Oh meissie, dat is niet het verlof wat je voor ogen had.. sterkte deze dagen en ik hoop dat het rustig blijft..
Ah jeetje bakegirl wat heftig hopelijk blijft het nog even rustig en kan de kleine min tot 37 weken in je buik blijven..! Sterkte! ♡ Moonlight is ze weer snel gaan slapen?
Bakegirl veel sterkte meis. Even een flinke domper dit.. Hopelijk blijft het met jou en je kleintje goed gaan en blijft kleine nog even in je buik. Moonlight onrustig bij jou vannacht? Logan fijn dat goed gaat met de kat!
Ja ze zit in een groeispurt denk ik 😬 Ze is al een week snachts wakker maar dan kletst Ze even en gaat dan weer verder slapen. Maar nu had ze echt trek. En gisteravond ook al in drie uur twee flesjes🙈 Nou drinkt ze normaal lang geen 800-1000cc , dus een extra fles kan best En hele vieze poepluiers..... Na de fles wel wensje Nog een vraag Naa, wat adviseren jullie? Wel of geen opvolmelk 2
Wat een gezelligheid 's nachts Moonlight Krijgt ze tandjes? Ze is alweer 6 maanden, gaat hard zeg!! Bakegirl, wat een gedoe zeg.. sterkte! Hoop dat je niet voor de 37 weken ingeleid hoeft te worden. Sun, fijn dat de rust is wedergekeerd! Leuk he die ontwikkelingen! Moet je eigen nog naar de kinderarts binnenkort? edit: zie nu de lijst Lianne: alvast succes met de echo van de heupjes! Naa, jij ook weer minder duizelig? Eiffel, Mandy en Cosy: hoe is het met jullie? Hier alles ok! Net weer bij kinderfysio geweest; het gaat beter en dl is gewoon niet heel snel met alles. Maar ze ontwikkelt goed en moeten paar dingetjes in de gaten blijven houden. We zijn ook gestart met hapjes: worteltjes heel grappige beelden levert dat op!
♡ Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - 30 november > Mamayo - NOD onbekend Zwanger! ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy! ♡ > Cosy - 3 mei 2016 - it's a surprise! Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡ J. 2990 gram. (38+6) Dochter van Linky! > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84! > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram (37+3) Dochter van Naa! > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > Op 28 juli 2015: ♡ L. 3630 gram (39+4) Zoon van Wensje88! > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84! > Op 3 september 2015: ♡ K. 4020 gram (39+3) Zoon van Erikatje! > Op 18 september 2015: ♡ E. 2530 gram (36+1). Dochter van Sun123! > Op 24 september 2015: ♡ ♀ 3160 gram (37+3). Dochter van LianneE! > Op 5 november 2015: ♡ ♀ 3066 gram (40+0). E.S. dochter van ButterflyNova! We have 7 boys, 9 girls, 2 surprises & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > LianneE & mini - echo heupen - 20 november > Sun123 & mini - kinderarts - 23 november > LianneE & mini - cb - 1 december > Cosy - controle vk - 3 december > Linky & mini - CB - 7 december > Cosy - 20 weken echo - 7 december > Daantjuh & mini's - kinderarts - 21 januari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Elf, ze denkt vast gewoon over alles eerst goed na en pats dan doet ze het ineens Ja tandjes? Geen idee 😂
Hahah leuk Elf, hapjes lijken me heel grappig. Grrr ik raak echt een beetje gefrustreerd door een paar werkdingen waar maar geen eind aan komt. Had een trouwalbum waar iets mee was, herdruk besteld en die is wéér niet goed... Normaal lig ik er niet zo wakker van, maar met al die rondvliegende hormonen zit ik me lekker op te vreten af en toe
Itp wat irritant!! Zelfde mensen als waar je het eerder over had? Logan fijn dat mr. kat zich weer beter voelt. Elf leuk he, de hapjes vind ze het lekker? (wortel gaat er hier gek genoeg niet in!) Moonlight gek dat ze ineens wakker wordt s nachts. Maar als jij er geen/weinig last van hebt is het niet erg toch? Klinkt wel een beetje als aankomende tandjes Maar zes maanden is ook weer regeldag tijd.
Onze baby is vandaag weer goedgekeurd. Groeit netjes op z'n lijntje! M'n suikers blijven ook stabiel, dus dst is erg fijn! Overigens wel helemaal gestopt met werken. Wilde wat meer gaan overdragen omdat ik ook op m'n vrije dagen gestoord werd door collega's en daardoor werd ik gestresst en vermoeid. M'n teamleider heeft toen de knoop door gehakt en gezegd dat t voor nu klaar is stond toch al helemaal ziekgemeld omdat ik niet meer op m'n groep kon werken vanwege de agressie. Maar goed, nu dus helemaal thuis.. Gek hoor
Goed! Had nu net ineens wel een eitje dus dat was een aangename verassing bms was al 10mm dus dat is lekker dik. Woensdag de pregnyl en dan 3 december nod. Dat is de uitgerekende datum van de laatste miskraam dus laten we hopen Fritsje geluk geeft . Hoe is het nu bakegirl? Vermaak je je een beetje? Butterfly? Al een beetje gewend aan het mama zijn? Verder, ik heb alles gelezen maar ik ben een beetje een zeef kodmt vanavond ff op ipad.
Alles is goed, zo ver het kan. Bloeddruk is nog wel verhoogt, maar blijft wel stabiel en is niet zo hoog om medicatie te gaan slikken. vanmorgen is er weer bloed geprikt en daar zal ik morgenochtend wel weer de uitslag van krijgen. Qua vermaak, ach ja ik ben niet zo van het stilzitten dus daar wel wat moeite mee. Beetje op laptop en ben nog wel een dekentje aan het breien om ervoor te zorgen dat de muren niet op me afkomen.
Goed om te horen Logan.! Ik hoop het zo voor je Elf fijn dat goed was bij fysio, alles op zijn tijd toch. Die hapjes kunnen idd erg leuke beelden opleveren Moonlight vervelend die nachten zeg.. Nr2 is iets anders qua hoeveelheid voedingstoffen (niet super veel verschil hoor) en daardoor wat meer afgestemd op de behoefte van een kindje dat al wat ouder is en ook wat bijvoeding krijgt. Dus zou gewoon lekker overgaan naar nr2 als je nr1 op is. Mandy rustig aan meis, kan mij voorstellen dat gek is ineens met verlof. Mijn duizeligheid gaat wel wat beter hoor.