Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha een lift :D :D
    Ik vind Mandy ook te stil hihi :)

Goed gesprek gehad net op werk en een goede beoordeling over 2015 (jeej) dus ga wel goed het weekend in. Schoonouders passen vandaag op om te zien of ze dat 1x per 14 dagen een dag willen gaan doen.

Sun, lijkt me lastig.. ik werd horendol van clusteren en menselijke speen praktijken dus het haar 'afgeleerd' maar dat kan voor jou anders zijn. Ik vind het prettig dat mini nu ook prima met anderen kan en ik af en toe met vl op pad kan, met mn vriendinnen kan afspreken en kan sporten en werken.. Als ik haar ophaal/thuiskom heeft ze het reuze naar haar zin gehad.

Bedenk voor jezelf waar je grenzen liggen en hoever je wil gaan. als jij het knus/prima vindt dan is het toch zo?
    Overigens hebben mannen sowieso minder geduld met ontroostbare mini's :p

Elf, wat cute :) heb je eigenlijk nog een termijnecho of was dat deze?

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ben het eens met Lianne... En ze clustert vast niet meer op haar 18e. Je moet doen wat voor jou goed voelt.

Maar ik zou het vreselijk vinden als ik van m'n avondjes uit eerder moet terug komen, omdat de mini's niet te stillen zijn. Lijkt me vooral ook vervelend voor VL. Maar goed! Jouw kind, jouw leven..

Vind Mandy ook wat stil hoor ;)

Oeh wat eng Liana.. Gelukkig hebben jullie behalve wat schrammetjes niks.
    Ben ook wel eens van de trap geleden met D. mn armen. Mn hart zat in mn keel. Gelukkig verder geen schade voor ons.

Lianne, spannend zo'n dagje bij schoonouders. Ik moest er ook erg aan wennen hoor, maar volgens mij hebben die kids het daar prima hoor!

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Sun, doe wat voor jou goed voelt. Als jij het niet erg vind zou ik het even zo laten, al is het wel vervelend dat je niet even weg kan zonder groot drama... Speenweigeren, goh herkenbaar ;) Toevallig heeft ze er gister op het cb wil driftig op lopen zuigen maar vaak trekt ze een vies gezicht en spuugt ze m uit. En er ligt ondertussen al voor een klein fortuin aan verschillende spenen in huis :) tot nu toe met bibi het meeste succes

Liana ai dat is eng, gelukkig is het goed afgelopen! Vallen met baby is ook mijn angst,ben altijd bang dat ik struikel met de draagdoek.

Mandy? :D

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mijn mini wilde de speen in het begin ook niet. Ze kon m geloof ik pas na een week of 8 echt waarderen :D de dental moet ze echt niet maar de natural van difrax gaat goed nu.

wij hebben geen trap.. weet nog wel toen ze een week of 8 was dat ik toen ergens was waar ik haar wilde verschonen (een lunchtent) en ik een vet enge trap af moest, kwam ik beneden was er niet eens een verschoon-ding.. stom!

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Helaas nog niets aan de hand meiden.. :(

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

:(

wanneer moet je weer naar de vk/ gyn?

7. itakepictures

Oh kijk 8 weken, dat geeft hoop Lianne ;) (mini nu 7+1). Nu heeft ze een dental, met I love Mama er op :D

Wij wonen in een flat zonder lift, dus elke dag veel trappen met mini. Gelukkig nog geen struikelpartijen gehad...

Balen Mandy! Hopelijk duurt het niet lang meer. Volgende controle weer een strip-poging? Al hoop ik dat je voor die tijd je mini hebt... Knuffel!

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen Mandy, :( trek je het nog een beetje of zit je een soort van te wachten?

Lianne, spannend dat schoonouders oppassen. Heb je veel instructies achtergelaten ;) en fijn dat je beoordeling goed was op het werk, die kan maar weer binnen zijn :)

Ik vind het ook erg vervelend als ik eerder naar huis moet komen voor een krijsende mini, zowel voor mezelf als voor vl en mini. Ik heb liever dat ik haar kan achterlaten en er zelf even uit kan af en toe. Maar tegelijkertijd wil ik mini daar ook in volgen en blijkbaar heeft ze mij nu nog veel nodig 's avonds. Dat gaat ook wel weer over. Ik ben niet van plan om nu elke avond thuis te blijven voor de komende 18 jaar ;), per keer maar bekijken waar ik me goed bij voel.

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Scheelt wel veel geld aan etentjes en drankjes :D ;)
    ik twijfel of ik je deze tip ga geven.. kan betweterig overkomen maar zo is het niet bedoeld.. bij de cursus babymassage zeiden ze dat je een baby niet kan verwennen maar wel gewennen. En voorbeelden van kindjes van 4 die nog steeds alleen op mama's schoot in slaap vielen. maar goed zoals Daan zei: jouw kind jouw leven :) ik denk toch dat iedereen dat anders ervaart en voelt.

Had een half getypt a4-tje.. maar gewoon de basics. ze werden vooral zenuwachtig van de poepluier die al 2 dagen op zich laat wachten maar goed mini poept toch het liefst waar ik bij ben verdenk ik haar van.. en als ik eigenlijk weg moet.. :p

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tips mogen altijd hoor, kijk ik zelf wat ik er wel/niet mee kan. ;)
    Gewennen kan zeker, ik blijf zelf ook zoekende waar ik goed aan doe. Overdag zelf in slaap vallen gaat trouwens heel goed nu (ook in bedje) en overdag doet ze t prima in handen van anderen. En 's avonds soms wel en soms niet. Vooral de keren dat ik niet binnen 10 min thuis kan zijnheeft ze er 'last' van dus als we het hebben over 'ik verdenk haar ervan...' ;)
    En een beetje huilen vind ik ook nog wel oke (wel vervelend voor de oppas en mini maar niet meer dan dat), maar dat ontroostbare vind ik hartverscheurend (ook vanuit mn achtergrond ben ik er van overtuigd dat dit veel schade kan creeren bij een mini als dit te vaak gebeurt, maar goed daar verschillen de meningen natuurlijk ook over).

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

ik laat mijn mini ook niet hartverscheurend huilen hoor... ;) en als het op de creche gebeurd wordt ze daar getroost en hoor ik het bij ophalen pas :D

maar goed doe inderdaad wat jij goed vindt voelen. fijn dat ze overdag slaapt in het bed, dat scheelt denk ik al veel voor je!

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Tot 40 weken voelde ik me prima..
    Maar nu, die laatste dagen.. :(
    Dagen duren lang, ben echt onwijs moe, striemen worden opeens erger en jeuken gigantisch.. Ik heb een datum voor inleiden, maar zie daar best tegen op. Ik wil zo graag zelf/spontaan bevallen.. En wil m'n baby nu:(

13. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    En sorry dat ik niet op jullie reageer.. Ik denk aan jullie meiden en lees alles mee. Maar voor nu ben ik even egoïstisch:(

14. itakepictures

En terecht Mandy! Niet schuldig voelen, deze dagen zijn gewoon echt heel spannend en zowel fysiek als mentaal niet de allermakkelijksten... Wees lief voor jezelf, kun je je nog lekker laten masseren ergens? Even er uit en ontspannen voor het zover is, je bent er bijna! Knuffel!

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

ahhh wat vervelend meis :( hopelijk komt je kleine mannetje voor je inleidingdatum (en hopelijk staat die niet te ver weg) en kan je snel meekleppen over spenen, slaapjes enzo :)

ITP zag je foto op IG, haha dat niezen/hoesten/scheten van mini tegelijk is herkenbaar :)

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Snappen we helemaal!! Lekker aan jezelf denken... dat wachten is hartstikke vervelend! Komt allemaal goed meid xxx

17. Logan

Logan Niet meer actief

Daar kwam ik eigenlijk naar spieken. Hmm :(

18. itakepictures

hahaha cute he, het is net een kerel met al die scheten en keiharde boeren :D

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik zat een keer met mini op schoot koffie te drinken in de stad, laat ze toch een scheet... die man naast me keek me heel vies aan alsof ik dat was :D

nieuw trucje: over mama's kleren heen kotsen 2 min voor ze naar werk moet :)

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logisch Mandy, die laatste lootjes...:(
    Hopelijk dient de mini zich spontaan aan. En snel!

Deel Deze Pagina