Bakegirl hoe is het nu? Butterfly je kunt met je vragen altijd bij het cb/de ggz terecht, als het goed is komen ze één dezer dagen bij je langs. Goed dat je vandaag weer gaat proberen een rondje te maken hoe vaker het goed gaat, hoe beter jij je daarbij gaat voelen!
Ik haak ook weer aan Bakegirl, goed nieuws hoop ik??? Logan, hoe is het met poesbeest? Butterfly, lekker rustig aan doen hoor, dat herstel heeft gewoon tijd nodig. Hopelijk laat t weer het toe voor een frisse neus vandaag, dat helpt ook. En de kraamhulp nog even bestoken met al je vragen. Is je temp weer gedaald? Elf, wanneer gaan jullie ook alweer? Ben benieuwd of dragen te doen is in die warmte Erikatje, hoe gaat het met je uitdaging? (Om t in t openbare topic maar een beetje cryptisch te houden ) Lianne, mini lekker aan het lachen? Hier is na 3 dagen en nachten krijsen en aan me vast geplakt te zijn geweest de rust weer terug gekeerd mini slaapt gewoon weer in haar bedje 's nachts! Ze past 'opeens' echt niet meer in maatje 50, ze kirt meer, maakt meer contact en een lachje lijkt ook niet ver weg meer. Mijn moeder 'schrok' hoeveel ze in een paar dagen gegroeid was. Ik vermoed dus idd een groeispurtje/sprongetje. Door het vele drinken nu wel weer stuwing, maar ach met een beetje afkolven komt dat ook wel goed
Fijn dat het beter gaat Sun! Hopelijk nu weer even rust. Bijzonder hoe snel zo'n kindje dan veranderd Ik zag gister m'n lieve babynichtje ook weer, jemig wat veranderen die baby's in een paar weken inderdaad. 4 weken geleden was het nog zo'n teer poppetje, nu een heel ander kind. Een stuk langer, veel alerter, lachen, geluidjes maken, zo leuk! Het is echt zo'n scheetje. Oh nog even een suffe uitzetvraag, maar zo'n plastic doos om billendoekjes in te doen: is dat echt heeulll erg nodig of niet?
Fijn dat nu weer beter gaat Sun! Hihi ITP zoals elf al zei: NEE! Linky wat fijn die eiwitrepen van je moeder hopelijk helpen die voldoende
ITP: nee! Ik vind de doekjes vd action heel fijn (teddy care ofzoiets) en die verpakkingen hebben zelf al zo'n klepje tegen uitdrogen
@billendoekjesbewaardoosje Ik sluit me aan bij het 'nee' Ik ben wel fan van de kruidvat/etos/trekpleister doekjes. Die blijven niet in de verpakking hangen. En daar krijgt dl geen uitslag van (van de pampers en huggies doekjes wel) Sun fijn dat de rust is wedergekeerd lijkt me wel duidelijk waar het vandaan kwam.
Helaas, ik heb zwangerschapsvergiftiging en mag dus alleen naar huis met baby uit me buik. Het valt voor nu mee, hoef geen medicatie voor bloeddruk, maar word wel heel goed in de gaten gehouden. Ook dit paaseitje gaat de 40 weken niet halen. Misschien gaan ze met 37 weken zelfs al inleiden, als alles tot dan goed blijft. Liever niet ervoor gaf gyn al aan, alleen in echt noodgeval.
Balen Bakegirl gek idee ook dat je alleen de deur uitloopt met een mini. Hopelijk blijft de mini nog even zitten. Sterkte meis, knuff
He Bakegirl wat balen! Maar je bent in goede handen probeer goed uit te rusten, en hopelijk blijft de baby nog even binnen. Sterkte!
Ja, gelukkig in het ziekenhuis waar ik wil bevallen. Ging er heen voor vk controle en mocht vervolgens blijven. Veel controles over de dag en per dag kijken hoe het gaat
Top! Ik had al niet zoveel zin om speciaal weer zo'n ding te gaan halen Een pakje Teddy doekjes heb ik ook, hoopte inderdaad al dat die sluiting genoeg zou zijn.
Balen bakegirl! Gelukkig ben je in goede handen Met mijn kat gaat het goed! Hij slaapt nog veel maar hij eet en loopt en knuffelt. Hij is wel ontzettend dun als ik het vergelijk met huervoor.
Bakegirl wat rot zeg! Hopelijk blijft ze in ieder geval zitten tot 37w of beter gezegd mag ze blijven zitten. Is thuis wel alles af? Sun, fijn dat t sprongetje erop zit! Leuk he dat ze dan opeens meer kan. Itp ik heb hier thuis wel zo'n doos maar die kreeg ik gratis bij een aanbieding maar zonder kan ook prima dat doe ik altijd als ik elders moet verschonen Vanmiddag naar een babyshower geweest en vl was ook weg dus mn ouders hebben voor t eerst opgepast. Hadden de middag van hun leven gehad haha
Als de situatie zo blijft en dus niet verslechterd, gaan ze sowieso niet ingrijpen voor 37 weken. Gyn moet wel met zijn collega's overleggen om dan met 37 weken te gaan inleiden of nog wachten, maar dat ligt waarschijnlijk ook weer hoe het gaat. Verslechterd het van de week zo erg dat medicatie ook geen zin heeft, zal er wel ingegrepen worden. Thuis is redelijk alles klaar en mijn ouders en man gaan nog de laatste restjes doen van de week.