Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Blijft Spannend Logan... Hopelijk morgen of overmorgen 2 dikke vette strepen :D

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Oh Balen Naa! :( Grrr.. Hopelijk niet teveel last van de ongemakken...

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend Logan!

Naa, wat vervelend zeg.. Hoop dat je niet teveel last hebt en je toch lekker kunt genieten van de dagen weg.

Veel plezier Lianne met shoppen!

edit: straks cb voor de 2e vaccinatie! Ben wel weer benieuwd naar lengte en gewicht :)

4. Logan

Logan Niet meer actief

Oohh bah Naa, wat onhandig!

Veel plezier met de laatste dingetjes Lianne. :) morgen inderdaad 13dpo.

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Logan, wat ongelooflijk spannend meis! Met zoveel meeduimende Paaseitjes zou het toch goed moeten komen? Hoop het zo voor je!!

Haha, die vergelijking :D Ik hoop dat je je verlof een beetje relat door komt meis!

Fijn dat manlief je ondersteunt. Zie je niet op tegen het vliegen nu je weer wat verder bent in de zwangerschap?

Ik mis nog iets :p

Lekker genieten Naa! Maar je bent OG geworden denk ik? Heb je iets mee of moet je naar de plaatselijke super rennen daar?

Ja verlof komt gelukkig echt dichtbij nu, nog precies 3 weken werken! :D:D

Gisterenavond weer naar ZwangerFit geweest, heerlijk hoe dat kan helpen zeg! Had het gisteren echt even gehad maar voelde me daarna weer lekker in mijn vel. Fijne oefeningen en leuk doen met die dames. Was echt even nodig!

Vandaag maar weer een dagje op kantoor 'overleven' ;)

6. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap van je logan! Blijft moeilijk he! Gewoon doen wanneer jij het wilt hoor.. Wat spannend weer

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naa, dat meen je niet :x hopelijk heb je er niet te veel last van. Wat een gedoe is t toch altijd...bleehh

Logan, spannend hoor! Laat je niet opjutten met testen hoor (maar stiekem ben ik ook heeeel benieuwd :))

Lianne, je beschrijft t weer treffend! Maar ik kan me voorstellen dat t wel even omschakelen is van 'alles' naar 'niets'. Ik ben daarom ook wel blij dat ik aan t afbouwen ben, kan ik langzaam een beetje wennen.

Elf, succes bij t cb! Arme mini, weer prikjes..

ITP, klinkt dubbel je vakantie. Zwaar dagje werken in de zon, maar daarna lekker ontspannen. En slim zo'n personal assistent!

Cosy, ik ben ook benieuwd hoe t met je gaat.

Butterfly, voor jou begint t ook op te schieten zeg!!

Ik heb vandaag ook vrij (ben meteen v slag wb tijdsgevoel ;)), maar heb me voorgenomen niet al te veel te doen. Wordt nog een hele opgave, kan niet zo goed stil zitten :) gelukkig heeft mams ook wat last v nesteldrang, want die wil alle grote huishoudelijke klussen opeens gaan doen (keukenkastjes, ramen zemen etc), 'want dat is toch lekker als dat straks gedaan is voor de kleine komt'.. Hmm...misschien toch maar gebruik van maken :D *negeert schuldgevoel en gevoel v lui zijn*

8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

@Butterfly, zie er niet tegenop maar ga wel een stoel met wat extra beenruimte bestellen denk ik (we vliegen met Corendon, best een budgetmaatschappij dus al wel lekker krap zijn). Wat extra comfort kan vast geen kwaad :p

Sun lekker zo'n vrije dag! En zeker gebruik van maken als moeders zoiets aanbieden. Ik denk dat ze het ook alleen maar leuk en fijn vinden om iets te kunnen doen en zo betrokken te zijn :)

Wat dat betreft moet ik mijn schoonmoeder denk ik ook iets meer betrekken bij de zwangerschap, kreeg dit weekend alweer een heel verhaal over alle lakentjes en aankleedkussenhoezen die ze voor mn schoonzus gemaakt heeft. Ik zie alleen een beetje op tegen het gedoe wat dat gaat opleveren, ik koop liever voor een paar euro dat spul bij de Hema ipv dat ik weer stoffen moet gaan kopen (en bedenken wat ik uberhaupt wil daarin) en wekenlang de verhalen over die lakentjes aan moet horen :)

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Lekker toch Sun, maak er maar gebruik van :D
    Heb je trouwens al een nieuwe hulp? Jullie poetsnicht was er mee gestopt toch?

ITP, misschien wordt je schoonmoeder juist rustiger als ze bezig is voor jullie mini. Mijn schoonmoeder kan er ook wat van; ze gaat namelijk een ledikantje voor ons aanschaffen voor als we een weekend komen logeren. En nu maakt ze zich druk om matrasjes e.d. Heb haar wat tips gegeven en nu is ze er zelf lekker mee bezig ;)

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ja aftellen maar!!
    Ik ga over precies 3 weken weer beginnen ;)

Mooi dat je zo lekker hebt gesport! Succes vandaag ;)

11. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Misschien helpt dat ja, ze heeft een gebruiksaanwijzing ;) wil dan heel graag iets doen maar heeft er vervolgens ook veel stress en allemaal lichamelijke kwalen van en herhaalt dat ook echt tot vervelens toe. Ik ga in mn verlof wel iets verzinnen wat ze kan maken

Ohja en mn ouders hebben ook al een complete babykamer ingericht en gaan zelfs een box neerzetten voor die 2 keer per jaar dat we daar een nachtje zijn... Ik heb er maar niks van gezegd en laat ze lekker hun gang gaan ;) Ze zijn verder met de babyuitzet dan wij :p

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    whahah hier hebben mijn ouders ook een Box ;)

mja opzich ook wel weer handig.. hun geld/hun leven toch

13. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ouders hebben nog het ledikantje staan waar ik en me broertje in gelegen hebben. Ze heeft alleen een nieuw matrasje gekocht. Verder heeft ze nog een wagen/buggy achtig iets voor kleine wandeling. Hoef ik niet steeds mijn hele wagen mee te nemen. We zullen daar ook wel veel zijn in het weekend, dus alleen maar makkelijk. Schoonouders hadden het eerst steeds over een campingbedje, wat ik dan weer wat minder vind. Nu komt daar misschien een ledikantje van Ikea. Maar daar zullen we ook een stuk minder zijn.

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Waarom vind je een campingbedje minder bakegirl? Helemaal als je er niet veel komr?
    Gewoon intresse hoor :D
    Wij nemen altijd het campingbedje mee en ze slaapt er prima in
    Ze heeft er tijdens mijn verlof ook veel buiten in geslapen

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ben ook wel benieuwd.. Hier slapen ze ook in een campingbedje bij oma. Ze slapen er net zo goed in...

16. Logan

Logan Niet meer actief

Lekker gebruik van maken Sun! Ik heb net ook lekker gesopt :D

Drie weekjes nog Butterfly en Elf! Kunnen jullie elkaar mooi afwisselen ;)

Hier nog alles rustig.. Oh man ik vind het ineens toch wel eng worden ook. Ik loop weer een stap vooruit maar ik ben zo bang nog eens een miskraam mee te maken. Eerst maar eens 14dpo halen.

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tis ook spannend logan, vooral omdat je geen ongi krampen hebt.
    We duimen nog even door

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nou meisjes hier spoed consult ingepland voor aanstaande vrijdag..
    Verdere bloeduitslagen waren gelukkig wel goed

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Is dat voor de suiker Mandy?

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013