Ik ben geen sterrenkundige maar is t oversl tegelijke volle maan? Nee toch? Itp, hopelijk zet de goede trend voort!
Whahaha Even ego frustratie-uit momentje: ik ben een avondje weg en hier weer een ouderwetse krijsbui. Vl vindt het onzin dat ik dl 's avonds na het badderen boven hou, beetje uit de prikkels zodat zij tot rust kan komen voor t slapen gaan. Sinds ik dat doe slaapt ze een stuk beter (slaapt eerder en niet meer huilen voor het slapen). Maar vl vindt dat ze moet wennen aan overal slapen en herkent moeheidssignalen niet zo goed. Hij neemt haar dan mee naar beneden (tig lampen aan, tv aan, laptop met kookfilmpjes aan en hijzelf herrie maken in de keuken). Gevolg: dl heeft vanaf 17.00 niet geslapen en is oververmoeid en dus uur lang krijsen. Uiteindelijk knock out in kinderwagen. Zijn conclusie: zie ze slaapt nu prima met al die prikkels, dus jouw prikkelvrij opvoeden (wat ik helemaal niet doe) is onzin....*adem in, adem uit*
Och sun, super herkenbaar. Mijn vent vind het volgens mij ook dikke onzin om een beetje op de prikkels te letten. Zo dames, weer een beetje bij gelezen. Ik hoop dat ik vanaf hier weer wat in kan springen. Een ontzettend zware week gehad met vooral S. Wil overdag ineens niet in zn bedje slapen. I. slaapt ook wel minder overdag, maar die slaapt tenminste nog wel de meeste tijd in haar bedje. Ik probeer S. wel bij elk slaapje in zijn bed te leggen. Meestal belandt ie dan in de box omdat ie alleen maar huilt. Dan slaapt ie vaak nog wel even. Maar nu is ie ook weer enorm aan het zeuren en huilen en ik weet niet wat ik met hem moet. Vl zegt dat ie zich aanstelt en dat er niks is, maar ik geloof dat niet. Hij poept ontzettend veel op een dag en het is heel dun elke keer. Ben echt even ten einde raad. De laatste twee nachten gaat het weer ok met 'm, maar hij is ook 6 nachten aan het nachtbraken geweest. Dus ik voel me ook niet echt top. Zo dit is echt einde zeurmodus en ik hoop vanaf nu weer wat meer tijd en energie te hebben om te reageren. Oh ja, ITP, fijn dat het weer is uitgesproken tussen jullie. Hier herken ik het ook heel erg. Vl is er als het ware in gegroeid en ik merk ook aan hem dat hoe ouder de kids worden, hoe leuker hij het vindt. Er is gewoon steeds meer interactie.
Hè wat vervelend liana, arm mannetje ik hoop ook dat hij snel opknapt en weer lekker in z'n bedje wilt slapen..
Wat vervelend Liana.. misschien is hij ziek aan t worden? Tandjes? Hoe is afgelopen nacht gegaan Moonlight? Hier ook nog een koortsig meisje en heel veel hoesten... hoop dat dat goed gaat in het vliegtuig En over de maan: ja tuurlijk het is toch dezelfde maan?? Alleen zie ik m hier op ander tijdstip dan jullie. Als het in Nederland volle maan is, is het dat dan overal op aarde? - Quest Sun, volgens mij snappen mannen niet wat prikkels zijn hier in het begin ook veel van die discussies gehad.
Aaaarghh Sun zo frustrerend! Ja tuurlijk slaapt ze dan maar het is toch veel fijner om haar rustig te laten slapen ipv dat ze zichzelf overprikkeld knock out krijst... Ik had er nooit zo bij stilgestaan dat een baby erg op al die prikkels kan reageren maar merk het bij J ook heel erg als ik 's avonds voed met de tv aan. Ze word dan best onrustig van al dat flikkerende licht. Liana knuffel! Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter en slaap jij ook beter! Hier ook weer drama nacht, 5 keer wakker. Ik snap er echt niets van omdat het 's nachts eigenlijk best wel goed ging tot nu toe, maar vooruit. Gisteravond heeft ze 3 uur geslapen bij mij op de borst (nog nooit zo'n rustige avond gehad hahaha), misschien was dat te lang zo vlak voor de nacht? Ga haar vanavond maar extra vaak aanleggen en kijken of ze dan beter tukt 's nachts..
Koortnheeft plaats gemaakt voor snot, bergen snot Haar gezicht was vanochtend gewoon hard door het snot 😂😂
Haha, ja ik bedoel meer dat bijv. een verduistering ook niet overal zichtbaar is maar dank Elf haha Liana ik dacht ook aan tandjes maar ik heb daar eigenlijk nog geen verstand van maar hopelijk wordt het snel beter. Moonlight, getver haha, beterschap voor de kleine meid. ITP, vervelend zeg.. hopelijk voelt mini dat mama wat slaap nodig heeft Sun, herkenbaar, mannen hebben toch hun eigen ideeën (die vaak nergens op gebaseerd zijn, ja 'gevoel' uh huh). vl is wel mini goed aan het afschermen van de tv waar ze met ogen als schoteltjes naar kijkt. Mandy, alles nog rustig op je verjaardag Naa, je eerste nachtje zonder M. was goed gegaan zag ik? Ik moet wel weer beetje wennen hoor aan dingen moeten 3 dagen per week na 4 maanden niks haha. Het is ook leuk en komt goed maar was kapot gisteren. Mini heeft wel een nieuw trucje: ze pakt opeens de speeltjes in de babygym vast
Naa, goed gegaan? Ik heb die positieve berichten even gemist maar hoor ze alsnog graag geen nare dromen gehad? ITP, hopelijk vannacht een betere nacht. Is het geen 5 weken sprongetje? (Zou nl betekenen dat t snel weer afgelopen is met die rarigheid ) Liana, sterkte! Helaas geen tips of ideeen Lianne, kan me voorstellen dat het weer wennen is. Lijkt me ook zo gek dat je hersens weer moeten werken Schattig dat mini even is gaan shoppen in de winkel der mogelijkheden Mini pakt terwijl ik dit typ telkens mijn hand om die in haar mondje te stoppen... oh en t is hier thuis echt reuze gezellig. Na dat prikkelgedoe gisteren rijdt vl vandaag mijn nieuwe auto aan gort en laat hij van schrik mini in de auto zitten terwijl hij wegloopt (ik was erbij dus geen ramp, maar t droeg niet echt bij aan de leuke sfeer hier )
Lianne, wennen is dat dan ineens weer he. Leuk dat mini een nieuw trucje heeft. Hier is de babygym ook nog steeds helemaal hot. ITP, hopelijk een betere nacht vannacht. Zou inderdaad 'mooi' zijn als het de 5 weken sprong is. Dan is het snel weer voorbij. Ik heb het idee dat elke sprong langer duurt ofzo. Bloedirritant. Sun, woow snap dat dat niet echt bijdraagt aan het positieve gevoel. Valt de schade mee, of issie echt aan gort? @Hier: dacht ook aan tandjes, want veel signalen wijzen wel in die richting. Ik voel alleen geen bobbeltjes oid in het tandvlees.
Haha lianne, alles is nog rustig hoor! Nu wel een vermoeide harde buik, maar niets wat doorzet of iets. Helaas .. Zal ik dan toch het record gaan verbreken!? Dinsdag trouwens weer controle, als ik het haal, benieuwd of ze dan al even gaan kijken of er binnen in wat gebeurd ;D
Sun wat vervelend allemaal zeg Moonlight beterschap voor je meisje Liana jij ook beterschap en sterkte met de kleintjes, idd kunnen tandjes al heel ver van te voren voor vervelende nachten zorgen Mandy gefeliciteerd nog lieverd! ITP wat naar allemaal zeg, het wil nog maar niet beter gaan he. Hier is het goed gegaan hoor! Om 06.00 hoorde ik haar voor het eerst, speen gegeven en toen om 06.30 toen nog even lekker bij ons gelegd en heeft ze nog van 07.00-08.30 geslapen. Vannacht ook weer goed gegaan 06.50 was ze wakker. Ik slaap nu ook ineens heel erg vast en als een blok. Verder gisteren een dosis vitamines gehaald, merk dat mijn hormonen heel erg uit balans zijn.. Twee wekelijks bloedingen, stemmingswisselingen, hoofdpijn, flink haaruitval. Dus hoop dat die vitamines even wat gaan helpen.
Nog van harte Mandy!! Je hoeft je bday Iig niet te delen En zolang je je goed voelt dat ik lekker alles vieren! Hihi.. Spannend hoor.. Dat word de komende dagen hier elke dag weer even spieken.. Fijn Naa dat ze zo goed heeft geslapen.. Ook voor jou natuurlijk erg lekker dat je zo vast hebt geslapen. Hopelijk geen stomme nachtmerries meer. Balen van je auto Sun, hopelijk niet al te veel schade.. Zijn Schuld? Hoe gaat het met je mini moonlight? En dr snot Hier gaat het ietsjes beter. Hoesten lijkt iets minder te worden, maar het eten en drinken blijft redelijk drama. Lijkt ook wel een combi te zijn met tandjes.. Geen idee ook verder. Blijven ook heel erg snotterig. Ook heel vaak gezichten vol snot en het reutelen blijft ook maar doorgaan. Mja gaat vast over voordat ze 18 zijn. And thank god dat ze gewoon super goed slapen snachts.