Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Paaseieren kletsclubje! ♡

Zwanger :)
    ♡ > Cosy - 3 mei 2016 - it's a surprise!
    ♡ > Elf84 - 19 augustus 2016

Mini's & Mama's
    > 9 april 2015: ♡ Q. en ♡ D. 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85!
    > 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX!
    > 29 mei 2015: ♡ J. 2990 gram. (38+6) Dochter van Linky!
    > 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram. (36+2) Dochter van Elf84!
    > 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. (37+3) Dochter van Naa!
    > 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul!
    > 28 juli 2015: ♡ L. 3630 gram. (39+4) Zoon van Wensje88!
    > 5 augustus 2015: ♡ S.L. en ♡ I.M. 2055 gram & 1905 gram. (36+6) Zoon en dochter van Liana84!
    > 3 september 2015: ♡ K. 4020 gram. (39+3) Zoon van Erikatje!
    > 18 september 2015: ♡ E. 2530 gram. (36+1) Dochter van Sun123!
    > 24 september 2015: ♡ S. 3160 gram. (37+3) Dochter van LianneE!
    > 5 november 2015: ♡ E.S. 3066 gram. (40+0) Dochter van ButterflyNova!
    > 21 november 2015: ♡ A.G. 2720 gram. (37+1) Dochter van Bakegirl!
    > 3 december 2015: ♡J. 3690 gram. (40+1) Dochter van Itakepictures!
    > 25 januari 2016:♡ M.L. 4250 gram. (40+6). Zoon van Mandy3!

We have 7 boys, 10 girls, 1 surprise & 2 twins!

Afspraken
    > LianneE & mini - oogarts - 15 februari
    > Bakegirl & mini - cb - 19 februari
    > Elf84 - controle vk & geslachtsbepaling - 8 maart
    > ButterflyNova & mini - cb + 3e inenting - 10 maart
    > Elf84 & mini - cb - 10 maart
    > Sun123 & mini - cb - 21 maart
    > LianneE & mini - cb - 11 april
    > Linky & mini - cb + 4e inenting - 25 april

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin*
    Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3)
    Oktober 2014, Liana84. (5+1)

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Leuk hoor! Mag ik weer gokken? (ik doe het gewoon)
    Een jongen

Verder geen afspraken.

Lianne succes vandaag, ik hoop dat het meevalt! Vind het altijd best eng als er iets met de oogjes is :(

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik ook :( ga er nog steeds van uit dat er niks is maar gelukkig kon ik snel terecht. Mini eet ondertussen braaf haar groente- en fruithapjes en kan op haar linkerzij rollen :)

Ik gok op een meisje voor Elf :D ook al heeft Linky vaak gelijk ;)

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

:D Ben benieuwd of je gelijk hebt. Wij denken het zelf ook :p
    Maar goed, we dachten het bij mini 1 ook en dat was toch mooi fout!

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Eigenlijk gebruik ik de skull theorie om t geslacht te raden. :) t Is niet iets wetenschappelijks maar het lijkt toch redelijk vaak te kloppen...

Ben ook wel benieuwd!
    (ik had mini 1 wel goed geraden toen ;))

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Je bent wel meester in het voorspellen van bevaldata!

Ik ga voor eennnn meisje :)

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat leuk :) ik weet daar echt niks van... hier nog een fotootje van afgelopen vrijdag. Nog steeds een jongen?

Bijgevoegde bestanden:

8. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ja nog steeds een jongen, al is dit bijna voorbij de 13 weken. Dan wordt het minder duidelijk.

Bevaldata zit ik vaker naast dan goed hoor! ;)

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Prachtige foto Elf!

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Mooooi!

Ik denk ook een jongen! :)

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Alles was goed! Zag er perfect uit!
    Wel 2 uur in het ziekenhuis gezeten want lange wachttijd en mini moest oogdruppels en dat was een drama, hard huilen de druppels eruit. 3x gedruppeld, wachten op inwerken en toen uiteindelijk kunnen kijken onder groot protest van mini :(
    Waarschijnlijk zat er bij het cb gewoon een haartje oid in haar oog.. Zucht, dank onervaren en onzekere cb-arts voor deze topmiddag..

Mooie foto Elf

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Wat fijn lianne dat alles oke is met mini!
    Beetje jammer van de rest...

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Mooie foto elf!

Fijn dat alles in orde was Lianne, wel vervelend dat mini zoveel last had.. arm meisje :(

Hier een heerlijk vakantie geboekt voor over een paar weken naar 1 van de canarische eilanden 🎉

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Klinkt goed wensje!!

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lianne, gelukkig was alles goed! En maar niet bij stil staan dat deze geweldige middag ook besteed had kunnen worden aan iets leuks. :( arme mini.

Elf, mooie foto!
    Linky, ben wel benieuwd hoe die theorie werkt ;)

Wensje, klinkt goed!

Wij zaten zaterdagavond 3 uur zonder stroom, warm water en dus ook verwarming. Ook leuk. Zondag een (schoon)familiedagje in de sneeuw. Is ook een top combinatie: een bungalowpark waar je niet met de auto op mag, een dikke laag natte vieze derrie die ooit sneeuw was, en een kinderwagen ;)
    En nu na amper 3 uur slaap lekker aan het werk. Mini wilde alleen maar naast me liggen. Na 20 pogingen om haar toch im haar bedje te laten slapen heb ik dat opgegeven. Maar dan slaap ik dus wel in een rare, verkrampte houding. En als ik meer dan 1cm van haar vandaan lag was het huilen. Mini wilde wel maar 1x eten, dat dan weer wel. Had ik alleen niet zoveel aan dus :D hopelijk wordt/is ze niet ziek.
    *sarcastische zeurmodus uit*

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Heerlijk!!! Hihi misschien kom ik je nog tegen :D

Sun wat balen :(

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Gelukkig is er niks aan de hand met het oogje, Lianne, 1x zo'n dag is meer dan genoeg.

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Lianne: vreselijk die incompetente lui van het CB. Had jou stress en jou mini stress bespaard.
    Gelukkig dat alles goed gaat met haar!

Wensje: Wat heerlijk zeg! Goed vooruitzicht!

Klinkt als een top weekend Sun.

Hier ook gelukkig weer 2 goede nachten gehad naar een (waarschijnlijk) tandjes drama.

19. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Lianne! Klinkt niet echt als een leuke ervaring inderdaad, gelukkig hoef je niet meer terug!

Ai Sun dat zijn de slopende nachten :( Ik vind het trouwens wel echt bijzonder dat jullie band blijkbaar heel sterk is. Ik kan me voorstellen dat dat voor jou niet altijd even leuk is op deze momenten en als avondjes weg niet lukken etc, maar toch ook speciaal dat ze o dicht bij je wil zijn :) Vriendlief is dan ook niet goed op dat moment?

Oh heerlijk vooruitzicht Wensje :)

Straks weer met J naar de kinderarts en daarna komt mn moeder een dagje. Het slapen gaat echt lekker sinds gister, als we haar in bed leggen gaat dat vaak zonder gehuil. Verder is het echt een vrolijk dametje, ze is altijd heel blij als manlief thuis komt (zo schattig!) en ze begint nu ook met steeds meer geluid en gilletjes te lachen. Ook heeft ze iets anders ontdekt: keihard gillen en krijsen als je haar even loskoppelt van fles of borst voor een boertje. Dan word ze echt driftig! Stiekem ook wel heel grappig ;)

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daantje, o jee tandjes drama :( Hoe lang doet zo'n tandje er eigenlijk over om te voorschijn te piepen? Ik zie het zo voor me dat je 's ochtends wakker wordt en er opeens een tandje zit, maar dat lijkt me niet echt overeenkomen met de werkelijkheid ;)

ITP, schattig he die geluidjes! Zo leuk hoe je steeds meer contact kunt maken en ze gaan reageren. En dat hun eigen willetje naar voren komt (ik wil NU de borst ;)), en gefrustreerd raken als dingen niet gaan zoals ze willen..
    Succes bij de kinderarts! Ga je daar heen voor de reflux?

Ik moest trouwens wel lachen. Vl heeft mini vanochtend weggebracht naar kdv, in mc op onderstel vd kinderwagen. Maar als je aan komt lopen moet je helemaal om het terrein heen en dat kost 10 min extra. Dus vl had bedacht dat hij wel over het hek kon klimmen. Dus mc los en over het hek getild, onderstel er over heen, papa er over en alles weer in elkaar geknutseld. Ik hoop voor hem dat er geen bewakingscamera's hangen :D.
    Mini had inderdaad 37,9 vanochtend, dus het slaap drama is verklaard. Gelukkig was ze vanochtend super vrolijk, dus het zal wel meevallen schat ik zo in.

Deel Deze Pagina