20-8.30 is te lang voor dr met 1 luier
Naa Toscane is mooi en heel goed te doen met de auto!! Goeie keus Fijn dat het ook weer wat beter gaat met je meisje Missjuul zo nu al twee tandjes! Wat gaat dat hard! Rapley is een leuke methode! En lekker door blijven gaan met de bv, wensje! Zeker als je het zelf nog niet zat bent. En als je het wel zat wordt kun je prima beginnen met afbouwen, daar hoeft geen speciale leeftijdsgrens voor te zijn (dus onder de 6 maanden is ook prima!) Ik merk dat mini minder melk drinkt en sindsdien wat moeilijker poept, ik vraag me af of ik haar meer te drinken moet geven en hoeveel en vooral hoe. Ze krijgt al wel eens thee en water, maar niet erg veel want het wordt altijd een dikke knoeiboel.
En met een tuitbeker linky?? Ik zelf doe met zo'n beker waar een hap uit is. Vindt dl veel leuker. Smeert inderdaad wel ,maar ik had gelezen dat het in het begin altijd een knoeiboel is, of je nu vroeg of laat er mee begint. Ze is hier in ieder geval dol op de beker, dus daar maken we maar gebruik van. Ze wilde altijd onze glazen vast pakken, dus dacht, he ik pak dat drinkbeker van de difrax eens tevoorschijn.
Sun ze kauwen met hun kaken. Geen tanden nodig dus Linky, behalve de fles en tuitbeker ken ik geen andere opties. Maar als ze de beker niet wil, waarom dan niet gewoon een flesje? Ik denk vast veel te simpel (heb me ook nog helemaal niet verdiept in soorten bekers en manieren van drinken). Missjuul, leuk die tandjes! Moonlight, wat eet ze goed! Fijn Wat een diva.. niet slapen met een volle luier Leuke vakantie in het vooruitzicht Naa!
Naa fijn dat het beter gaat met dochterlief! Wensje als jij door wilt gaan gewoon doen, superfijn dat het goed gaat met de bv Hahaha Sun je verwoord het goed, na 6 maanden ben je idd een soort geitenwollensok MissJuul foto van t berenbonkie? Pff pittig dagje hier, J wil niet slapen maar wel huilen en drinken. Ik wil eigenlijk even de deur uit maar heb er geen zin in om met een brullend kind rond te lopen in de stromende regen. Gisteravond ook enorme ruzie gehad, manlief ontplofte ineens (zal wel opgelopen spanning zijn van de laatste dagen) en is weggegaan maar heeft uiteindelijk wel thuis geslapen, we hebben het nog niet uitgesproken. En kan het verder ook niet echt ergens kwijt met vriendinnen die druk zijn en mn ouders op vakantie, niet zo fijn allemaal
He vervelend ITP, helpt niet echt mee tijdens 'zo'n' dagje met dl Je weet de club te vinden Enne... Ik zit ook nog wel eens om een uitje verlegen en woon in de buurt Haha niet willen slapen met een volle luier...mini is hier 's ochtends ook een kilo zwaarder door dat ding Bekers/drinken/tuiten/ rietjes...helaas geen tips Elf, we wachten met smart op een zonnetje We komen net terug vd laatste keer osteopaat. Mini is helemaal gezond en vrij van spanningen verklaard . Was wel schattig, op een gegeven moment is het genoeg voor haar. Laatste keer heeft ze half uur op mn pink liggen zuigen. Nu vond ze haar duimpje *smelt*