+1 Ach gossie Linky, zo'n snotterend kleintje. Gelukkig blijft ze wel vrolijk, dat scheelt. Mandy, das minder nieuws. Maar wat al gezegd is, misschien kom je met een paar simpele dingen op dieetgebied een heel eind.. Lianne, fijn dat alles goed is en dat de dame niet zo eigenwijs lijkt om weer te draaien. Hoewel, in paaseitjesland weet je het maar nooit Nog leuke plannen voor t weekend? Ik heb een beroerde nacht achter de rug. Hield blijkbaar veel vocht vast gisteren, want ik moest wel 8 keer plassen vannacht en dan ook echt veel. Maar die kleine ligt al dagen tegen mn blaas aan te drukken en als die dan ook nog eens zo vol is, kan ik bijna niet opstaan en lopen vd pijn/steken/krampen. Volgend mij dacht vl dat de bevalling begonnen was ofzo door mijn gekreun hopelijk is t vocht nu netjes afgevoerd en is t vandaag beter. Vl gaat naar een festival vanmiddag en ik denk dat ik een babykamer-tut-middagje ga houden
Sun, herkenbaar hoor dat vaak heeel veel plassen. Dat je denkt waar komt al dat vocht vandaag? Irritant wel. Vannacht ook weer even een uur boek gelezen met rennies en thee om t maagzuur te bestrijden. Gelukkig nu verlof dus overdag meer rust! Cosy, misselijkheid is idd goed teken maar niet prettig! Had je nou eigenlijk op een lucky tuesday positief getest Linky, rot zeg! Wat is trwns te wondermiddel voor jezelf? Vl proest, hoest en kreunt al dagen dus wie weet kan ik m ook genezen? Hier een rustige dag, wat spulletjes kopen voor de mini en een wasdroger kopen
Lekker zo je eerste verlofdagen, dringt het al een beetje tot je door dat dit je laatste werkdagen zonder kindje waren? Het middel is propolis, een soort geconcentreerde honing. Zuigtabletten en druppels om mee te gorgelen werken heel goed, er is ook zalf, maar dat is niet voor de verkoudheid Verkrijgbaar bij online drogisterijen. Veel plezier vandaag, Sun!
Ook ik heb het weer gevonden Ach linky wat sneu he! Hier is zl verkouden en heeft dl nu ook aangestoken. Vl schrok zich net toen ik boodschappen doen was echt kapot. Dl haalde even geen adem meer door al het snot. Vannacht maar bedje goed schuin, stomen, neusspray en luuf. Scheelt dat we door zl een kenner zijn geworden op het gebied van kno virussen 😂 Cosy de misselijkheid idd goed teken maar wel heel naar soms. Dat is niet zo fijn nieuws mandy! Ze kunnen je er vast goed bij helpen maar snap dat je hier niet op zat te wachten Lianne heerlijk zo'n rustig dagje, lekker genieten van je verlof! Sun wat rot dat vele plassen, veel plezier vanmiddag! ITP of het haalbaar is met een kleine van 16 weken denk het wel. Maar of je het gevoelsmatig dan ook nog wilt. Ik kon dat nog niet. Zl is met ruim een jaar pas voor het eerst langer dan 1 nacht weg geweest en sliep voor het eerst ergens anders met 6 maanden. Dl gaat volgend week voor het eerst nachtje logeren.. Wat voor mij een enorme stap is Denk sowieso nu lastig beslissen omdat bij mij ook heel erg mee weegt hoe de kleine het verder doet maar snap dat je niet tot laatste moment kan wachten met beslissen. Hier gisteren bruiloft gehad van mijn neef echt ontzettend leuk gehad! Hij is half Nederlands/half Hindoestaans. Was in Surinaams thema met leuke band en een Surinaams buffet..
Haha nee was op een maandag Lianne heb je je wasdroger gescoord? Sun, lekker getut? Naa, klinkt idd als een leuk feest! Hier: Misselijk zijn is natuurlijk een goed teken maar ik blijf het gewoon eng vinden. Durf pas na de termijnecho echt te geloven dat ik volgend jaar moeder kan worden. Nu probeer ik het per dag te bekijken. Vandaag was matig, heel emo, misselijk en moe voel me echt een oud besje en zo ken ik mezelf niet . Excuses voor de egopost en dank dat ik hier mag komen mauwen ipv naar de AHkoffiecorner te moeten waar de andere oudjes zitten
Haha ik zie je al zitten tussen de oudjes 😂 Nee zonder dollen meis heel logisch dat je je zo voelt. Het is ook allemaal zo ontzettend spannend. Dit keer gaat het echt goedkomen meis! Knuffel!
Haha Cosy..! Bij ons in t winkelcentrum zitten ook altijd mega veel bejaarden te hangen in de koffiecorner dus zie t ook voor me maarre die oude bessenfase kan ik me nog goed herinneren en daar heb jij ook naar geluisterd dusse gewoon blijven spuien! Graag zelfs! Iedereen is hartstikke blij voor je dus hou ons op de hoogte Droger gaan we online bestellen, betere deal en gratis installeren. Heb eigenlijk een beetje een hekel ook aan van die grote winkels met verkopers met net verkeerd geknoopte stropdassen Ter compensatie maar even los gegaan bij de hema voor wat nuttige zooi (hydrofielen, rompertjes.. Zijn nu 2+1 gratis ) Naa, klinkt erg leuk !
hey meiden, ik ben er ook weer. Heel wat gemist na 2 dagen geen internet (blikseminslag in de buurt) en nog eens een druk dagje waardoor ik geen tijd had om effe hier te komen spieken. Vrijdagavond wezen kijken in geboortehuis. zag er allemaal wel goed uit. Nu er maar eens goed over hebben wat we precies willen enz. Badkamer ook bijna klaar. Nog een wandje voor het bad, tegelen en alles instaleren. wou nog op van alles reageren, maar me hoofd in een zeef
Hey meiden, sorry dat het even duurde.. Had even een dipje, m'n bv kwam niet op gang en K heeft de eerste dag dus praktisch niets gehad.. Hij heeft mijn tepel zelfs kapot gezogen. Snap ook best dat je een beetje boos word als je zo hard werkt en er komt niets.. Ben daarom nu begonnen met kolven en het gaat steeds beter gelukkig. Hij krijgt voor het grootste gedeelte nu kv en dat geef ik hem met fingerfeeding. Moet hij ietsje meer moeite doen. En we mogen vandaag naar huis!! Jippie!! Al was ik erg blij met alle verpleegkundigen hier, super lief waren ze voor ons! Oké, dat was wel een hele erge ego post, sorry! Zal van de week iets uitgebreider reageren! Nu eerst lekker douchen!
Erikatje "egoposts" mogen als je net een kindje hebt, want de tijd die je hebt om alle reacties te lezen heb je nu voor je kindje nodig (dat snappen we hier allemaal wel) Wat balen dat de voeding niet goed op gang kwam, dat hoor je wel vaker na een ks. Gelukkig gaat het nu met kolven goed! En vandaag naar huis! Jeeej!! :-D Bakegirl dat moet schrikken zijn geweest zo'n inslag. Mooi dat alles zo bijna klaar is! Naa wat sneu dat je kindjes ook verkouden zijn, beterschap! Lianne wat handig dat ze de droger komen installeren als je m online besteld! Al een op het oog? Hihi Cosy dat is zooo herkenbaar, je wordt moeder, maar voor je gevoel wordt je oma Volgens mij heeft iedere zwangere wel eens gezegd zich bejaard te voelen! Maar ik kan me ook voorstellen dat met de (onbewuste?) spanning het moeilijk wordt om je alle dagen sterk te houden. Dat hoeft echt niet Rustig aan en dikke knuf!
Ik sta trouwens vanaf vandaag ingeschreven bij de melkdonorbank! Bij spoedgevallen in de buurt kan ik worden benaderd. :-D :-D
Geen egopost Erika, je bent net mama geworden dus dan mag de hele wereld alleen even daar uit bestaan fijn dat het met kolven een beetje lukt, hopelijk komt de bordtvoeding toch goed op gang! Fijn Linky! Word daarr vaak een beroep op gedaan? Cosy yep je een omaatje voelen is herkenbaar. Je lichaam is gewoon kneiterhard aan het werk om die paar cellen uit te laten groeien tot een baby. Hoop dat je over een paar weken een mooie echo hebt en het tot die tijd langzaamaan mag landen Gister een mooie bruiloft gehad, was echt een toffe dag. Valt me.ook op dat je altijd wat om over te praten hebt als je zichtbaar zwanger bent Iedereen denkt ook dat ik al bijna uitgerekend ben, begint wel een beetje irritant te worden om weer het standaard 'ja ik moet nog zo lang en nee het zijn er echt geen 2 praatje te houden '
Heel bericht getypt en alles weg. Mijn internet óf mijn iPad doet niet wat ik wil. Wat ik onthouden heb; Lianne, fijn dat alles goed was met mini! Cosy, snap dat je onzeker bent. Het lijkt me ook heel eng! Ik ga voor je duimen uiteraard. Linky, sneu zo'n verkouden hummeltje. En wat goed van de melk die je kan doneren. Goede actie, ik wil zoiets in de toekomst ook wel als alles gaat zoals ik dat wil haha. Mandy, wat balen zeg! En nu? Geen idee wat het precies is Erika, wat een mooi popje is K. zeg. Oh, en leuk, die naam hoor je niet veel meer. En de rest, vergeten. Mijn goede voornemen vaker te reageren word gelijk bestraft . Gelijk even vraagje want ik ben natuurlijk weer aan het broekloeren. Vorige keer werd ik door de pregnyl 11dpo ongesteld. Begon op 10dpo met bruinverlies dus ik zit er boven op natuurlijk. Gister (9dpo) had ik een grote klodder afscheiding, een beetje van dat creamy achtige. Zwangere dames die dit herkennen?
Cosy, hahaha, je beschrijft het leuk. Tuurlijk mag je hier spuien, t is ook mega spannend! En dat oma gevoel is een goed teken, je lichaam is hard aan t werk voor de mini! ITP, je hebt echt leuk werk lijkt me, veel positieve gebeurtenissen, mensen in vrolijke stemming en dan de eer om dit mooi vast te leggen. Beetje jammer van dat praatje dat je steeds moet houden Bakegirl, er wordt hard gewerkt bij jullie! Fijn dat t geboortehuis een goede indruk maakte! Lianne, hahaha ja die verkopers zijn vaak vreselijk. Heb je al geen zin meer om daar wat te kopen Erikatje, balen dat de bv niet op gang kwam. Maar gelukkig lijkt t nu de goede kant op te gaan. Enne...hoe zo egopost? Je bent net bevallen meis!! Geen zorgen, we vinden t alleen maar leuk om op de hoogte gehouden te worden als je daar tijd/zin in hebt en vooral even niet je best doen om te reageren Logan, tja..afscheiding...kan weer alle kanten op vrees ik. Ik duim iig weer! En als we t daar toch over hebben....ik word helemaaaaall gestoord van de tsunami die daar beneden continu plaatsvindt. Ik denk dat een kraamverband makkelijk gevuld zou kunnen worden Enne...gisteren wasje gedraaid en nu hangen er ieniemienie sokjes aan de waslijn...owwww...
Linky wat goed zeg de melkdonorbank! Hoe is het met je kleine meisje? ITP fijn dat je leuke dag hebt gehad Sun super lief he die kleine kleertjes, komt dan zo dichtbij ineens! Logan lastig is het met die afscheiding, maar ik duim voor je hoor meis. Erikatje egoposts mogen hoor, vind dat je nog best wat van je laat horen ondanks baby van paar dagen oud! Lekker gaan genieten thuis meis en hopelijk gaat het met de voeding snel wat beter! Heb je al een zalf voor je tepels? Handig he lianne de 2+1 actie. Ik houd van de stretch rompers van de hema en dl gaat nu maatje 62 in dus had weer wat nodig. Bakegirl fijn dat geboortehuis leuk was! Ik ben de spulletjes aan het inpakken voor een midweek centerparcs vanaf morgen. De kinderwagen laten we maar thuis, geen plek meer in de auto 😂
De eerste aanvraag is al binnen! :-D Schattig die sokjes, Sun! Logan afscheiding is herkenbaar, maar heb ik ook last van op andere momenten. Dus tja... Aan mijn ervaring heb je niet zoveel...