Dit weekend even lekker rustig gedaan. En dat heeft me ook wel goed gedaan. Badkamer is als het goed is volgende week helemaal af en dan hebben me ouders vakantie en gaan ze aan de slag aan de babykamer. Ga zelf deze week samen met me ma beginnen aan het opruimen en schoonmaken zodat ik zo snel mogelijk weer naar huis kan. En vrijdag beginnen we aan de zwangerschapsbegeleiding/cursus. Butterfly, jij nu inderdaad bovenaan, en ik sta als 3e op de lijst. Komt toch wel heel dicht bij. Ben ook wel heel benieuwd naar wanneer ze komt. Voor de rest, ik zie wel wat er gebeurt. Je hebt er zelf toch geen invloed op.
Dat komt dichtbij butterfly! Bakegirl fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Dl weer goed gegroeid 61,4cm en 6700 gram, Hollands welvaren Prikjes was ze heel stoer en nu slaapt ze lekker.
Yep! Erg mooi Wij weer terug uit zkh: echo van hartje was helemaal goed. De medisch fotograaf vond dl uitdagend Stilliggen is niet haar hobby..hahaha Ze is nu 55.5cm lang en weegt 5050gr. Ben weer trots Naa, die van jou groeit ook lekker zeg! Hoop dat ze geen last krijgt van de prikjes.
Goeie flow hier! Elf fijn dat het hartje in orde was! Stilliggen is sowieso lastig voor baby's (wat een gehannes he?) Naa jouw meisje groeit ook goed! Best wel zwaar voor haar leeftijd! Maar beter dan te weinig! Bakegirl het klinkt allemaal nog best druk! Ik denk ook wel dat je een dagje rust kunt gebruiken.. Butterfly jaa bovenaan de lijst! Dan gaat het heel hard! Maar laat eerst oktober maar komen! Denk jij over de 40 weken te gaan? Morgen is J 4 maanden oud, dan zouden we met hapjes mogen beginnen maar ik wacht tot 5 oktober, dan moeten we naar het cb, eens kijken wat de kinderarts ervan zegt.
Ik ben er ergens wel 'bang' voor.. Zusje en ik zijn beide na de uitgerekende datum geboren maar weet ook niet in hoeverre dat iets zegt. Iets later vind ik niet erg maar heb in mijn hoofd dat 10 november wel de max. is Wellicht helpt streng toespreken? Laten we zeggen ergens tussen 27 oktober en 10 november? Ben benieuwd!
Hihi, ik hoop het voor je Streng toespreken heeft hier helemaal NIETS geholpen Ik bijna 2 weken te laat, ml 2 weken te vroeg en dl 4 weken te vroeg. Zie jij de logica? + en - is - ofzo?
niks noppes nada.. ik ben met 41 weken geboren en VL geloof zelfs richting 42 weken. ons kleine eigenwijsje komt vrolijk met 37+3 haha! ze komen wanneer ze willen maar wat het triggert weten ze niet.. ik heb mezelf de hele voorgehouden dat ze te laat zou komen dan kon het meevallen (dit was wel weer heel erg meevallerig maar oke ik vind het goed! moet nog wel heel erg wennen aan opeens niet meer zwanger zijn.. mis het niet hoor maar tis meer dat ik daar nog geen rekening mee hield). de bevalling zelf is trouwens wel eng gelijkend met m'n eigen entree op de wereld. supersnelle ontsluiting en dan de draai niet maken en met spoed naar de ok. mn zusjes zijn ook met een ks geboren.. de vk was hier net voor de hielprik die zei dat het ook iets met het bekken te maken kon hebben. heeft je moeder jullie wel soepel ter wereld gebracht? dat is denk ik belangrijker dan een weekje over tijd fijne berichten Naa en Elf!! Linky spannend van de tandjes, snel zeg Bakegirl fijn ook dat alles bijna af is. vandaag hele dag kraamzorg gehad, wel relaxed maar moet wel wennen de hele dag iemand in huis die de oren van je kop kletst en ik vind haar een ook een beetje een tut haha! wel aardig enzo hoor en prima maar na een week ben ik er denk ik ook wel klaar mee.. de vk van mijn bevalling gaat me morgen nog bellen om even het nog door te spreken/ vragen te beantwoorden.. vanaf een bepaald punt is het voor mij een beetje een rommeltje qua herinnering en lijkt me fijn om het nog even door te spreken. oh sorry ik praat veel over mezelf dl slaapt nu dus ga ook even languit. fijne avond!!
Het hoeft niks te zeggen wanneer jij geboren bent. Vl en ik waren beiden op de uitgerekende datum geboren, dl een week eerder, maar... wel ingeleid! De bmm zat nog zo hoog, dat ik gok dat ik de 42 weken had kunnen halen. Lianne rust lekker uit! Hopen dat je meissie ook een paar uurtjes slaapt
Het zegt idd allemaal niks qua wanneer je zelf geboren bent, baby's doen toch wat ze willen. Maar wie weet kan je een deal met haar sluiten Linky dl is idd flink voor haar leeftijd. Met lengte ruime lijn boven gemiddeld en gewicht 2 lijnen boven gemiddeld. Dus reserves zat! Maarja zegt nog niks zl begon zo ook en is nu een dunne lange spriet Slim dat je even wacht op afspraak van cb, je hoeft immers nog niet perse met 4 maanden te beginnen
Slaap lekker even Lianne! En begrijpelijk hoor op gegeven moment wil je ook je huis en privacy weer terug.
We gaan het meemaken dames! Dat heb ik wel eerder gehoord, vrienden van mij vertelde bijv. dat zij en haar zusje bijna exact dezelfde bevalling hebben gehad. Dat hoop ik dan maar want mijn moeder heeft een vrij vlotte bevalling gehad van zowel mij en mijn zusje. Beide thuis bevalling Dat lijkt me ook flink wennen! Voelt het verder wel fijn met deze vk? Hoe heeft vl het eigen gedaan? Is hij deze dagen ook thuis? Fijn dat de vk nog even gaat bellen, lijkt me ook prettig om nog e.e.a. door te spreken. Hopelijk heb je er iets aan meis! Wat zijn de plannen voor vandaag dames? Hier laatste werkdag van dit jaar
Butterfly, ooh laatste werkdag!! Gek idee zeg, rest vh jaar niet meer werken... Lianne, al een beetje gewend aan de 'indringer'? Hier vandaag laatste dag dat vl thuis is, morgen moeten we t met zijn tweetjes gaan doen... Vl had 2 dgn verlof, kreeg er 3 v zijn werk en hij is op maandag vrij (of eigenlijk werkt hij dan ergens zwart waardoor hij makkelijk vrij kan krijgen) en daarom is hij uiteindelijk 12 dgn bij ons geweest! Goede timing vd mini
Lekker butterfly! Succes nog even met de laatste uurtjes. Dat gaan wennen worden sun maar volgens mij gaan jullie het goed redden met zijn tweetjes Ik hang buiten op een stoel en drink mijn citroen honingbrouwsel terwijl mijn tuintijger de buurt onveilig maakt Heb flinke keelpijn en voel me een theedoek maar zo is het best goed te doen
Wij waren echt een top-team! ik ben heel blij met hem.. hij heeft me gesteund en mijn rugweeën weggemasseerd met babykammetjes (die had de verpleging, werkte als een tiet) en is helemaal verliefd op zijn kleine meid. had nog nooit (!) eerder een baby vastgehouden maar gaat 'm goed af. niks te klagen dus. hij is vanaf donderdag vrij geweest, gaat morgen t/m vrijdag werken (heb de kraam nog) en dan is ie ma di vrij weer vrij volgende week en spaart nog wat voor losse dagjes (mijn nacontrole bij de gyn en de kinderarts van de kleine). Vannacht bijna 7,5 uur geslapen en de kleine veelvraat is 90 gram aangekomen. Nog 100 gram tot haar geboortegewicht *trots* mijn herstel gaat ook wel goed, net wat tips gehad van mijn fysio ook die ik had gebeld voor de nacontrole. Succes met je laatste dag!!! WOEOEOEO! Sun, fijn dat het bij jou ook goed gaat, het gaat komen samen!!
Succes butterfly met het laatste werkdagje! En dan lekker verlof! En daar mag je ontzettend trots op zijn lianne! Fijn dat jij en vl zo'n goed team waren tijdens de bevalling. Sun dat gaat jou lukken met zijn tweetjes! Cosy beterschap hoor, vervelend zo'n keel
Oehhh Lianne klinkt echt super! Hoop dat manlief (iehhh baby van een ander vasthouden mij niet gezien) tzt het net zo goed doet Je kleine veelvraat doet het ook super zo te lezen! 7.5 uur slaap? Das volgens mij echt goed zo vlak na de geboorte.
Ja dat "iieeeeh mij niet gezien" was hier exact zo maar dat komt helemaal goed als jullie mini-panda is geboren ! VL is hier ook niet zo van de 'viezigheden' en het boeide het hem op dat moment echt geen bal 7,5 uur is wel verspreid over de nacht maar ik mag inderdaad zeker niet klagen!! vl is vandaag nog vrij en vanmorgen om 8.00 de kraam aan de strijk gezet en toen nog lekker met z'n 3en in bed geknuffeld. sorry ik ben echt een overdreven blij ei
Cosy, beterschap! Butterfly, succes de laatste minuten (ik neem aan dat je nu minuten kunt gaan aftellen) Lianne, overdreven blij ei Volgens mij gaat het super daar bij jullie! Ik zou daar ook blij van worden Logan, hoe is het bij jou? ITP, weet je al meer over de gang van zaken bij een spoedks?