Ik haak weer in! Lieve Logan.. Ik ben er een beetje stil van.. En ik stuur voor deze maand een flinke dosis geluk jullie kant op!! Dikke knuffel!! Naa, het zit jullie ook niet mee he... Hopelijk knappen jullie allemaal gauw weer op! Beterschap! 😘 Cosy, wat fijn dat alles goed is!! Zijn jullie ook al met namen aan het denken?? Oew Mandy, het word spannend nu!! Ik ben benieuwd naar jullie kamertje en de naam!! Linky, wat een leuke foto! Word al een hele dame! Hoe is het trouwens met je haaruitval?? En wat fijn dat J zo goed gegroeid is!! Lekker bekijken per maand idd! Elf, Jippie, weer op de lijst! Ben benieuwd wanneer mini 2 zich aan dient! Moonlight, hoe zwaar en lang is dl dan?? Ik ben afgelopen donderdag met K bij het cb geweest, met precies 3 maand, 6840gr en 63,1cm. En we mochten zelfs al met iets een groentehapje beginnen, voor de smaak! Afgelopen zondag heeft hij wortel gehad! Hihi! Voorlopig maar beetje laten wennen.
Oh dat ze dat adviseren erikatje? Ik had altijd begrepen dat het echt niet voor de vier mnd mag ivm de darm ontwikkeling. Niet dan het gerelateerd is aan de grootte van de baby? Dl is was bij 6,5mnd : 7500 en 69 cm
Erikatje, deze maand geen hoop meer ivm griepje/koorts/ziek zijn En ben uiteraard ook benieuwd wanneer mini 2 zich aandient Zou wel leuk zijn als mini2 op mij lijkt; dl is echt een kopie van ml! Wij gaan straks naar cb (als het lukt) om te wegen en meten. Laatste keer hier en dan over naar de nuchtere dames (hoop ik) van het oosten. Denk dat de mannen van Wensje en Erika haar al hebben ingehaald en die van Missjuul al helemaal!
Ik weet het ook niet Moonlight. Hier bij het cb zeiden ze dat de ene baby er eerder aan toe kan zijn als de andere. En ik ga ook niet meteen overdrijven hoor, door meteen iedere dag een bak vol neer te zetten Gewoon langzaam beetje wennen. Hihi En jullie meisje groeit mooi toch? Volgens mij is ze alleen maar door jongetjes ingehaald en die groeien iets sneller dacht ik?? Laatste x daar cb, wat een gek idee Elf! Hoop ook voor je dat mini 2 op jou lijkt, hebben jullie 2 duplicaatjes Beterschap ook daar!!
Hee itp je mag je banner nog veranderen! @erikatje Wat leuk dat K al oefenhapjes krijgt! Elke zoveel jaar verandert het advies weer. Toen ik geboren werd, was het gebruikelijk om vanaf 3 mnd te starten met groenten en mocht je zelfs vruchtensap geven! (en ik heb er niks aan overgehouden ) Wat vond hij van de worteltjes? Moonlight 7500 gram is keurig!! Volgens mij zit je dan precies op de gemiddelde lijn! J zit nu op 6700 gram en 66 cm (met 6 mnd en een beetje) en dat was al prima! Van mij mag iedereen dr qua gewicht en lengte inhalen, als de ontwikkeling maar goed gaat Elf succes straks bij het cb! Zijn ze daar in het westen dan niet zo nuchter? Haaruitval lijkt al iets minder te worden! :-D
Nou das wel een mooie meevaller dan! Als je haarconditie het toelaat zou ik het ook per maand bekijken met de bv He gets, voel je je nu wel beter? de rest van de ziekenboeg ook? Gewoon nog niet te veel aan denken meis, als je er niet blij van wordt en je hebt nog een heel aantal weken zou ik die gedachte gewoon lekker nog even in de koelkast zetten. Wat leuk Daan! Naa, beterschap in de ziekenboeg, fijn dat het al iets beter gaat. Lianne, wat jammer zeg dat verpest je hele middag. Ik zie in mijn omgeving veel hoofdjes die een beetje plat zijn en die zijn allemaal weer bijgetrokken hoor! Dat heeft niets met slechte ouders te maken. Mooi zeg, dat hij zo goed groeit Wensje! Al klaar , Als het een meisje wordt heeft ml de naam bedacht en bij een jongetje mijn optie . De tweede naam moeten we wel nog ff over denken maar das niet het voornaamste. Wat K. groeit ook als kool he? en nu ook nog aan het fruit Hier: eindelijk een beetje geland op de wolk (hij is niet roze of blauw haha, gewoon wit). Gisteren ook maar alvast twee afspraken bij verschillende locaties voor dagopvang gemaakt dat schijnt te moeten zo vroeg. Maar voelt wel heel erg als de ver van ons bed show. Verder een aantal data geprikt om naar commodes en kinderwagens te gaan speuren en daarmee is het to do lijstje ook weer af. Morgen dus een paar daagjes richting Duitsland met mijn moeder, lekker kerstsfeer snuiven op de kerstmarkt en ontspannen. Mijn mannen (ml+sjef) blijven samen thuis haha.
oh, ik zie trouwens dat de j/m poule aardig gelijk op loopt : 4x Jongen: Mandy, Elf, Naa, Wensje 3x Meisje: Linky, Sun, Lianne
Manlief roept steeds de meisjesnaam tegen mijn buik en als reactie daarop gebruik ik de jongensnaam. Maar ik heb echt geen voorgevoel ofzo, terwijl ik vroegah altijd dacht dat ik dat wel zou hebben.
He meiden, Vanmorgen is mijn opa overleden na een hartstilstand. Morgen zou hij met oma langskomen om J te ontmoeten. Bizar zeg. Wij zijn nu met baby onderweg naar het ziekenhuis om bij familie te zijn. Ander dagje dan we ons hadden voorgesteld...
Jeetje ITP, Gecondoleerd en wat verdrietig dat je opa J niet heeft mogen ontmoeten. Sterkte! Dikke knuffel
Ieder kindje groeit toch volgens zijn/haar lijntje/curve. Als de ontwikkeling idd maar goed verloopt en ze happy zijn. M was met 4 maanden 65,2cm en 7500gram. Erikatje wat leuk dat je lekker gaat oefenen. Idd af en toe een hapje proberen Elf hoe is het bij jou thuis met de zieken? Wat leuk Cosy, lekker genieten met je moeder! Hier gaat het wel, zl en vl weer opgeknapt. Dl gooit sinds vanmorgen weer alles eruit, constant zuurbranden en ze ruikt ook non stop zuur uit haar mondje. Maar goed mij heel herkenbaar ben ook nog steeds misselijk en ook de hele tijd zuurbranden.
Bizar man, hij was met oma op de fiets onderweg om een cadeautje te regelen voor mini en onderweg heeft hij een hartstilstand gekregen, reanimatie heeft gelukkig niet meer geholpen (als in: iedereen is blij dat hij gewoon ineens weg was en niet nu in een verpleeghuis zn laatste jaren doorbrengt oid). Maar heel bizar om met je pasgeboren baby door het mortuarium te wandelen en naast het lichaam van je opa te staan. Was wel heel mooi, ben zo blij dat we gegaan zijn
Cosy, wat leuk! Veel plezier!! Naa je blijft bezig zeg Erikatje wat fijn dat ie goed groeit!! En leuk hoor hapjes! Hier: vandaag naar een andere fysio geweest. Wat een verademing, nam uitgebreid de tijd om de mini te bekijken en gaf me een goed gevoel. Bruikbare tips en oefeningen meegekregen. Daar kunnen we wat mee! andere afgebeld mini heeft ook haar boxspeeltje ontdekt en ligt daar nu vrolijk tegen te meppen!