ik zwelg gewoon lekker in zelfmedelijden weg, kan ik heeeeeel goed. Daarom maar besloten dat ik een nieuwe iPhone mag😁 ga ik morgen halen zul je zien komt de baby vannacht' Inderdaad sun! Vooral dat "en snel"!
Aah Mandy, wachten is niks aan zo! Maar meid, het duurt echt niet lang meer! Weet je nog hoe snel de tijd vloog tussen de 20 een de 30 weken? Nu nog max 10 dagen, grote kans dat hij eerder komt! Liana arme deern ben je nog heel? Ik zou me kapot schrikken met een kleine in de hand. Pas je goed op jezelf? Elf wat fijn om een kloppend hartje te zien!! Is het idee dat je gezin straks nog een lid groter is al een beetje geland? Lijkt me heel bijzonder om het nog eens mee te maken, maar dan met je eerste mini erbij.
ah gossie Mandy. Zelfmedelijden mag best, helemaal als dat een mooie iPhone oplevert . Hoop dat de kleine zich snel aandient! Linky, nog heel hoor. Lijf is wel wat beursig en pijnlijk nog. Maar ik dank God op mijn blote knietjes dat S. er niks aan over gehouden heeft.
Hahaha die laatste dagen voor je bevalling zijn duur Hier kwamen de eerste dagen nadat J geboren was ook steeds pakketjes binnen van alles wat ik de laatste week nog besteld had Pff vanmorgen met mevrouwtje naar de Ikea geweest om beddengoed te kopen, was geen succes, ze heeft de hele tijd in de maxicosi liggen krijsen Uiteindelijk viel ze in onze armen in slaap, dus het laatste stukje naar huis heb ik haar maar vastgehouden
Vervelend ITP wel geslaagd qua beddengoed? wanneer is je afspraak bij de ka ook alweer? Mandy, ik hoop dat er inmiddels een baby is Linky, bij jou thuis alles weer beetje ok? mini is vandaag vier maanden geworden en dat is gevierd met een eerste hapje (worteltjes) ze vond het volgens mij wel ok
Ja haha gelukkig wel. Was ook echt nodig want sinds we een nieuw (dikker) matras hebben waren alle hoezen te klein. Morgen om 11:00 hebben de afspraak Oeh leuk, hapjes! Was het een erge smeerboel? Lijkt me zo leuk om te geven Mandy is het gelukt om je iPhone te kopen?
Mandy ik word ook wel nieuwsgierig nu! Heb je de iphone op kunnen halen of heb je nog beter nieuws? Edit; Oh ik lees het al, jammer Maar nog wel even op de valreep je iphone :-D Lianne wat leuk, ook al aan de hapjes begonnen! Het viel dus wel in de smaak "thuis" wordt aan gewerkt. Veel praten. Het is niet heel boeiend om hier te vertellen, het is ook niet iets ernstigs, gewoon dingen waar je tegenaan loopt als je ineens samen verantwoordelijk bent voor een kleine. (en de computer mag wel wat minder aandacht ) Itp, succes vandaag bij de ka!
Haha Mandy, ik heb sinds kort de 6s en die maakt wel veeeeeel mooiere fotos dan mn antieke 4s maakte dus zeker nuttig met een baby Itp succes!! Linky, herkenbaar wel hoor, spanningen door opeens zo'n ukkie. Alles is opeens anders. Hopelijk snel betere tijden, knuffel!
Jammer Mandy, we gingen voor de baby. Maar goed, de iphone is een goede investering en die baby komt heeeeel snel! ITP, lekker geslapen in je nieuwe beddengoed-bed? Jammer dat het kopen ervan iets minder relaxt was. Linky, klinkt of jullie er goed over kunnen praten. Ik denk dat iedereenhet wel kent, er verandert ook zo veel en sommigen (lees: mannen ) hebben wat meer moeite met het loslaten van het oude leven. Knuffel! Ik weet niet wat er met mini hier aan de hand is, maar de krijsbuien zijn terug van weggeweest, ook door mij niet te troosten en vannacht kwam ze om 0.30, 2.00, 3.30 en 6.00 goede timing zo voor het weer gaan werken
Paaseieren kletsclubje! ♡ [/FONT] Zwanger ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy! ♡ > Cosy - 3 mei 2016 - it's a surprise! ♡ > Elf84 - 23 augustus 2016 Mini's & Mama's > 9 april 2015: ♡ Q. en ♡ D. 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > 29 mei 2015: ♡ J. 2990 gram. (38+6) Dochter van Linky! > 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram. (36+2) Dochter van Elf84! > 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. (37+3) Dochter van Naa! > 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > 28 juli 2015: ♡ L. 3630 gram. (39+4) Zoon van Wensje88! > 5 augustus 2015: ♡ S.L. en ♡ I.M. 2055 gram & 1905 gram. (36+6) Zoon en dochter van Liana84! > 3 september 2015: ♡ K. 4020 gram. (39+3) Zoon van Erikatje! > 18 september 2015: ♡ E. 2530 gram. (36+1) Dochter van Sun123! > 24 september 2015: ♡ S. 3160 gram. (37+3) Dochter van LianneE! > 5 november 2015: ♡ E.S. 3066 gram. (40+0) Dochter van ButterflyNova! > 21 november 2015: ♡ A.G. 2720 gram. (37+1) Dochter van Bakegirl! > 3 december 2015: ♡J. 3690 gram. (40+1) Dochter van Itakepictures! We have 7 boys, 10 girls, 1 surprise & 2 twins! Afspraken > LianneE & mini - echo heupjes - 25 januari > Cosy - controle vk - 26 januari > Daantjuh & mini's - kinderarts - 28 januari > Liana & mini's - cb - 2 februari > LianneE & mini - cb - 8 februari > Elf84- termijn echo - Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Kinderarts vorige week was goed. Ze zijn tevreden over de groei (als deze zo doorzet) en het hoge gehemelte wat ze hadden geconstateerd was helemaal niet zo hoog, heel normaal eigenlijk. Sorry voor de late reactie, heb het nogal druk gehad en ook nog ziek geweest.
Dat kun je wel stellen in de tuin is het duidelijk winter: er groeit gewoonweg niets en er is te weinig zonlicht en warmte. Vanaf maart kan ik binnen weer wat gaan voorzaaien en buiten de boel op orde brengen, het is een beetje een woestenij omdat ik er door de vermoeidheid sinds september niets aan heb gedaan . Gelukkig heeft het vorige week gevroren, nu is een deel van de eenjarigen overleden en dat komt mij wel goed uit. Aankomend jaar moet ik sowieso maar evn kijken wat er haalbaar is. Courgettes, tomaten, komkommers en aardappels sowieso maar de rest denk ik dat ik maar even moet skippen. haha jij durft, je weet nog niet eens of ik geen broddelwerk aflever . Zal binnenkort een foto maken: van het weekend heb ik meerdere patronen uitgetest en ben over de meeste dingen heel tevreden, al is sommige tricot echt een hel om mee te werken . een verlate bananendans! Mini doet mee in mijn buik (lees: ik word zeeziek) wanneer ga je precies voor de echo? hij staat nu datumloos op de lijst ahhh kan het me best voorstellen, je word zo langzamerhand vast heel nieuwsgierig naar hem. Dikke knuf! hahaha (sorry, leedvermaak he?) succes vandaag met de echo!
Ik heb 4 februari de termijnecho, dus als je de lijst nog kunt wijzigen... Hihi zeeziek, klinkt ergens wel grappig, maar is het vast niet. Ik herken het niet aangezien ik nooit een trap in maag of blaas heb gekregen, maar het klinkt wel rot! Vervelend Sun! Heel vermoeiend... Lianne, was alles goed? Leuk worteltjes Mandy die Iphone helpt je de dagen wel door Hoop dat ie zich snel laat zien hoor! Ben ook nieuwsgierig Wij hebben eindelijk weer een normale nacht gehad, denk dat dl weer een beetje meer in haar ritme zit. Drinkt en eet heel goed gelukkig. En vandaag hebben we eindelijk zelf gezien dat ze omrolt jeuj!
Zo afspraak bij de kinderarts was heel fijn, ze constateerde 2 dingen: 1 reflux en 2 dat mini totaal ontregeld is daardoor. Ze is haar ritme kwijt en zo lang ze last blijft houden van de reflux gaat ze dat ook niet zomaar weer terugkrijgen, hoe goed wij ook ons best doen. We stoppen met de medicatie en gaan de voedingen indikken. Daarnaast krijgen we hulp vanuit het ziekenhuis voor het aanbrengen van een ritme. En we krijgen bezoek van de kinderfysio om te kijken hoe we mini het beste kunnen optillen en vasthouden etc. Heel pakket maar ben blij dat ze ons heel serieus nam Oeh ze word wakker dus reageer zo even op jullie!
Heel fijn!! Dus toch naar jbpm! Hoop dat jullie met deze aanpak snel een rustigere mini hebben! Voor iedereen beter en leuker
Bakegirl fijn dat het goed was bij de ka! Itp ook voor jou fijn!! Moet je dan kolven en indikken? Heb altijd veel respect voor degenen die kolven en dan voeden, dubbel werk Sun haha ja heel mooi geworden de fotos. Balen van de krijsbuien. Mss de sprong? Mini heeft hier ook buien Cosy, leuk hoor ben benieuwd naar de fotos!! Mini heeft de heupecho gehad en het zag er perfect uit! Ik ben blij!! Ze sliep alleen net 10 min ervoor dus beetje sneu, ze vond het verder reuze grappig allemaal. Heb net de eerste voeding uit fles gegeven (voorraad opmaken) en ploftietgehalte valt erg mee Zit nu trouwens zonder jas op terras met slapende mini ernaast! Genieten! Bizar dat verschil met vorige week!!
Yep toch proberen, heb het de afgelopen week geprobeerd icm de ranitidine maar dat werkt elkaar tegen volgens de ka dus nu kappen met de medicatie en alleen zo. Zie alleen wel op tegen het gedoe snachts met afkolven en dat papje maken, maar vooruit. Ik hoop echt dat het beter word want er zit totaal geen structuur in en dat icm met krijsen maakt dat ik me erg aan huis gebonden voel en ook daar weinig rust heb. Kan nooit even bijslapen overdag omdat ze alleen maar in de draagdoek kan slapen. vrijdag gaan we iig even met zn 2en een avondje weg ben nu een hele handleiding aan het typen voor de oppasoma Linky lastig als het even wat minder gaat, gelukkig kun je er goed over praten. Ik geloof de verhalen van stellen die zeggen nooit ruzie te hebben al helemaal niet meer wat een verandering is een baby! Elf fijn dat de jetlag weer gezakt is. En bijna de termijnecho, zo leuk! Merk je eigenlijk al wat verschil tov je eerste zwangerschap? Sun eerste werkdag is morgen toch? Vandaag nog even veel babyknuffels?