Ze is de co-sleeper niet uit geweest ze begon met moeilijk doen vl terug was haha. Hopelijk knapt ze nu echt op.. Ha zei dat t meestal 4/5 dagen duurt.. Morgen is dag 5. Wat een raar verhaal van het kdv.. Waren de vaste leidsters ziek?
Omg Sun. Ik zou er wel wat van zeggen. Dat doe je toch niet? Super spannend Elf!! Ik ben heeeeel benieuwd!
Sun heel raar van het kdv. Even aankaarten daar hoor! Dat er een invalster is kan keer gebeuren. Maar ze moet wel gewoon weten wat ze doet. Hoop het voor jullie Lianne! Fijn dat je nog lekker de co sleeper hebt! Elf leuk en spannend! Heel benieuwd naar je iniminie Hier kids idd weer ziek.. Ach het word gewenning 😅
Pé wat erg sun, dat zeg je toch niet. Wat een vreselijk mens zeg, goed gedaan van E . Elf ik ga voor een jongen Lianne gelukkig geen blaasontsteking, hopelijk knapt ze snel op. Fijn dat de Co sleper er nog is. Itp mannen....wel weer lief dat ie een ontbijten gemaakt heeft voor je. Cosy oh no ook al zo,n eigenwijze spruit. Hopelijk vind ie t inderdaad saai zo en draait ie weer gauw terug. Naa beterschap voor je kindjes. Stoer hoor dat je mudmasters gedaan hebt! Haha zie je al zitten in t donker butterfly. Ik had inderdaad de griep butterfly en heb hem nu weer ben inmiddels al twee en halve week aan t kwakkelen.
Jup, ga met onze stagiaire naar de veveo fabriek, omgeving Amsterdam met onze groothandel... Dus vandaar.