Wat goed Sun haha, leuk he dat ze meer kunnen. Mini richt zich hier steeds op als ze beetje schuin ligt (tegen mn benen of in de wipstoel) en pakt en graait ook naar van alles. Ahh zielig he ITP. Groeit goed toch? Meten ze bij jullie elke keer de cm? Hier doen ze het om de keer en weigeren ook pertinent het de andere keer te doen. @ac: nee ik nu ook geen hormonen maar vind condooms ook niet alles Elf: JEEEEEEEEEEJ weer een kloppend hartje op de lijst, erg fijn!! hier even wat frustraties.. op mn werk zijn mijn taken herverdeeld tijdens mijn verlof (had geen vervanger) maar sommige mensen zijn iets TE gehecht aan die taken dus heb niet zoveel om handen (of ja rotklusjes), morgen hier een gesprek over.. ben ook nog ongesteld en moe dat helpt niet.. pff..
Fijn elf!!! Gefeliciteerd! 🎉🎉 sun volgens de oei ik groei boek 😂 , moet je van de uitgerekende datum uit gaan. Vanaf drie maanden kunnen ze gaan rollen Ohh irittant lianne! Goed gesprek morgen aangaan 😈
Ik ben iets later begonnen dan 4 maanden, maar heb geen rekening gehouden met de gecorrigeerde leeftijd. Dat deden ze bij het CB ook niet en uiteindelijk gaat het maar om 5 dagen Ik zou ergens tussen de 4 en 6 maanden beginnen. Ik heb 3 dagen dezelfde groenten gegeven, na een paar weken ook fruit en dl eet nu echt alles (en veel) dus kan wel zeggen dat deze aanpak voor ons een succes was. Ben je er zelf al aan toe om hapjes te geven? Want dat speelt ook een rol. Denk niet dat je het fout kunt doen eigenlijk...
Hier ook spradisch hapjes gegeven bij vier maanden. Actiever bij vijf a zes maanden En bij 7,5 maand at ze zelf ineens van de een op de andere dag echt pas goed
Whoooo elf! Wat fijn! Heerlijk nieuws!! Kinderarts is volgende wk vrijdag pas... Wist niet dat de afspraak hier stond hihi Hapjes: wij begonnen met 5 mnd ( 3mnd gecorrigeerd) en eigenlijk fruit en groente te gelijk haha..
Jeeeh Elf, wat fijn! Mooie foto ook! Sun, laat ze maar lullen op het cb. Alsof jij onnozel bent. Je hebt het toch gezien? Prikjes zijn altijd zielig. Ik ben ook blij dat we er een tijdje van af zijn. Wat de bijvoeding betreft. Wij zijn hier met 4,5 maand mee begonnen en dan af en toe een keer. We zijn nu net 2 weken dagelijks aan het doen. Hier doen we ook elke paar dagen een andere groente, zodat ze enigszins aan de smaak kunnen wennen. Soms moet een baby wel 15x iets proeven voordat ie het lekker vindt. Wil binnenkort ook met fruit beginnen. Er staan inderdaad heel veel verschillende dingen op internet. Doe wat bij jou en mini past. @hier: ik ben vanochtend van boven naar beneden van de trap gevallen. Dat is nog tot daar aan toe, maar ik had S. dus vast. Ik voelde dat ik uitgleed en ik kon mezelf ook niet opvangen, doordat ik S gelijk met twee handen tegen me aan hield. Heb elke ijzeren plaat geraakt. Ellebogen dik en open, beurse plek op mijn bovenbeen en enkel beetje dik en open. Godzijdank had S. niks, behalve de schrik natuurlijk, dat arme ventje. Heb dus toch wel goede reflexen ben ik achter gekomen .
Ohh vreselijk liana!! Daarom heb ik dus altijd met 1 hand de leuning vast, ben als de dood dat ik val ( ben daar nogal goed in namelijk ) Ik kan dl nu ook makkelijk op mn heup zetten, dus dat gaat weer makkelijker.
Ja, ik had de leuning ook met 1 hand vast, maar gleed weg. Als ik S niet vast had, had ik misschien nog kunnen corrigeren, maar omdat ik hem gelijk extra stevig vast ben gaan houden, ben ik dus mooi zo naar beneden gelazerd.
Hier trouwens ook nogal goed in van de trap vallen. Het is ook niet de eerste keer (wel met kind gelukkig en wat mij betreft ook gelijk de laatste keer).
Ooh liana, das schrikken zeg (voor beiden). Dat zul je de komende dagen nog wel voelen Elf, *trekt bananenpak uit de kast* jeeaah mooie echo van mini-mini Mandy???? Lianne, leuk terugkomen zo op je werk NOT. Hopelijk kun je snel weer klussen terug kapen Avondje uit hier was wederom geen succes. Mini wil alleen maar mij 's avonds, ze was ontroostbaar . Na 3 happen hoofdgerecht maar weer naar huis gegaan, en binnen 15 minuten sliep mini (tot frustratie van vl). Gelukkig was het tot die tijd wel gezellig. Kolven ging prima, 280cc
Hmm vervelend sun.. Misschien toch proberen om meer de speen te gaan gebruiken als mini onrustig is? Want ze is misschien ook jou gewend waardoor dit minder gaat? Een speen moet ook echt wel een beetje aangeleerd worden Bedoel dit niet kwalijk hoor 😘 Maar zo kan je zelf nooit weg en kan me voorstellen dat dit ook niet goed doet voor zelfvertrouwen van vl
Mij ook.. hihi.. Haha nee helaas geen lift. Wel een goed idee trouwens Sun, wat jammer van je avondje uit! Hier gelukkig een minder aanhankelijke mini. Ik was 2 dagen weg, maar ze reageerde zo lief en schattig toen ze me weer zag ❤ Irritant van je werk Lianne, hopelijk heeft dat gesprek het gewenste effect!
Die speen hebben we al zoooooo vaak geprobeerd, maar ze wil hem echt niet. Ze clustert nog steeds en ik fungeer dan idd ook deels als speen. Die aanhankelijkheid op zich vind ik wel knus (ze wordt al zo snel groot ), maar wel vervelend dat ik niet weg kan. Hoewel....vanavond hebben we een feestje waar ik geen zin in heb En ik was gisteren idd meer tijd kwijt met het troosten van vl dan van mini