Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hmm dat was dus ook het enige wat ik de eerste tijd (achteraf gezien) merkte :).
    Ik vind het hoopvol klinken meis!!

*steekt haar hoofd weer in het zand* en struisvogelt verder

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ja maar bij jou waren het er nog 2, dus dubbele powerrr ;) Vind dat af en toe wel spannend hoor, vanmiddag voelde het even alsof de baby zich naar buiten aan het wroeten was :)

Het is vakantie/werk, ik moet daar een bruiloft fotograferen (van een NL stel, heel tof) en we hebben er meteen een mini-vakantie van gemaakt. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel een béétje tegenop zie om zo'n lange dag te fotograferen bij 30 graden, maar manlief is mn assistent/tassensjouwer/eten&drinken-fixer en het dagschema is best relaxed dus dat gaat vast goedkomen :)

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Oja dat vertelde je een aantal maanden geleden. Heerlijk! Ben ook wel weer toe aan vakantie!😂😂

Maar die voeten op je bmm is echt een heeeel naar gevoel indd

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

*trekt Cosy even aan haar struisvogel/panda-staartje*
    hoe is het? nog misselijk? al contact met vk :D verder zijn we niet nieuwsgierig hoor :p

5. itakepictures

Ik ook, we hebben ook afgesproken dat we niets anders gaan doen dan slapen, zwemmen, zonnen en eten ;) De Griekse hotspots zien we vast wel eens een andere keer :)

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jaaaaaa :D ik ben voor! spannend!!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

jaaa +1 :D

8. itakepictures

+1 :D Klinkt hoopvol allemaal, nu ook maar duimen voor een streepje!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Twee streepjes 😋😋

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Fijn vooruitzicht! Die dag fotograferen lijkt me idd pittig, maar met hulp van je man komt het vast goed.
    Dat gevoel herken ik niet maar ik had billetjes rusten op mn lagere regionen ;)

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ben ik ook wel benieuwd naar :);)

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Linky, vind het ook erg goed van je dat je doneert! Leuk om te weten ook, wie er gebruik van gaat maken.

Eiffel, beetje late reactie, maar wat bijzonder (en vroeg) :) Lekker genieten hoor! Het mag best :)

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik lees de berichten van gisteravond nu pas, maar Logan, :$ ben je gezwicht voor de testpushers??
    Ik hoop zo hard voor je dat je twee streepjes krijgt!

14. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn midweek in centerparcs vandaar mijn bescheiden reactie

ik duim voor je hoor Logan! Ik blijf af en toe even spieken hier :)

Eiffel wat een onwijs mooi gevoel he! ❤️

Linky fijn dat alles goed was met de kleine meid, geen last van de prikjes? Wat super dat je al een gezin hebt om melk aan te geven!

Wat een heerlijk vooruitzicht ITP!

Ga nu even terug naar de vorige pagina om op de rest te reageren, op mobiel toch wat lastiger haha

15. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr rot telefoon. Loopt vast en alles weg.

Butterfly wat kom je verlof nu ook dichtbij zeg!

Linky fijn dat de vaste slaapjes tijden werken bij je meisje.

Hahaha lianne wat omschrijf je het toch weer heerlijk, alsof je spijbelt 😂

Sun probeer de getalletjes beetje los te laten, ook al snap ik dat dat soms lastig is.

Wij gaan weer verder genieten hier :) zl net wakker en wil meteen naar het zwembad.
    Met dl het water nog zeker dagje vermijden want die snottert en hoest nog flink.
    En wat denken jullie wat er na 11 maanden niet te zijn geweest uitgerekend hier gebeurd? Juist ja....

16. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb niet getest. Morgen maar ;) maar, niks geen afscheiding nog dus ik word nu wel zenuwachtig.

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Erg he? Al die dubbelzinnige signalen...
    Ik duim voor je!

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Heel goed Logan, je niet laten opstoken :D spannend! Morgen dan dus 13 dpo toch?

Naa, lekker dan.. Wat bij je? Of de parkwikel moeten plunderen? Veel plezier in ieder geval met de andere zaken daar :)

19. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed dat je doneert linky, en ook fijn dat je weet waar het naar toe gaat lijkt mij.

Fijn die gevoelens he eiffel.

Lianne, ooohh spijbelen van je werk. Nee grapje, gewoon genieten van je verlof voor dat de kleine komt. Heb je niet nog wat dingen liggen om te doen? helemaal niets doen kan ik nooit.

ook wel benieuwd cosy.

Go logan-eitje, wij willen 2 streepjes zien. Vind het allemaal wel positief klinken en ik gun het je ook zo.

Vervelend naa, dat het juist nu moet gebeuren.

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha nou ik heb genoeg te doen dat is t probleem niet :) meer de omschakeling.. Ik bedoel een babywasje voelt anders dan een drukke werkdag met reizen naar werk, vergadering en dingen "moeten". Ach ja ik heb niks te klagen, ben nog fit en volgende week ben ik waarschijnlijk geland in babyland. Zo maar eens de hema plunderen voor de laatste dingetjes ;)

Deel Deze Pagina