Hihi Logan, ik zag je ava en dacht, wie is er nou ineens aan het meekletsen..? Hijs wel leuk Itp, 1000 is best aardig hoor! Ik kreeg door een rekenfout maar 300. Dat wordt pas met de belasting van volgend jaar verrekend... Je hebt wel een mooie baan zo, met zoveel opdrachten! En je verlof goed getimed Ik ben de rest van de betichten even kwijt... En een klein ego berichtje: vannacht geslapen van half 10 tot 6! <:-D
Lieve dames, ik reageer later vandaag even uitgebreid via de pc. Mobiel blijft het lastig. Geniet van jullie zaterdag!
Ik duim gewoon #temperatuurdummy Vandaag heerlijk met de kleine meid op pad geweest! Gelunched in t zonnetje! En gelijk geoefend met voeden uit huis. Moest de xl hydrofiel wel compleet over me heen doen dus t zag er niet uit maar tis gelukt! Echt heerlijk om even verder dan 500 m van huis te zijn! En van vl een heel mooi cadeautje gekregen!! Hij is normaal niet zo romantisch haha Ook een betere nacht gehad, geen geregel/gecluster dus dan is om de 3 u een verademing! En niet uit bed voor mn irritante kraam.. Heeerlijk!! Cosy, ben je al wat opgeknapt? Fijne zaterdag!
Zo dames, ben even achter (of voor wat jullie willen ) dat laptop gekropen om uitgebreid te reageren. Logan, we duimen weer voor je dame! Om ook nog even te reageren op die 1000 euro, ligt waarschijnlijk ook aan jou leeftijd en beroepsgroep? Misschien helpt deze link: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/minimumloon/vraag-en-antwoord/hoe-hoog-is-het-minimumloon Cosy, hoe gaat het met jou? Knap je al een beetje op? Lianne, fijn dat het zo goed gaat. Ik word echt vrolijk van jou berichtjes! Wensje, het lijkt allemaal zo snel te gaan. Jij mag ook alweer bijna aan het werk. Geniet nog even van die laatste dagen verlof! Linky, ja inderdaad alweer gewonnen. Hoe ik het precies doe weet ik niet? Geluk aan mijn zijde, liken, delen en tegen de tijd dat de winnaar bekend gemaakt gaat worden vaak nog eens wat liken of reageren? Weet ook niet of er dit keer geloot is of gekozen. Met loten dan is het echt puur geluk! Ben wel blij want kan het goed gebruiken, afgelopen dagen veel last van mijn rug en nek. Donderdag was het ergste, gelukkig kon ik vrijdagochtend naar de fysio en nu gaat het weer wat beter maar nog niet super. Maandag dus een heerlijke massage! ITP, Verlof bevalt goed, ik slaap alleen wat onrustiger. Of zou dat ook met het termijn van de zwangerschap te maken hebben? Vannacht expres wat langer wakker gebleven zodat ik vanochtend tot 9:00 uur kon slapen, wel met twee 'plas onderbrekingen' Kun jij nu ook wat rustiger aan gaan doen? Zo te lezen heb je het goed geregeld voor als de kleine er strak is. Ik hoop dat ons 'schema' in de praktijk ook goed uitpakt. Moonlight, welkom terug! Lekkere vakantie gehad? Hier vanmiddag een workshop 'dragen met geweven doek' gehad, interesse was gewekt en kon nu met korting deelnemen. Ben er in ieder geval uit wat voor een soort doek ik zou willen. Nu nog even goed oefenen Gaan jullie morgen nog op pad dames? Beloofd weer een mooie zonnige dag te worden
Klopt Butterfly! Kappersvak is vrij onderbetaald. Nu ik besloten heb er mee te stoppen wil ik volgend jaar een opleiding gaan volgen. Ik kon altijd al meer dan de kappersopleiding en nu echt duidelijk is dat het weinig betaald wil ik helemaal iets anders Leuk trouwens, een draagdoek! Lijkt me heel fijn om je kindje zo dichtbij te hebben.
Wat voor opleiding wil je doen ? Ik heb hier een mooie bondolino klaar staan maar durf nog niet zo goed met m'n wond. Die 'trekt' echt nog wel regelmatig. Heelt wel mooi gelukkig verder. Heb ook een makkelijk kind tot zover wat altijd en overal wel wil tukken dus heb het nog niet echt gemist. ze ligt nu weer heerlijk in de box te slapen. Bizar trouwens hoeveel KS we hebben hier in dit cluppie Klinkt goed allemaal Butterfly (behalve die nek- en rugpijn). Die kwaaltjes mis ik niet haha wel gek dat je buik opeens weg is (nou ja min of meer hihi) vind ik nog steeds. Hoe was je fotoshoot? Is die foto van fb er onderdeel van?
Groot gelijk Logan! Daarom ben ik na mijn opleiding ook totaal iets anders gaan doen, mede doordat de lonen zo laag waren. Verbaas me er wel over wat je vaak bij een kapper moet betalen en wat jullie dan betaald krijgen. Verstandig Lianne, zou ook nog even wachten. Wel fijn dat de wond netje heelt! Fotoshoot was leuk, deed een vriendin van ons dus ook lekker vertrouwd. Er wordt nu een selectie gemaakt en die worden dan bewerkt. Vervolgens mogen we daar een selectie uit maken die we dan digitaal krijgen. Duurt dus nog wel even De foto op FB is geen onderdeel, die maak ik zelf hier in huis Heb gisteren natuurlijk tussendoor even mogen spieken en zitten volgens mij een paar hele mooie foto's tussen!
Dat geld gaat altijd naar de grote baas tenzij je ergens een leidinggevende functie hebt, dan betaald het best goed. Ik wil denk ik, iets in de zorg. Het nadeel is alleen, wil ik verpleegkundige doen op niveau 4 kan dat niet gelijk via BBL. Ik heb wel inkomen nodig dus dat gaat niet. De VIG opleiding (niveau 3) is dan een mooie start.
Ben benieuwd of die temperatuurstijging goed nieuws is Logan! Ik heb er niet veel ervaring mee, maar stijging is beter dan daling volgens mij Leuk die shoot Butterfly! Ben benieuwd Over 3 weken heb ik een shoot met manlief. En dragen is fijn he! Ik heb toevallig gister 'les' gekregen van een kennis. Ga nog wel een consult boeken (twijfel wel om dat nu te doen of wanneer de baby er is?) om meer tips te krijgen en verschillende doeken te proberen maar het knopen viel me 100% mee. Wel nog even oefenen inderdaad maar lijkt me zoooo fijn straks met baby Hier eindelijk even echt in de babykamer aan de bak geweest. Ik heb vanmorgen de commode geschilderd (en de rest van de middag op bed liggen slapen...) en manlief gaat morgen alle muren even fris wit schilderen. Daarna maar eens bedenken wat ik voor kleur op de muur wil. Fijne avond allemaal!
Leuk, schijnt ook een goed moment in de zwangerschap te zijn. Ik zou (na vanmiddag) adviseren het te doen als de kleine er eenmaal is. Ik was de enige met een pop, dat is zo anders dan met een echt kindje. Ook zat mijn buik in de weg waardoor ik nog te hoog draag. Ik ga straks als ze er is waarschijnlijk nog een consult aan huis boeken zodat ik ook echt even goed kan oefenen.
Ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Moet mezelf echt dwingen om rust te nemen. Gaat gelukkig al wel wat beter. Er is volgens mij genoeg om op te reageren, maar mijn hoofd is echt een zeef. sorry
Thanks, dat merkte ik ook inderdaad, dat ik te hoog knoopte vanwege buik. Ik denk dat ik nu gewoon alvast iemand ga zoeken en dan nadat de baby geboren is zo'n consult boek Op youtube staan ook veel handige filmpjes om een beetje te oefenen Wat zijn jullie plannen voor vandaag meiden? Het is een mooie dag!
Hier eindelijk weer in het land der levenden Dat was me wat, moe en dan ook nog verkouden zijn, ik heb nog nooit zo veel uur geslapen binnen een week tijd Ik spring vanaf hier weer in! Zal even naar de lijst gaan want ik ben wel nog met mijn wattenhoofd naar de intake geweest en heb een nieuwe datum voor op de lijst gescoord