Haha hier ook geen vaatwasser om dezelfde reden En ook geen droger. Meeting is het wel weer tijd voor ja :-D wanneer ook al weer? Of moeten we dat nog afspreken in de club? Voor eind maart denk ik niet dat er nog een bij komt, maar we weten nog niet hoeveel mini's Logan meedraagt
Kasteel..... Euhm.... Woonboerderij ook goed??? En de datum moeten we idd nog even afspreken! Heb er nu al zin in met een "dikke" Logan en Elf en een heleboel mini's!!! ❤ Leuk!! En mijn uk gaat niet naar het kdv maar heeft tot echt wel een flinke snotneus Dus ook al gaan ze niet....
Dat geloof ik graag! Geniet er ook maar lekker van meid! Heb je het besef al iets meer?? Of een ander gevoel?? Maar 1 kun je ook al je handen vol aan hebben. Hihi
Pfff een drieling.... Moet er toch niet aan denken, ook medisch gezien niet. Maar de 22e weten we meer Misschien wel een goed idee om de datum vast te prikken? Hier gaat het langzaam wel iets beter. Medische oorzaken zijn iig uitgesloten (oortjes, hoesten) en mini slaapt weer zonder problemen in haar eigen bedje, wat al erg veel scheelt. Mijn productie loopt toch ook wel flink terug, waardoor ze 's nachts niet altijd genoeg heeft. Maar ik kan beter onderscheid maken tussen hongersignalen (die opeens veranderd zijn, heel handig) en slaapgeluiden zodat ik mini niet meer bij elke kik aanleg en ze zelf in slaap kan vallen. Ik word nog wel elke nacht 8-9x wakker maar er zit vooruitgang in.
Echt nog licht maar weet ook niet precies of het al mijn nod is of niet omdat cyclussen tussen de 27-31 dagen schommelen. Maar goed het was na 3 min al zichtbaar... Foto in club Kan het nog niet echt geloven.. Zo onverwachts.. Maar zo welkom!
Ah wow naa wat bijzonder! Ik kan je foto nog niet zien maar wat leuk!! Ben je in shock? Niet geheel gepland begrijp ik..? 🙈
Wij zijn wel beetje in shock ja.. Wij waren er geeneens over uit wat betreft een 3e en we zijn altijd heel veilig geweest. Dus hoe zal denk ik altijd de vraag blijven.. Maar deze iniminie wil denk ik heeeeel graag bij ons zijn. En is natuurlijk ontzettend welkom.