👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 Haak hier weer in
Welkom terug dan Alles goed met jou en dochter? Jeuj ik kreeg net bericht dat ik een zez-uitkering krijg tijdens m'n verlof. Is niet veel (ongeveer 1000 euro netto per maand, de rest van m'n salaris moet ik gewoon zelf verzorgen) maar scheelt wel weer En iig fijn dat er iets geregeld is voor zzpers...
Fijn ITP!! Iets is inderdaad beter dan niets! Hoe ga jij t na je verlof doen eigenlijk? Dl is vandaag dik over haar geboortegewicht gegaan! +95 aangekomen en weegt nu 3195 (3160 geb gewicht). De laatste uren van de kraam zijn aangebroken.. Dus morgen lekker met zn 3en. Vl is deze week 3 dgn gaan werken en dan volgende week weer 3 vrij dus woe voor t eerst "alleen" maar ik heb t grootste vertouwen dat we ons wel redden do voor t eerst naar t cb voor de gehoortest. Best raar idee een paar dagen voor mn ud
Sun, hier wordt er geclusterd.. Sinds een dag of 3 komt ze tussen 22 en 2 elk uur en slaapt daarna wat langer (4 uurtjes). Bij voeding 4 of 5 denk ik idd ook wel okee waar laat je het?!? (Ja in die luiers die er door vliegen ) misschien helpt het idee dat ik ook wakker ben een beetje haha Lief he dat hoofdje optillen doet ze hier ook en sidns gister vaak ook echt even wakker na t eten en dan zo rond koekeloeren <3 Elf, fijn dat t bevalt! Logan, ik duim! Klossen zou ik skippen itp. Zeker bij maar 5 cm.
Als je normaal natuurlijk meer verdient , is het natuurlijk niet veel. In vergelijking in loondienst krijg je je gehele salaris
Ehh nou ik betaal mezelf als fulltimer per maand wel iets meer uit Als ZZPer krijg je als uitkering maximaal het minimumloon (als je omzet boven een bepaalde grens is, anders is het minder) en de rest moet ik zelf aanvullen vanuit m'n spaarpot Zeker fijn dat het er is, maar toch wel even iets anders dan loondienst. Elf: zeker fijn! Ben blij dat er iets voor geregeld is, en de rest kan ik gelukkig zelf aanvullen. AOV heb ik nog niet, ga ik me straks in mn verlof wel even in verdiepen want vind dat ik met een kind straks wel iets geregeld moet hebben voor als ik arbeidsongeschikt zou raken.
Nou ja dat zal dan aan mij liggen maar je krijgt het toch? Dat is een van de risico's als je voor jezelf werkt en duizend euro in de maand moet je toch een eind mee kunnen komen.
Ja en daarom is het toch fijn dat je 1.000 euro krijgt. Overigens zou ik het ook niet redden met 1.000 in de maand hahaa
Dat zeg ik toch? verbaasde me erover dat iedereen het niet zo veel vind. Ik ben minder gewend dan, denk ik.
Fijn dat het goed gaat met jullie kleine dametje En lekker om vanaf morgen met z'n 3en te zijn! Die eerste dag met z'n 2en ga je zeker redden! Maar lijkt me wel een moment inderdaad, dat je ineens echt alleen bent met je baby. Komen ze voor die gehoortest niet thuis? Of is dat overal weer anders geregeld? Na m'n verlof ga ik 3,5 dag werken (ene week 3, andere week 4 dagen). Baby gaat 2 dagen naar de gastouder, om de week komt m'n moeder een dag oppassen en manlief gaat 4 uur minder werken en naar 4x9u zodat hij 1 dag vrij is. Zal wel even zoeken worden hoeveel werk ik aan kan nemen vanaf volgend jaar
Oh ja dat ga ik zeker redden, t voelt nu al zo normaal allemaal ze komen hier niet thuis, je kan het wel vragen maar goed ik vind t ook wel leuk om even met kleine op pad te gaan. Ga niet alleen haha in m'n up 2 weken na ks mss nog een te grote expeditie. Ja ik vroeg het me af want deel van je werk is ook echt weg-weg van huis maar een album maken doe je natuurlijk thuis. En je zit natuurlijk veel op zaterdag. Lijkt me inderdaad even wennen. Je bent in ieder geval mooi in laagseizoen voor jouw beroep uitgerekend haha
Goed idee om dan even samen te gaan, beetje rustig aan doen zal geen kwaad kunnen na zo'n buikoperatie Maar wel fijn dat je je goed voelt verder, is toch een hele operatie. Manlief is daarom ook de vrijdag vrij, dat is (samen met zaterdag) de dag waarop ik de meeste bruiloften heb. Gelukkig weet ik ze vrijwel altijd ver van tevoren dus ook als het op een andere dag is kan ik iets regelen. De rest van de week werk ik idd gewoon thuis, maar ik ga wel een werkruimte buiten de deur zoeken. Ik werk nu in de woonkamer en dat is op de papa/omadagen niet heel handig als zij dan ook thuis zijn. De baby heeft mn werkkamer ingepikt Wat de maanden betreft komt het inderdaad heel goed uit! Ik heb ik alleen wel in augustus & september minder aan kunnen nemen en in oktober helemaal niks (vorig jaar deed ik in deze 3 maanden 16 bruiloften, nu 6) maar m'n verlof valt precies in het laagseizoen