sorry.. guilty.. was gisteren omdat Sun gisteren de 36 had gehaald en ik een bananendans ging doen in mijn pyama
Met mij gaat het aardig. Probeer te hopen dat drie keer scheepsrecht is. Op zich hebben ze ons een goede prognose gegeven dus daar houd ik me maar aan vast. Ben wel in drie weken tijd vijf kilo aangekomen, daar baal ik wel ontzettend van. Ja. Bij de allerlaatste in het blok moet je afsluiten met een [/COLOR]. Je had sun er toegevoegd als laatste dus die moet afsluiten en nu stond hij bij degene boven dr. (Heel slecht maar ik weet uit mn hoofd even niet wie dat is ). Snappie?
Ohh ja die stond bij Erikatje.. Die moet dan dus verplaatst! Thanks ik snap t Ik hoop ook dat 3x scheepsrecht is voor jou!!
Gefeliciteerd sun! Ga zo effe spieken in de club. Zal proberen niet te veel te klagen. Positief nieuws: het tegelen in de badkamer gaat redelijk snel, dus hopelijk ook snel aan de babykamer beginnen. Nog 4 weekjes tot ik ga minderen met me werk, kan nu al niet wachten.
Ik hoop het ook voor je! Wat vervelend dat je aangekomen bent kan mij voorstellen dat je daarvan baalt
Naa, Thnx voor de tips!! Gaat goed komen! Hij vind het drankje niet te pruimen... En dat moet dan 4 x op een dag... Gaat goed komen! Sun, ik heb in de club gereageerd! Geniet ervan meid!! Logan, ik hoop ook dat 3 x scheepsrecht is! Ik duim echt mega hard voor je!! En balen dat je bent aangekomen.. komt door de hormonen denk ik, of niet?? Hihi LianneE, ik zie je al staan! Met je uitgelubberde pyjama!! Hehe...
Oh die vreselijke bananen in pyjama's! Met dat liedje dat koortsachtig in je hoofd blijft malen als een vastgelopen langspeelplaat... Hihi LianneE, die uitgelubberde slaap-t-shirts zitten toch het lekkerst, station sexy of niet Logan ik duim voor drie keer is scheepsrecht! Balen dat je aankomt van de hormoonbehandeling rotspul is het
Goedemorgen dames! Linky sorry voor het bananen in pyamas leed ik las ergens dat er een speciale zender komt voor 90ies cartoons. Wees gewaarschuwd, allemaal dat soort deuntjes.. Ik kreeg gister trwns de folder van de mama mazzeldagen van de Prenatal, 22 tm 27 sept. Mooie deals voor de dames die nog dingen nodig hebben. Butterfly, jij had ook bij de babydump geshopt toch? Die geven laagste prijsgarantie tm geboorte en ik heb al 2 dingen gevonden waar ik 30 voor terugkrijg. Klinkt heel Hollands maar zijn toch weer een stapel luiers
Goedemorgen vanuit Griekenland! Zit even te werken dus ook spieken hier Een hoop gebeurd, een nieuwe baby! Zo even foto's loeren Gister hier een bruiloft gefotografeerd, was echt een heel toffe en mooie dag! Tijdens de ceremonie was het alleen echt extreem heet (weddingplanner zegt nog 'Goh zo warm is het hier normaal nooit in september'... fijn) en stonden we in de volle zon, ik kreeg op een gegeven moment een soort black-out, dat was niet grappig... had het gevoel dat ik bijna om viel en kon even niet meer helder nadenken. Het trok gelukkig snel weg met wat koud water. Bij de gasten droop het zweet ook van hun gezicht, lekkere foto's zijn dat Vandaag dus rustig aan doen en morgenavond weer naar huis, stiekem best wel zin in Oh thanks voor de tip Lianne! Ik moet nog een boel aanschaffen, zal de aanbieding even checken.
Ah dan zal de folder hier vandaag misschien op de deurmat vallen. Had de actie in ieder geval aangekondigd gezien op FB. We moeten nog een babyfoon Wij hebben inderdaad bij Babydump geshopt, zal eens spieken of er voor ons nog voordeel te behalen valt We moeten op de kleintjes letten ITP, gelukkig ben je niet out gegaan. Ik had zo'n momentje toen met zo'n 40 graden in Amerika. Koud water en wat suiker hielpen toen gelukkig. Lekker rustig aan nu! Wat zijn de plannen voor vandaag dames? Pyjama dagjes ? Ik ga vandaag met een vriendin lunchen en even de stad in. Hopelijk zonder al te veel pijn, gisteren toch te veel gelopen. Anders maar de hele middag ergens zitten
Er staat in de folder ook een kortingsbon van 10% voor iets willekeurigs wat niet meedoet aan de actie kan ook best wel schelen bij iets duurs! De mevrouw in de plaatselijke prenatal gaf aan dat je een fysieke winkel ook dingen kan reserveren want tis wel op = op. Online bestellen kan ook. De family fix voor in de auto is trwns iets wat nu 30 goedkoper is dan de normale/babydump prijs Itp, dat klinkt idd pittig. Al klinkt warmte wel fijn na alle regen hier deze week . Geniet van je laatste zon daar en goede reis terug. Wij hebben vanmiddag / vanavond een bruiloft dus geen pyamadag vandaag fijn weekend ladies!
Dat zijn charmante foto's inderdaad itp. hoelang moet je nog werken tot de 'vakantie'? Veel plezier Butterfly! Aankomen moet wel van de hormonen zijn, ik snoep wel maar nietbzoveel dat ik in drie weken vijf kilo zwaarder kan zijn. Gister was ik aan het sporten en dacht ik, waarom?
Oeh plaats je nog een foto Lianne ? Veel plezier! Logan, sporten doe je ook om je beter/fitter te voelen toch? De extra kilo's zijn niet fijn maar je weet dat het niet door eten komt. Het is voor een goed doel, voor hopelijk 3x scheepsrecht!
Om je goed te blijven voelen lieve Logan! Dan blijf je fitter en das beter voor je!!! Daarom doe je dat! Hoe kl*ten het nu ook even is... Het gaat goed komen, ook al zie je dat zelf even niet.. Dikke knuffel voor jou lieve meid!! Oew dat klinkt niet fijn Itp, zo warm! En idd.. Al die bezwete foto's Gelukkig Letten de andere ook goed op je!! Das wel gezellig, lekker lunchen met een vriendin! Ik denk dat ik een knuffeldagje heb vandaag, want ik heb het idee dat dat spul voor de spruw op K z'n darmen begint te werken nu.. En vanmiddag nog weer kraamvisite. Morgen lekker een hightea met de oma, moeder en zusjes van vl. En K mag ook gezellig mee. Veel plezier op de bruiloft vanmiddag/vanavond LianneE!! Toch maar niet in je uitgelubberde pyjama daarheen?? 😂 Hihi. Geintje! Ik zal vandaag ook even het geboortekaartje in de club zetten.