Logan gefeliciteerd meis!! Ben superblij voor je. Laat het maar snel de 22ste worden, dat je je mini kan bewonderen. Naa wat ontzettend klote zeg. Dikke knuffel voor jou! Lianne beterschap voor je mini. Een zomer met rosé klinkt heerlijk. En dan daarna beginnen das op zich ook een mooie deal toch? Sun fijn zeg dat je mini vandaag zo lang slaapt zal de buitenlucht inderdaad wel zijn. Mandy fijn dat de Nacontrole goed was. Wat k&t zeg dat je je zo voelt. Pas goed op jezelf he meis. Fijn dat ml vandaag vrij is. Cosy omg een jongen wat leuk! Hoe was je controle vandaag. Sorry dat ik zo ontzettend afwezig ben. Ziek geweest en verder echt onwijs druk. Ik wil graag op iedereen reageren (als ik de helft al niet vergeet ) maar daardoor stel ik t vaak uit en dan ineens ben je een hele tijd verder.
Mandy pas goed op jezelf meid, kijk of je extra hulp krijgen kunt in je omgeving, al zal het maar iets simpels zijn als het brengen van iets te eten zodat je daar iig niet om hoeft te denken (ik noem maar wat). Fijn dat de kleine man het goed doet! Lianne beterschap, het ging al een beetje in de lucht volgens mij.. Gezien het huilen de vorige keer. Ergens jammer dat je nog even moet wachten maar een ruptuur wil je koste wat het kost voorkomen. En rosé klinkt eigenlijk ook wel heel goed En de tijd gaat snel genoeg toch? t Jaar is zo om! Logan fijn dat je je verder goed voelt!
Thanks meiden, alles goed bij de vk. Moet goed mijn rust pakken en over een paar weekjes weer terug. Mini is trouwens een beetje ondeugend geweest, heeft zich na 31 weken toch even omgedraaid in een stuit. Nu maar hopen dattie het saai vind en weer andersom gaat liggen in de komende weken. Elf, succes vandaag! Mandy, sluit me bij de andere meiden aan, pas goed op jezelf. Lianne, je zit al bijna op de helft van het jaar toch ? Succes met je meisje, hopelijk zakt de koorts snel. Sun, die buitenlucht en schommelingen van het wandelen zijn dus een goede tip Itp, vannacht hopelijk een beetje beter geslapen?
Hahaha eigenwijze mini Cosy, maar komt vast goed! Volgens mij was J rond die tijd ook nog aan het draaien, te merken aan de felle schoppen tegen de uitgang Lianne balen, maar dat halve jaar is vast snel voorbij. De prijs die je betaald als het mis gaat is het idd echt niet waard. En een zomer met wijntjes en iets te rood vlees van de bbq is ook niet verkeerd Arghh ik ben echt een beetje boos op manlief. Hij voedde mini vannacht maar liep eerst luid mopperend door het huis toen hij de fles ging maken omdat hij nog maar een paar uur geslapen had (Goh ik niet?), en toen mini de fles bijna leeg had moest ze ineens naar bed omdat hij verder wilde slapen. Dat ging natuurlijk niet goed, de voeding had amper kunnen zakken, dus een slikkende, kreunende en woelende baby die uiteindelijk klaarwakker was. Kreeg ik mini in mn handen geduwd om het op te lossen, hij draaide zich om om te gaan slapen. Werd daar echt kwaad om, als hij haar gewoon even 10 minuutjes omhoog had gehouden (zoals ik elke nacht doe, en ja ik wil dan ook graag slapen maar het is niet anders) was er niets aan de hand geweest en sliep ze gewoon door. Ze was ondertussen klaarwakker en druk aan het spartelen. Ik heb haar weer bij hem gelegd met de mededeling dat hij het lekker uit mocht zoeken en ik ben op de bank verder gaan slapen. Volgens mij had hij vanmorgen spijt van zn actie want hij had niet meer geslapen er stond een ontbijtje voor me klaar
Haha ITP, dat is dan wel weer lief Hopelijk leert hij er van! Hier melde onze mini zich vannacht om 4:00 uur, speentje geprobeerd maar bleef huilen. Ik zat op mijn knieën naast de wieg (rugklachten) dus manlief zag me niet zo in het donker. Dus hij zijn bed uit, ziet hij mij naast de wieg zitten haha. Gelukkig kon hij snel weer verder slapen en heb ik haar lekker laten drinken. Mandy, wat vervelend meis! Wat Naa ook zegt, trek je op tijd aan de bel? Lianne, wat zielig voor jullie mini! Hoe is haar temp. nu? Rose deze zomer klinkt niet heel verkeerd haha. Soms moet je doen wat verstandig is. Logan, begrijpelijk dat berichten over mk je angstig maken. Vertrouwen is het enige waar je je op dit moment aan vast kunt houden. En we zijn al weer een dag dichter bij de echo! MissJuul, had je een griepje? Ik begrijp wat je bedoeld, anders doe je af en toe een ego post tussendoor ? Cosy, ik begrijp jou mini wel hoor. Met zo'n draaiende panda als ava hier vraag je er om Hopelijk weer snel terug in de 'goede' positie Naa, hoe gaat het vandaag meis? Lang leve de paracetamol schrijf je, maar dat helpt niet in je gevoel. Nogmaals dikke knuffel! Liana, lees jij stiekem nog een beetje mee meis? Hoe gaat het met jou?
ITP, die mannen toch ook he? het is maar goed dat zij geen moeder hoeven zijn . Maar wel lief van het ontbijtje! Naa, hoe voel jij je vandaag? Lianne, hoe is het met mini? Al langs de ha geweest? Cosy, o jee, weer een eigenwijsje. Hopelijk draait meneer nog even om, wanneer moet je weer op controle? Butterfly, ik las je verhaal en dacht dat 'de clou' zou zijn dat vl over je struikelde omdat hij je niet zag . Gelukkig niet, maar kan me voorstellen dat het voor hem een rare gewaarwording was je daar zo te zien zitten. Mini is hier behoorlijk aan de klets. Overdag echt uren achter elkaar. Wel heel lief, maar op zo'n volume dat ik mijn serietje niet eens kan verstaan . En om 3.00 's nachts vind ik het wat minder schattig, hoewel ze wel een lol heeft in haar eentje dan . Was wel grappig want ik zei vannacht tegen haar 'he kletskop, kun je nu even stil zijn' en toen stopte ze haar duim in haar mondje en sliep weer verder. Toch jammer dat dit waarschijnlijk toeval was
Haha, dat zou ook nog hebben gekund Sun Hij was nog half slapend. Aaah dat kletsen, hier vannacht na de voeding ook nog even. Gezellig hoor maar zo midden in de nacht is het gewoon tijd om te slapen Maar ja, dat zal ze een rotzorg zijn Wel schattig dat ze - zij het toevallig - gehoor gaf
Hahaha superlief Sun Soms zeggen baby's ook precies op het juiste moment een geluid dat op 'ja' lijkt Gister trouwens iets grappigs meegemaakt met mini. Ik haalde haar uit bed en had nog een handdoek om mn haar (net onder de douche vandaan). Ze keek me heel verschrikt aan (meestal is haar reactie als je haar uit bed haalt iets wat lijkt op een kind dat sinterklaas ziet: insane happiness), trok een enorme pruillip en begon heel zielig te snikken. Toen ik de handdoek van mn hoofd haalde was het meteen klaar
Cosy fijn dat alles goed was met jullie! maar wat een kleine boef zeg, hopelijk draait de kleine weer gewoon snel terug. Je hebt nog paar weekjes gelukkig ITP mannen soms.. grr.. wel lief het ontbijtje van hem! hahaha dat momentje met je kleintje klinkt wel heel grappig Sun onwijs lief he dat geklets! Hier deed dl dat toen ook periode snachts, op gegeven moment vinden ze hun eigen stem wat minder interessant worden en slapen ze weer sneller verder. Lianne wat jammer dat het beter is nog even te wachten, maar je lichaam is idd ook wel heel belangrijk. Dan idd maar lekker aan de rosé en genieten van alleen jullie meisje. Is dl wel weer beetje opgeknapt of nog zo ziek? Logan snap dat het je bang maakt meis, maar het komt echt goed dit keer! Knuff Hier gaat het wel, lichamelijk pittig, veel bloedverlies en stolsels, daardoor ook wat misselijk en duizelig. Emotioneel gaat het, het besef is even k u t. Gelukkig geven de kindjes mij wel veel afleiding. Helemaal nu ze na 1,5 week geen snotneuzen beide weer ziekjes zijn.. het houd je bezig haha Mijn lijf ziet er echt niet uit na mudmasters, als mensen mij nu naakt zouden zien zouden ze denken dat er thuis iets mis is haha. Echt overal bont en blauw, vooral mijn knieën en benen.
zo mini slaapt dus even tijd voor een berichtje. @gyn, ja ik heb er vrede mee hoor.. het was zo'n ding wat in mijn hoofd was gaan rondzingen en wat ik nu weer kan parkeren @mini: was weer een zware nacht, veel jammeren en huilen en wakker. ze wilde vooral vastgehouden en als de pcm uitgewerkt was schoot de koorts weer naar boven de 39.5. vandaag weer even naar de ha geweest en die wilde blaasontsteking uitsluiten. gelukkig heeft ze dat niet. ze had wel een spoortje bloed in de urine maar dat is zeer waarschijnlijk door de koorts (ze heeft overleg met de kinderarts). volgende week nog even urine inleveren. was ook interessant, urine verzamelen van een baby je hebt er speciale zakjes voor ze lijkt iets levendiger te worden en hopelijk is ze binnenkort helemaal opgeknapt. morgen is sowieso mijn parttime-dag (vandaag vrij genomen) dus hopelijk kan ze er donderdag weer tegen. Cosy, wat een eigenwijs ventje, hopelijk draait ie weer terug. en verder rustig aan he! Sun, schattig he dat gekwebbel. Mini kan er hier ook wat van en ook lekker gillen ITP: die mannen en nachtbraken.. pff.. al moet ik zeggen dat VL niet mort nu ze ziek is haha.. Naa: wat vervelend zeg allemaal.. en irritant dat de kindjes weer ziek zijn. wel stoer al die battlescars van de mudmasters Elf, spannend de echo!!! ondanks de jongens-golf blijf ik bij een meisje haha!
Elf succes meis!! Ik ga ook voor de jongen Lianne gelukkig geen blaasontsteking, hopelijk je meisje echt snel beter hoor!
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger ♡ > Cosy - 3 mei 2016 - it's a boy! ♡ > Elf84 - 19 augustus 2016 - ♂♀it's a surprise! > Logan - 7 november 2016 - ♂♀it's a surprise! Mini's & Mama's > 9 april 2015: ♡ Q. en ♡ D. 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > 29 mei 2015: ♡ J. 2990 gram. (38+6) Dochter van Linky! > 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram. (36+2) Dochter van Elf84! > 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. (37+3) Dochter van Naa! > 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > 28 juli 2015: ♡ L. 3630 gram. (39+4) Zoon van Wensje88! > 5 augustus 2015: ♡ S.L. en ♡ I.M. 2055 gram & 1905 gram. (36+6) Zoon en dochter van Liana84! > 3 september 2015: ♡ K. 4020 gram. (39+3) Zoon van Erikatje! > 18 september 2015: ♡ E. 2530 gram. (36+1) Dochter van Sun123! > 24 september 2015: ♡ S. 3160 gram. (37+3) Dochter van LianneE! > 5 november 2015: ♡ E.S. 3066 gram. (40+0) Dochter van ButterflyNova! > 21 november 2015: ♡ A.G. 2720 gram. (37+1) Dochter van Bakegirl! > 3 december 2015: ♡J. 3690 gram. (40+1) Dochter van Itakepictures! > 25 januari 2016:♡ M.L. 4250 gram. (40+6). Zoon van Mandy3! We have 8 boys, 10 girls, 2 surprises & 2 twins! Afspraken > Elf84 - controle vk & geslachtsbepaling - 8 maart > ButterflyNova & mini - cb + 3e inenting - 10 maart > Elf84 & mini - cb - 10 maart > Mandy3 - internist-endocrinoloog - 16 maart > Linky - gynaecoloog - 16 maart > Sun123 & mini - cb - 21 maart > Mandy3 & mini - cb+ 1e inenting- 22 maart > Elf84 - GUO - 22 maart > Logan - eerste echo bij 7+1 - 22 maart > Cosy - controle vk & liggingsecho- 24 maart > Cosy - intake kraamzorg- 25 maart > LianneE & mini - cb - 11 april > Linky & mini - cb + 4e inenting - 25 april Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Elf, succes!! Ik ga ook voor een meisje Lianne, ach gossie arme mini. Hopelijk knapt ze snel op. Misschien een nachtje bij jullie in bed? Kun je haar vasthouden en toch misschien nog wat slaap pakken? Naa, neeeee kids alweer ziek?! Ik ging net mini ophalen bij kdv, maar was toch een beetje gek. De leidster zit normaal op de NSO, dus nogal andere doelgroep (ze hadden bhv dag of zo). Ze haalde alle kindjes door elkaar, had de verkeerde slaap en eettijden in mijn boek geschreven en zegt dan 'ja ik heb ook niks met baby's' oke dat kan, maar moet je dat nou zeggen? Ik vraag me dan meteen af wat ze de hele dag gedaan heeft met die kindjes.. Gelukkig had mini zich tot haar oksels onder gepoept, lekker puh