Ik heb even gescand hier maar zie goed nieuws voor Cosy en Logan!! Super meiden! Hier een wat misselijk hummeltje die nu lekker bij me ligt! Fotootje in de club gezet *kruipt weer onder babysteen*
Goed nieuws logan en cosy, toppie. Logan: ze zijn bij mij aan de badkamer bezig. Sun: Helaas nog niet thuis. Hopelijk wel bijna, maar er komt nu ook nog andere dingen tussendoor. Ik probeer het wel rustig te doen, maar naast de verbouwing zijn er nog een aantal dingen die spelen en mij heel veel energie kosten. Een deel van mijn werk gaat namelijk over naar een ander bedrijf volgende week donderdag. Is al een tijdje bekend en ook al een aantal bijeenkomsten gehad bij het nieuwe bedrijf, maar nog steeds geen contract en er gaat ook nog het een en ander veranderen qua werk waar ik dan weer keuzes in moet maken, terwijl ik na 6 weken (als ik het vol hou tot 4 weken voor ud) al me verlof in draai
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - 10 oktober > Mamayo - NOD onbekend Zwanger! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy ♡ > Cosy - 30 april 2016 - ♂/♀/? Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky! > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84! > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa! > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > Op 28 juli 2015: ♡ ♂ Zoon van Wensje88! > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84! > Op 3 september 2015: ♡ K. Zoon van Erikatje! > Op 18 september 2015: ♡ E. 2530 gram (36+1). Dochter van Sun123! > Op 24 september 2015: ♡ ♀ 3160 gram (37+3). Dochter van LianneE! We have 7 boys, 9 girls, 1 surprise & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > LianneE - controle vk - 30 september > Cosy - intake vk - 1 oktober > Mandy - groeiecho - 5 oktober > bakegirl - controle vk - 6 oktober > LianneE - controle vk - 7 oktober > ButterflyNova - liggingsecho - 7 oktober > LianneE - controle vk - 14 oktober > Itakepictures - groeiecho - 28 oktober Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
♡ Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - 10 oktober > Mamayo - NOD onbekend Zwanger! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy ♡ > Cosy - 2 mei 2016 - ♂/♀/? Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky! > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84! > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa! > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > Op 28 juli 2015: ♡ ♂ Zoon van Wensje88! > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84! > Op 3 september 2015: ♡ K. Zoon van Erikatje! > Op 18 september 2015: ♡ E. 2530 gram (36+1). Dochter van Sun123! > Op 24 september 2015: ♡ ♀ 3160 gram (37+3). Dochter van LianneE! We have 7 boys, 9 girls, 1 surprise & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > LianneE - controle vk - 30 september > Cosy - intake vk - 1 oktober > Mandy - groeiecho - 5 oktober > bakegirl - controle vk - 6 oktober > LianneE - controle vk - 7 oktober > ButterflyNova - liggingsecho - 7 oktober > LianneE - controle vk - 14 oktober > Cosy - termijnecho- 15 oktober > Itakepictures - groeiecho - 28 oktober Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Even mijn termijnecho er op gezet en mijn ud weer aangepast op de lijst. Ik ben ook weer geland na gister en mijn bloeddruk is ook weer normaal verder weer een beetje misselijk en moe maar dat vind ik nu wel geruststellend. Mijn buikje is nog maar heel klein maar de knopen van mijn spijkerbroeken zitten net op de verkeerde plaats dus heb ik vandaag een positiebroek aan voelt een beetje crimineel maar vooral fijn
Fijn Cosy dat alles goed was!!! Wat zal je zenuwachtig zijn geweest! En gewoon die broeken aan hoor... ze zitten nu eenmaal heerlijk. Ik was er ook vroeg bij want ik kan niks straks daar verdragen..
Inderdaad Cosy! Ik liep ook al vrij snel in positiebroeken, wat een verademing en ze zijn er voor En wat mooi, weer een mini paaseitje op de lijst Nu ben ik naar alle waarschijnlijkheid de volgende
Mijn controles bij de vk mogen er wel af hihi bij de volgende. Butterfly je weet t nooit bij ons maar ik denk het wel
Fijn dat alles goed was, cosy! En je UD kunnen ze nog verschuiven tot de termijnecho geweest is, soms zitten ze er met dit termijn wel twee weken naast (dus ik zou me ook die paar dagen zeker niet zorgen maken ) En wbt de positiebroek: als het goed zit, waarom niet?
De lijst van mini eitjes word steeds groter Haha Lianne, ik zat te twijfelen maar ik wilde niet zo bijdehand doen om hem er gelijk af te halen. Gaat alles goed?
Twee weken das veel! Ze meet standaard 3x maar het blijft natuurlijk een beetje behelpen van een mini van minder dan 1cm en nu 2cm. Ben benieuwd hoe graag je mini ongeveer is bij de 12 weken echo. Dat ga ik binnenkort eens googlen. En ik voel me een stuk minder crimineel met mijn positiebroek aan nu, thanks meiden Butterfly, nu idd, krijg je er al de kriebels van?
Hai lieve meiden, Wat een goed nieuws hier allemaal. Cosy wat fijn dat je echo helemaal goed was! Het is je zo gegund meis Logan ook voor jou goed nieuws, werk en een ei! duimen gaan weer voor je draaien hoor! Sun fijn dat goed gaat met jullie en dat vl het zo top oppakt allemaal. Hopelijk gaan die 2 dagen extra kraamzorg helpen met de bv, altijd fijn best pittig als je moet kolven en voeden. Lianne ga jij eens lekker onder die baby steen van je! En heerlijk he dat knuffelen met je kleintje. Bakegirl klinkt maar druk en hectisch allemaal zeg, hopelijk snel wat meer rust. ITP fijn dat de keren bellen niks geks aan de hand was en een lagere bel drempel lijkt mij helemaal niet verkeerd. Ik had gisteren regio uitje met mijn werk. In A'dam over de wallen met een of andere gps een city game uitvoeren waarbij je van verschillende dingen foto's moest maken. De uitvoering van de opdracht verliep iets anders na een paar wijntjes maar heb ontzettend gelachen
Haha een beetje wel maar we kijken er ook zo naar uit! Het is ook zo mooi om te zien hoe vl mee leeft en er ook zo naar uit kijkt. Klinkt geslaagd Naa Gezellig hoor! Ik begrijp dat het virus jou heeft overgeslagen? Hoe is het met dl en zl?
Haha crimineel Cosy gewoon lekker aandoen die positie broeken hoor! Butterfly, ja ja nu sta jij bovenaan t lijstje!! Eng idee he? Naa, klinkt als een goed uitje precies dit ritme inderdaad. Maar ze is supergoed gegroeid (160 gram in 1 dag) en daardoor vandaag al op het geboortegewicht! Dus schema aangepast en v andaag alleen aan de borst, dus geen bijvoeding of kolven super trots. En ze vindt t badderen zooo lekker, word er helemaal gelukkig van! En we hebben een goede deal, de spuitluiers heeft ze tot nu toe voor vl bewaard
Ha dames, lekker rustig hier Alles goed met iedereen en met alle kindjes? Hier laatste bruiloft gefotografeerd gister, nu nog 5 weken alles afronden en dan verlof! Heb vandaag vooral moe in bed rondgehangen, best lekker
Hoe is het met de nieuwe mama's en baby's? Butterfly ik heb wel wat last van mijn buik gehad maar gelukkig maar 2 dagen. Dl diarree wel over maar nog veel krampen verder gaat het goed hoor ITP geniet lekker van de rust! Linky wat vervelend, heeft ze er erg last van? Vlot hoor met haar tandjes. Hier morgen weer prikjes.. Ben benieuwd wat ze gegroeid is afgelopen periode doordat ze die buikgriep heeft gehad. Gelukkig heeft mevrouw spek zat 😂