Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik was jullie even kwijt... abo per ongeluk verwijderd, oeps :D

Haak vanaf hier weer aan dus!

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Joo dames, alles bijgelezen, maar niet echt puf om uitgebreid te reageren. Vandaag weer pittige momenten gehad met S. en heb vanavond nog vergadering op mijn werk gehad. Gaan zo de kindjes voeden en daarna ga ik lekker de binnenkant van mijn ogen bekijken en hopen dat ik dat wat uurtjes achter elkaar kan doen.

ITP, is J wat rustiger geworden? Hopelijk slaapt ze vannacht een beetje.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

WOh heb je een abbo hierop, zal druk zijn in je mailbox 😂
    Ik doe alles op mn mobiel , dus hou de pagina gewoon open. Hoef ik alleen maar te verversen

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Je kan ook een abo zonder mailmelding doen :) kan t via je persoonlijke pagina, maar ik doe eigenlijk ook wat jij doet meestal.

Joehoe Mandy? Record verbroken of...? Hoe was je controle...?

Itp en liana goede nacht gehad?

Hier: mini slaapt 7/8 uur achter elkaar maar ik lag fijn wakker tussen 1 en 4...

Butterfly veel plezier!!

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    daar kwam ik ook even naar spieken hihi :)

6. XmoonlightX

Hoe gaat het bij jou cosy??

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    #2767 Mandy3, 20 jan 2016
    Laatst bewerkt: 20 jan 2016
    Haha nog niets aan de hand hier :(

Ze hebben me gisteren proberen te strippen maar dat is mislukt, was nog te pijnlijk. Baarmoedermond was wel week

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lianne aan mij heb je niks wat betreft cyclus de afgelopen 2 maanden, daarvoor waren mijn cyclussen weer gewoon 28-30 dagen zoals ze waren voor de zwangerschap.
    Dapper besluit om te stoppen met de BV, en 4 maanden is toch onwijs goed! ik had gewild dat ik het gehaald had dit keer :)

Sun succes met kolven buitenshuis, sommige vrouwen gaat het heel makkelijk af andere heb wat meer moeite met het toeschietreflex. Wat al genoemd was foto of filmpje van mini erbij houden.

ITP wat vervelend toch dat mini zo prikkel gevoelig is, lekker veel bij je dragen. Rechtop is ook fijner voor de reflux, hoop dat er snel betere tijden aankomen voor je!

Linky knuffel voor jou meid!

Butterfly geniet van je daagjes weg :)

Mandy wat ontzettend jammer dat strippen nog niet ging, mag je een deze dagen nog terugkomen mocht bevalling niet uit zichzelf starten?

Liana hoe is het bij jou nu?

Hier gaat alles goed, dl op eigen kamer gaat prima. Vannacht lekker doorgeslapen, nacht daarvoor veel wakker. Maar als ze na 06.00 begint te rommelen leg ik haar vaak lekker naast mij en dan slaapt ze nog even heerlijk verder en daar geniet ik dan weer van.
    Gisterennacht was wel iets raars, dl heeft al 2x eerder gehad, ze maakt dan een heel hoog piepend/kreunend geluid in slaap, kan wel kwartier aanhouden. Ze vertrekt geen spier en lijkt heel diep te slapen, je krijgt haar er dan ook alleen uit als je haar hoofd beweegt of armen zodat ze gaat bewegen. dan stopt ze ermee.
    Ik had het al wel eerder gehoord bij haar maar vl niet die schrok zich kapot en dacht dat ze aan het stikken was.
    Dus ik moest van hem echt even goed naar haar kijken en hem geruststellen dat alles goed was.
    Had er even wat over opgezocht en enige wat ik kan vinden is dat het catathrenie is, schijnen sommige mensen te hebben. Nu praat vl ook geregeld in slaap of is aan het tandenknarsen en dat schijnt ook onder catathrenie te vallen. Dus misschien heeft dl het van hem ofzo..

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend Mandy. :D
    Stond het record nou op iets van 40+2?

Naa, jeetje wat heftig. Fijn dat je je vent gerust kon stellen. Ik zou me ook t pleuris schrikken denk ik.

@Hier: nachten gaan op en af. Van 19u tot 23u slapen ze (af en toe spoken, maar over het algemeen gaat het goed) en dan maken we ze wakker voor de fles. Soms zijn ze al wakker, maar vaak niet. Daarna meteen terug in bed en dan tussen 5 en 6 weer de fles de laatste tijd en daarna slapen ze nog tot een uur of 8. Soms iets langer. Afgelopen 2 wk er geregeld uit in de nacht, zijn dan onrustig. Of I. ligt vanaf een uur of 3/4 te teuten en te kletsen. Hoop dat ze een keer tot 7u gaan slapen zoals ze eerder ook wel deden. Vind ik een mooie tijd voor de eerste fles.

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Oh jammer! hopelijk komt meneer binnenkort vanzelf :)

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Naa, wat creepy! Daar zou ik toch ook wel van schrikken. Heb je het al eens met de ha besproken? Of is dat nog niet nodig?

Wel goed, lekker druk met alles regelen en mijn werk.
    Ik voel me goed, afgezien van wat kleine dingetjes en ik heb ipv nesteldrang in de vorm van schoonmaken last van nesteldrang in de vorm van van alles voor mini willen naaien en knutselen :).
    Verder vorige week een pretecho gehad, om toch even bij mini te kijken en we hebben de schattigste foto ooit meegekregen. Begin zo langzamerhand echt verliefd te worden op mini :).
    Zal m zo in de club zetten.

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Mandy, jammer dat het strippen niet gelukt is. Wanneer moet je weer terug? Gaan ze het trouwens nog een keer proberen?

Cosy, leuk dat geknutsel. Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken. Hoe lang nog tot je verlof?

Naa, dat klinkt eng zeg! Idd naar de ha of heb je het gevoel dat dat niet nodig is? Fijn dat dl het goed doet op haar eigen kamertje!

Liana, wat een getob met dat slapen zeg. Kun je overdag nog wel eens een uurtje pakken?

Ik dacht dat mini hier eindelijk ook wat langer ging slapen 's nachts. Nou vergeet het maar. Ze slaapt rond 21.30-22.30 en komt dan standaard rond 3.00-4.00 en dan 7.00-8.00. Op zich is het kwartiertje drinken en weer verder tukken dus dat is wel te doen, maar die keren dat ze 6-7 uur achter elkaar sliep waren blijkbaar toevalstreffers. Nou ja, dan zelf ook maar vroeg er in om de uurtjes te maken. Mijn avond komt vanzelf wel een keer terug (hoop ik dan maar ;))

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Heb je even :p? labeldoekjes, broekjes, rompertjes pimpen, badstof voedingsdoek, monddoek/ slabbertje, speenkoord, luier/ doekjes etui, wikkeldeken en een letter/ naamslinger :) mijn moeder maakt de kruikenhoezen, aankleedkussenhoezen en een verschoonmatje.
    Wat betreft verlof, eigenlijk 1 april laatste dag maar omdat ik nog deels ziekgemeld ben (1,5 uur per dag) misschien twee weken eerder omdat dat van het UWV mot ;).

Jouw mini doet dus ook aan de oude disclaimer: de in het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst :D:p.
    Maar, je avond komt vast ooit wel weer terug :)

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jij bent heeeeeel goed bezig!

En je mini is prachtig!!😘

15. XmoonlightX

Ohh ik ga kijken cosy!
    En leuk , lekker freubelen :D

16. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Balen Mandy! Hopelijk duurt t niet lang meer voor je :) En.. je hebt mn record verbroken!

Oh superleuk Cosy al die dingen maken, wel foto's posten he. ga even snel je mini bewonderen :)

Liana hoop dat je mini;s weer wat beter gaan slapen, je dag om 7 uur beginnen is ene stuk beter dan midden in de nacht..

Hier redelijk baggernachtje, ze werd 4x wakker en gaat gedurende de nacht steeds korter en onrustiger slapen... in de draagdoek slaapt ze gelukkig wel redelijk goed, 's nachts is ze continue voeding aan het opboeren en wegslikken ondanks dat t bedje al behoorlijk schuin staat. Word er echt een beetje moedeloos van want er is steeds meer voor nodig om haar in slaap te krijgen lijkt het. Hoop dat de kinderarts met een goede oplossing kan komen.. Gelukkig is het vaak wel een vrolijk meisje, dat scheelt een hoop :)

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat superleuk Cosy!! Ik ben 0 creatief maar gelukkig heeft mini een creatieve tante hier :)

Awww Mandy hopelijk wordt het wachten snel beloond.

Itp, wanneer is je afspraak ook alweer bij de ka? Wat rot zeg :(

Liana, ook voor jou hopelijk snel weer rustige mini's.

Sun, shit zeg... Klinkt vermoeiend.

Mini slaapt hier goed gelukkig van 21.30 tot 5.15 vannacht. Kon zelf alleen niet slapen tussen 1 en 4 :x oh btw mn menstruatie is toch doorgebroken. Cyclus van 28dagen, netjes dus!

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ps. Naa wat eng zeg!!

19. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Cosy, crea zeg! Ik ben totaal nIet creatief, maar t lijkt me zo leuk omdat wel te zijn ;) is de moestuin dan even rustig in deze periode?

ITP, :( wanneer is je afspraak met de kinderarts? Lijkt wel of ze haar ritme aan het omdraaien is. Pittig hoor, kan vl 's nachts wat van je overnemen?

Ik kan eindelijk meepraten over een mini die niet te genieten is (niet dat ik dat graag wilde hoor ;)). Jengelig, chagrijnig en niet willen slapen. Alleen in de draagdoek waarbij ik minstens een half uur moet lopen en zingen of voorlezen. Zou ze me willen helpen met zin kweken om aan t werk te gaan :D

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

He wat jammer :( Hoop dat je snel mag gaan knuffelen met mini!

Deel Deze Pagina