Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb morgen een gesprek bij een oude werkgever. :)

Geweldig dat je man zo enthousiast is! En wat een toffe verrassing van je!

Wat heftig meid. Gelukkig heb je een fijne kraamhulp! Hoe is het verder met je?

Fijn om dit te lezen! Q en D zijn heerlijke knulletjes :)

Hoe sta je er zelf in? Ik ben zelf nooit zo van medicijnen gebruiken als het niet nodig is, maar ik weet niet hoe het eruit ziet.
    Hopelijk heb je genoten van je dag gister :)

Er zit een chip in zodat ze precies kunnen zien waar je bent ;) haha nee maar ik zou hem ook alleen gebruiken voor binnen. Wel echt een heerlijke doek is het!

Dat is altijd leuk :D

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik vond je al verdacht stil :p

Butterfly, wij noemen dat dus gratis geld :D altijd fijn! haha

Logan, ik ben ook niet voor medicatie als het niet nodig is. En al helemaal niet bij zo'n kleintje.
    Tsja.. het is een beetje lastig. Ik vind het esthetisch niet noodzakelijk, die dingen zitten wel in het zicht, dus mensen vragen er naar. Als de verwachting is dat ze binnen nu en 4jr aanzienlijk minder worden dan is dat voor mij prima :)

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Goedemorgen!

Haha gratis geld :D fijn te lezen dat ik niet de enige ben die daar blij van wordt ;) butterfly om de zoveel weken komt iedereen (dump, park, prenatal) met nieuwe folders en die belanden in mn bus dus ik blader ze altijd even door haha.. Laagste prijs garantie tm geboorte :D enige is wel dat als je ergens iets gratis bij krijgt dat dat soms vervalt maar zeker de moeite om even te kijken :)

Zo weer naar de vk.. Hopelijk droogt t wat op buiten! Is t bij jullie ook zulk slecht weer?

4. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Voor de zon moet je hier zijn, Lianne, ik wil wel wat stalen jouw kant op sturen! ~~~

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ah thanks! Ga toch maar met de auto haha voor de zekerheid, buienradar ziet er nog niet leuk uit..:)

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
  7. LianneE

LianneE Niet meer actief

8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Oh fijn dat het beter word :D Heb vrijdag mijn laatste bruiloft, dan word het ook best prima volgens mij :) Gelukkig maar, want ze trouwen op het strand.

Ahhh net weer even gespiekt bij ons kleine aapje, alles was in orde. Echoscopiste maakte even kort een 3d echo van het gezichtje, echt gek om te zien. Kind heeft al lekkere bolle wangen ;) Zal zo even de foto plaatsen

9. itakepictures

Aaaahh en 30 weken vandaag, ik word langzamerhand ook echt een zwangerschapsveteraan :$

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    jeetje gaat hard zeg ITP. Fijn dat je ook even hebt kunnen spieken! Leuk

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    ITP: leuk dat je even 3d beelden hebt kunnen zien :)

Lianne: succes bij de vk! hier giet het ook.

Prenatal dagen: die zijn toch 2x per jaar? ik vind ze nu nog te vroeg om mijn inkopen te gaan doen.

Butterfly, 9 euro is toch weer 9 euro, ik zou er zeker een sport van maken :D

Logan, mooi dat je een vlot ei hebt deze week :).

Sun, beter nacht gehad?

Hier: echo hebben we morgen aan het begin van de avond dus dat is nog even volhouden :)
    Heeft er iemand nog tips tegen de vermoeidheid? Ik kan er gewoonweg niet tegenop slapen :). Gisteren was ik vrij, heb ik de halve dag in mijn bed doorgebracht, smiddags een frisse neus wezen halen en een wandelingetje gemaakt en savonds weer om 21 uur er in gaan liggen en vanmorgen nog moe wakker geworden :(.
    Werkdagen gaan echt zo langzaam als je alleen maar naar je bed verlangd.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou dat denk ik hetzelfde vinden. :) de meeste mensen weten toch ook wat er aan de hand is en de rest, jammer dan. Toch?

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Lekker aan toegeven! Is een symptoom. Was ook kapot moe de eerste weken!

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja herken het ook. Ik ging na t eten plat op de bank en verhuisde rond 19.30 - 20.00 naar bed. Zat ook als een zombie op mn werk en merkte ook dat dingen trager gingen. Spannend morgen! Ik duim voor je!!

Itp, leuk!! En fijn dat alles goed was.

Hier ook alles goed! Mini ligt dr klaar voor in mn bekken nu wachten wanneer mevrouwtje zin heeft :)

15. itakepictures

Aahh spannend morgen Cosy, ik ga alvast duimen! En vermoeidheid, gewoon aan toegeven. Er is eigenlijk niets aan te doen en het word vanzelf beter. Ik heb ook echt heel veel geslapen/gelegen/rondgehangen in het begin. Je lichaam is superhard aan het werk :)

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    oké :) gewoon accepteren en jezelf door de dag heen slapen (slepen) dus vooral niet denken aan dat ik er nog 3 moet deze week. Grappig wel dat mijn concentratie niveau ver onder pijl is tenzij het op babydingen aankomt, daar kan ik stiekem heel lang over denken :)

Tof dat mini al in positie is Lianne! ik denk toch dat ze stiekem lekker warm binnen zit en nog wel even daar blijft :)

17. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Paaseieren kletsclubje! ♡

Zwanger worden
    > Logan - 12 oktober
    > Mamayo - NOD onbekend

Zwanger!
    ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise!
    ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy
    ♡ > Cosy - 30 april 2016 - ♂/♀/?

Geboren!
    > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85!
    > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX!
    > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky!
    > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84!
    > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa!
    > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul!
    > Op 28 juli 2015: ♡ ♂ Zoon van Wensje88!
    > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84!
    > Op 3 september 2015: ♡ ♂ K. Zoon van Erikatje!
    > Op 18 september 2015: ♡ ♀ Dochter van Sun123!

We have 7 boys, 9 girls, 1 surprise & 2 twins!

* XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders

Afspraken
    > Logan - follikelmeting - 24 september
    > Cosy - tweede echo - 24 september
    > LianneE - controle vk - 30 september
    > Cosy - intake vk - 1 oktober
    > Mandy - groeiecho - 5 oktober
    > bakegirl - controle vk - 6 oktober
    > LianneE - controle vk - 7 oktober
    > ButterflyNova - liggingsecho - 7 oktober
    > LianneE - controle vk - 14 oktober
    > Itakepictures - groeiecho - 28 oktober

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin*
    Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3)
    Oktober 2014, Liana84. (5+1)

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nog nieuwe afspraken voor op de lijst meiden? :)
    (Het lijstje is trouwens best kort tegenwoordig)

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha dat is heel herkenbaar van selectieve concentratie :)

Ja ik denk dat t inderdaad t nog wel paar weekjes duurt hoor. Volgende week maar eens netflix activeren ;)

20. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cosy vervelend die vermoeiheid, wat de rest al zei eigenlijk. Lekker aan toe geven :) geregeld even wat doen gaf mij ook wel weer wat energie.

ITP leuk zo'n 3D echo.

Lianne fijn dat alles goed was, nu is het echt afwachten. als je mij na doet beval je gewoon morgen 😜
    Maar zou idd ook lekke Netflix installeren en nog even genieten van de rust om je heen!

Hihi butterfly heerlijk toch zo aanbiedingen shop, en iedere euro is er weer een ;)

Hoe is het bij jou sun?

@weer: hier schijnt al de hele dag de zon en is het stralend blauw :D

Ga zo even met meisje naar huisarts.. Nu 5 dagen met diarree en het mopje heeft veel buikpijn. De huisarts had gelijk de mededeling dat ik al veel eerder had moeten bellen.. 😓

Deel Deze Pagina