Oh ja Cosy ook veel plezier/succes Butterfly, hopelijk kan je snel terecht! Hebben wat geboekt in een dorp in de nabijheid van een grote stad. Kunnen we overdag wel wat doen en savonds relaxen. Kerst niks bijzonders, behalve dat er nu een mini bij is we zijn alleen maar bij mensen dus hoeven weinig te doen
Hier heeft ze sinds vorige week het terug rollen onder de knie Helaas voorkomt dit niet dat ze niet met dr snufferd in het matras gaat liggen, dus nu met deken in bed. Daarnaast beseft ze nu de afstand tussen ons dus dat is bleren elke keer als ik een paar stappen verder weg ga Koorts is gelukkig verdwenen, nog wel erg moe
Snel berichtje van mij mini is met vlag en winpel voor de seo geslaagd ! En mini heeft goed de beentjes bij elkaar gehouden want ik heb echt niets gezien (waarschijnlijk door de tranen in mijn ogen van alle spanning hihi). Dus nu kan het grote wedden beginnen, of we met de paaseitjes statistieken meedoen .
Super cosy! Ik heb eigenlijk totaal geen voorgevoel bij jou wat betreft het geslacht! Dus ik ga voor nu met de statistieken mee (is meisje). Misschien dat ik er nog op terug ga komen Wij zijn vandaag bij het cb geweest. De vaste wijkverpleegkundige die ik zo'n muts vond is ineens vervroegd met pensioen, dus nu zat ik ineens tegenover een nieuw gezicht. Dat beviel beter J is deze keer harder gegroeid dan de vorige keer, vooral in kilo's. Dus wat dat betreft zou ik niet hoeven stoppen met bv. Maar verder vond ze dat ik daar zelf over moest oordelen. Ik ga het maar per maand bekijken denk ik.
Leuk! Cosy heel goed nieuws!!! Ik denk een jongen Hier ook ziekenboeg: ik voelde me gisteravond beroerd worden. Maaginhoud eruit gegooid (dat luchtte wel op) maar heb nu koorts en overal pijn. Ml begint mee te doen en dl is afgelopen weekend wel 5x in bad geweest door poepexplosies, maar verder is ze wel vrolijk en eet ze eigenlijk wel goed. Banaan = nieuwe favoriet
Fijn Cosy ik stem voor team meisje He bah, nog meer ziekenboeg ik ben benieuwd hoe dat straks gaat met mini op het kdv. Schijnt dat ukkies veel oppakken en jijzelf dus ook. Ik ben echt nooit ziek, dus zal mij benieuwen. Hihi jummie banaan Linky, fijn dat t cb nu beter bevallen is en dat mini goed groeit! Hou jij de kilo's nog een beetje vast? In ieder geval fijn dat je niet a la minute hoeft te stoppen met bv. Het is toch het fijnst om zelf het moment te kunnen bepalen. Hier rustig dagje, bezig geweest met werk. Nog wat vakantiedagen ingepland, doorgeven v kolftijden etc. Bleehhh....zo geen zin en bij het idee om mini achter te laten begin ik ook spontaan te janken. Maar goed, ik hoef pas laatste week van januari dus misschien denk ik er dan wel heel anders over
Dat duurt nog wel ff Sun! Ik had daar 6 wkn van te voren ook echt geen zin in, maar toen het eenmaal zo ver was.. Ja toen had ik ook Echt weer zin!! En die ziektekiemen.... Be prepared. Was zelf ook nooit ziek, maar heb nu al zoooo veel verkoudheidjes gehad. En die kids hebben ook non stop een stottebel... Hahahaha Q. Is op dit moment aan het schaterlachen om het weer bericht 😂 Mooi leven hè
Wat super cosy! Fijn dat alles helemaal goed is ik denk toch een jochie bij jou, we gaan het zien He elf wat ontzettend vervelend allemaal. Beterschap voor jullie hoor! Fijn linky dat J goed is gegroeid Sun nog maar even het weer moeten werken parkeren en lekker genieten van je meisje. Hier kunnen we weer voeding binnenhouden (kleine beetjes weliswaar) 2kg lichter door dit geintje maar goed we knappen weer op. Wel allemaal nog aan de diarree en buikpijn hopelijk gaat dat ook snel over. @ziektekiemen.. Sinds ik kinderen heb krijg ik alles wat zij ook krijgen haha. Helemaal op kdv's en peuterspeelzalen pikken ze van alles op 😅
Haha Daan! Te schattig dat schaterlachen! Als je daar al om kan lachen 😂 Moonlight fijn dat het bij jullie ook weer wat beter gaat! En dl lekker aan het oefenen is met omdraaien wel vervelend van het huilen als ze uit je buurt verdwijnt!
ahh wat schattig Daan!! En Moonlight knap hoor van je dochter. Naa, fijn dat het beter gaat. Sun, nog niet teveel aan denken.. ik merk dat ik er wel meer mee bezig ben (5-1 ga ik weer). Jeeej Cosy, wat fijn! ik ga voor een meisje Vandaag met dl naar de fysio geweest. Leverde een beetje stressvolle middag op. Fysio zei: oh nou dat is een flinke afplatting. Dl draait overigens sinds een paar dagen wel meer vanzelf haar hoofdje naar rechts maar ja. Moet nu 10x per dag oefenen op de buik en ze adviseerde 24 uur per dag een zijliggingskussentje. maarrr toen las ik weer dat het onveilig was om daar mee te slapen. Ik moest van haar dl maar op een aerosleep leggen en dan kon het prima. Uiteindelijk het cb gebeld die daar weer van hun stoel vielen.. nou ja lang verhaal kort heb ik de fysio nog keer gebeld en maar besloten overdag als ik erbij ben dl op haar zij te leggen. ze zei in ieder geval dat ik er niks aan kon doen en dat een groot aantal kindjes dit heeft.. want oh wat voelde ik me schuldig het komt goed dat sowieso maar toch. net mini in het kussen gelegd in die lijkt het wel prima te vinden gelukkig..
♡ Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Elf84 - 14 december > Logan - 31 december Zwanger! ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy! ♡ > Cosy - 3 mei 2016 - it's a surprise! Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡ J. 2990 gram. (38+6) Dochter van Linky! > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram. (36+2) Dochter van Elf84! > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. (37+3) Dochter van Naa! > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > Op 28 juli 2015: ♡ L. 3630 gram. (39+4) Zoon van Wensje88! > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84! > Op 3 september 2015: ♡ K. 4020 gram. (39+3) Zoon van Erikatje! > Op 18 september 2015: ♡ E. 2530 gram. (36+1) Dochter van Sun123! > Op 24 september 2015: ♡ S. 3160 gram. (37+3) Dochter van LianneE! > Op 5 november 2015: ♡ E.S. 3066 gram. (40+0) Dochter van ButterflyNova! > Op 21 november 2015: ♡ A.G. 2720 gram. (37+1) Dochter van Bakegirl! > Op 3 december 2015: ♡ J. 3690 gram. (40+1) Dochter van Itakepictures! We have 7 boys, 10 girls, 1 surprise & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders! ���� Afspraken > Cosy - 20 weken echo - 7 december > Elf84 & mini - CB - 8 december > Mandy3 - groeiecho - 8 december > LianneE & mini - kinderfysio - 14 december > Sun123 & mini - CB - 24 december > Cosy - controle vk - 30 december > ButterflyNova & mini - cb inentingen - 6 januari > LianneE & mini - cb - 11 januari > Daantjuh & mini's - kinderarts - 21 januari > LianneE & mini - echo heupjes - 25 januari > LianneE & mini - cb - 8 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
echt niet schuldig voelen meis! Helemaal nergens voor nodig! Lekker gaan oefenen en dan komt het helemaal goed. De afplatting is 'maar' cosmetisch. Het kunnen draaien van hoofdje naar beide kanten en geen voorkeurskant is het aller belangrijkste. Dat had je fysio ook wel even kunnen benoemen ipv het zo tactisch naar je te brengen. Wij doen de zijligging overdag dmv voedingskussen. En snachts als je zelf ook slaapt echt alleen maar rugligging zolang ze nog niet zelf kan draaien. Het komt helemaal goed en nogmaals voel je echt niet schuldig.!
Aaahhh schaterlachen om het weer, nou ja dat is tegenwoordig ook wel lachwekkend Moonlight, vervelend dat huilen als je weggaat. Maar moet wel grinniken om t beeld van Moonlight op knieen proberen weg te sneaken uit t kamertje Lianne, wat vervelend zeg hoe dat gelopen is met de fysio. Dan schrik je je ook rot. Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, ook al is dat nergens voor nodig. Ik herken het wel, alsof je iets vreselijk verkeerd hebt gedaan, terwijl mini zich eigenwijs in haar slaap gewoon weer terug draait ondanks jouw draai pogingen. Schijnt wel weer goed te komen! Succes met oefenen. Hier snurkt de mini als een kerel zo hard
Wat fijn dat alles goed is Cosy! Ik ga voor een jongen hihi het jongenskamp kan nog wel wat versterking gebruiken! ach lianne niet schuldig voelen hoor! Hier had L ook een flinke afplatting maar is nu alweer helemaal goed gekomen en L had wel een onwijze voorkeurshouding! Hier naar het CB geweest 66 cm en 7130 gram ventje groeit goed! en weer 2 prikjes gekregen, weinig last van gehad Hij kan inmiddels draaien van rug naar buik en andersom.. hij doet het nog niet heel vaak (het overkomt hem nog meer dan dat hij echt door heeft hoe het moet ) ahh heerlijk dat schaterlachen! hier doet L dat sinds een week en ik moet er zelf ook onwijs om lachen haha Fijn dat het weer ietsje beter gaat Naa! wat een ziekenboeg bij jullie..!
Dank Naa voor je lieve berichtje Ik ga morgen een andere fysio bellen, heb er gewoon geen goed gevoel bij.. Die is ook savonds open dus kan mss vl mee. Wensje, wat heb jij gedaan eraan? Of is t vanzelf gegaan? Wat fijn dat hij het zo goed doet!