Haha Sun ideale dingen hè die stofzuigers. Linky gefeliciteerd met het halve jaar van je dochter, wat gaat het hard zeg. Leuk ook lekker een broodje eten! Lianne wat heerlijk dat je mini zo fijn overal mee naartoe kan nemen gefeliciteerd nog met je vader. Itp niet gek hoor dat je ongeduldig begint te worden, is toch ook logisch dat je nieuwsgierig bent naar dat kleintje in je buik. Hihi Daan, dat brood kan sowieso voor heerlijk kokhals praktijken zorgen. Fijn dat ze wel goed eten. Slim elf zo'n weekmenu, hier doe ik alles vers voor de hele week invriezen. Heb een stomer waarin ik alles lekker kan stomen en dan pureren en invriezen. Super fijn toch de we-time Logan hoe is het met jou? Hier een overleden telefoon zoals een aantal al vernomen hadden op fb. Hapjes gaan hier ook goed 2x groente/fruit en nog 3 flessen, soms nog 4e flesje van 50ml als ze groente wat minder heeft gegeten.
Ik doe rond 10 uur het fruit en rond vier uur de groentehap. Op het kdv houden ze dit ook aan en daar krijgt ze lekker vers eten. Daar eten ze namlijk tussen de middag warm, dus dat warmen ze op voor dr en pureren ze het. Hier nog wel vier flessen omdat ze nog maar een half potje van beide eet.. Ze is nog niet een fanatieke eter.
Gaat goed hoor, ik lees wel mee . Maar het grootste gedeelte is een ver van mijn bed show dus echt een zinnig antwoord zit er dan niet in haha.
Oh leuk!!! De kerstboom.. Weet alleen ff niet waar ik die moet zetteb met al die babyzooi in de woonkamer.. Ff de boel ombouwen maar denk ik!
Leuk Logan! Wij slaan de kerstboom even over dit jaar En heel eerlijk vind ik dat helemaal niet erg.. We hebben gisteravond ons kerstgerecht met bijbehorende wijn uitgeprobeerd. Mag nog wat aan verbeterd worden, dus vanavond poging 2
Wat fijn Logan dat de goedheiligman niet stilletjes je huisje voorbij is gereden Ik denk dat ik onze plastic boom wel weer uit de berging haal, als we een groter huis hebben ooit nemen we wel een echte
Wij gaan volgende week de boom weer halen hoor Moet alleen ook nog even bedenken waar hij komt 😂😂😂 Kijk logan, dat is nog eens fijn!! Hmmm altijd lekker elf om dat uit te proberen
Heerlijk al die hapjes, levert ook leuke foto's op lijkt me Elf, haha ouderwets tot aan de oksels en tuuuuurlijk doen ze dat na het badje geniet vd ouderwetse we-time. Linky, klinkt als een goed plan. Hoe is het verder met afvallen en de haaruitval? Lianne, wat een gedoe op een wc bril en wat slecht dat ze geen verschoonding hebben. Maar ik moest wel lachen om t beeld van jou op je knieen klunzen met doekjes ITP, kan me goed voorstellen dat je even wat moet doen. Wachten duurt lang!! Moonlight, t opnemen vind ik ook wel een goed plan @kerst, totaal nog niet mee bezig. Heb een compleet andere tijdsbeleving dit jaar door de cocon.. Logan, gaat de tijd nog steeds een beetje snel deze keer? Hier lijkt er eindelijk wat langer tussen de voedingen te gaan zitten maar daar komen helaas wat meer krijsuren voor terug 's avonds. Verder overweeg ik een spinning abonnement v 8 weken (vorig jaar ook gedaan). Springen is nog niet zo fijn voor mn bekkenbodem merk ik. Nadeel is alleen dat de lessen of om 9.00 zijn ( hoe ga ik dat ooit redden En vind ik t fijn mini bij een onbekende oppas vd sportschool te laten?) of 's avonds laat. Hmm...
Logan nice, vroege pakjesavond Maar geen vroege kerstsfeer? Wij doen dit jaar ook geen boom. Het past gewoon niet in ons kleine stulpje. Ik heb daarom maar twee dennen-guirlandes gehaald. Kan niet wachten tot ik ze op "mag" hangen Elf bleeh spuitluiers (weer een tandjes teken!). En natuurlijk doen ze dat na het badje, want dan zijn ze lekker warm en ontspannen dl heeft er een handje van om er tijdenshet wassen (bad/douche) mee te beginnen.. Sun gewoon uitproberen of je een keer om half 9 klaar kunt zijn, dan weet je of je het kunt Wel sportief hoor, dat doe ik je niet na! Fijn dat je meisje jou weer wat meer tijd geeft overdag! Ook al moet je daar je avonduren voor inleveren... (en over haaruitval heb ik nét nog wat gezegd tegen itp Dat staat volgens mij zelfs nog wel op deze pagina) (edit: ohnee, net op de vorige) Lianne raar dat ze geen verschoontafel hadden! Gelukkig is het zo op de wcbril ook gelukt. Mooi dat ze verder zo lief was en lekker heeft geslapen! @hier mijn lichaam is geloof ik begonnen met de grote schoonmaak. Ergens wel prettig om te weten dat dat nog vanzelf kan gaan.
En is Back in Shape iets voor je? Via Mom in Balance? Dat kan je ook voor 3 maanden afsluiten (zit je niet meteen aan vast). Vind het erg fijn dat ik wat begeleiding krijg. Ze adviseren daar trouwens pas vanaf 12 weken weer te rennen/spinnen/etc te doen. Daarvoor sport je eigenlijk als een zwangere . Tis niet alleen je bekkenbodem maar je hele lijf zeg maar. M'n fysio adviseerde me bij 12 weken de app van Evy te downloaden om zo naar de 5 km hardlopen toe te trainen. Dus met de kerst trek ik de hardloopschoenen weer aan. Ben benieuwd ik denk dat ik neerstort als ik de straat nog niet uit ben haha fijn dat er wat langer tussen gaat zitten! Scheelt veel he? We zitten hier denk ik in een sprongetje.. gisteren 10 voedingen #leeggeslurpt..
He maar Linky, je bent toch aan de pil? Je had het over je cyclus namelijk.. maar is met pil 'kunstmatig' toch?
Ik heb nog geen zin in kerst omdat (zielig modus aan) dat me zo herinnerd aan het feit dat we maar met zijn tweeën zijn. Nog steeds. En het lullige is dat ik normaal kerstgek ben en iedereen vraagt waarom mijn boom nog niet staat... gaan we weer met mn zielige gedoe. Linky, fijn dat je zelf ongesteld bent geworden. Altijd fijn als de boelgewoon werkt.
Ja, maar een mini pil zonder stopweek Dan hoor je vanzelf eens in de 4 weken ongesteld te worden. Dat was nog niet gebeurd. Maar omdat ik er ook eisprongem bij krijgen kan, wil ik binnenkort wel over op iets anders, dit is wel weer erg onzeker.
Ooooh ok! Geen idee hoe de minipil werkt (ik dacht namelijk dat een eisprong werd voorkomen), maar wel verstandig om over te gaan op iets anders