Paasei-kletsclubje - DEEL 7

Discussie in 'De mama's' gestart door LianneE, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Wow Itp.. Krijg er kippenvel van.. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knuffel!
    En fijn dat je er een goed gevoel bij hebt dat jullie gegaan zijn!!

2. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Idd de ontwikkeling is het belangrijkst! En volgens mij zit dat met alle mini's hier wel goed! :)

Ja echt he, ik zat met 3 maand ook al aan de zuurkool volgens m'n moeder. Hehe.. En toen was het alleen maar dekbedjes en nu mag dat weer absoluut niet tot 2 jaar... Het veranderd nog al eens.
    K keek me wel aan, van wat is dit nu weer. Maar op zich viel het me reuze mee! Zal zo wel even fotootje in de club zetten.

Leuk Cosy, dat jullie daar al uit zijn!!! :) Ben benieuwd!!
    En fruithapje moesten we nog wel even mee wachten ivm de suikers die er in zitten. ;)

He bah Naa, wat vervelend voor je kleine meiske!! Beterschap voor haar! Hopen dat het snel over is! Er is nu wel genoeg ziekenboeg bij jullie geweest!

Fijn LianneE, dat je nu een beter gevoel hebt!! :) Dat is het allerbelangrijkste!! Gaat helemaal goed komen met jullie meisje! Hihi, schattig he, als ze dingen ontdekken!! :)

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heel bizar itp :( Sterkte

Lianne, fijn die andere fysio!

Erikatje, zuurkool?! :D haha ben benieuwd wat voor mooie foto's dat heeft opgeleverd :p

Leuk, Cosy, rondkijken bij de opvang! Hoop dat er iets geschikts voor jullie tussen zit.

Dl net gewogen en gemeten: 64cm en 6610gr
    Gaat erg goed in de curve, tussen -1 en gemiddeld in, dus wij weer trots :) Was alleen wel verbaasd over de hoeveelheid die die kleintjes 'moeten' eten. Dl krijgt nu met een beetje geluk 100gr groenten/fruit in totaal weg. Maar goed.. kwestie van oefenen geloof ik.
    Verder voelen we ons gelukkig weer iets beter en produceert dl weer normale luiers.

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Mandy, hoe was de groeiecho?
    (of heb ik je berichtje gemist)

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    ITP gecondoleerd. Wat een nare wending ineens :(

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Alles was goed, ben net pas thuis:)
    Ze gingen geen groeiecho doen (raaaaaar), maar ze kon t zo goed voelen met haar handen dat ze het voor nu niet nodig vond!
    Baby ligt al een stuk ingedaald tussen m'n bekken:)
    Verder was m'n bloeddruk wat hoger dan normaal, maar niet te hoog.
    Gewoon m'n rust nemen, oké doen we dat!
    Nu willen ze me wel elke 1,5/2 weken zien, dus mag volgende week vrijdag weer en dan wel een echo.

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Tja dat krijg je dus als je zelf net granaatappel met stukjes appel salade zit te eten terwijl je zp't. Ik wilde kool schrijven ;) :D

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :( jee wat naar Itp, knuf!

9. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Haha Elf, volgens mij zijn daar geen foto's van... Wel van rode bietjes! :D
    En "moeten" eten werkt toch niet.... Als ze geen honger hebben eten ze toch niet..
    Fijn dat de luiers er weer normaal uit zien. ;) Geeft ergens ook wel weer een fijn gevoel denk ik.

Wat raar Mandy, dat ze je wel eerst inplannen voor een groeiecho en hem dan niet doen... Mja, zal best goed komen. :) Je gaat zo onwijs hard! Nog maar even en ons jongensteam word versterkt! :)

Hahaha vandaar Cosy! :p Maar ik denk dat ik het bij boontjes, worteltjes en bloemkool houd nu eerst. De boontjes gister vielen we redelijk in de smaak, op een paar gekke bekken na. :D

Itp, hoe gaat het nu???

Wensje, wat fijn dat je ventje zo goed groeit! Gaat het ook al beter met dat slapen van hem??

Hier heeft meneertje maar zo voor de 3de nacht op rij doorgeslapen tot 7 uur! :) en gister heeft hij om 19.30 uur de laatste fles gehad!

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Gecondoleerd en sterkte itp

11. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Dank lieve meisjes! Ga vandaag weer even in de blije babybubbel kruipen. Gisteravond pas om 11 uur thuis, was zo kapot en dan nog stuwing en twijfels of ik wel goed aanleg etc, heb staan huilen als een klein kind. En na een paar uur slaap ziet alles er weer een stuk beter uit.

Ga snel weer op jullie reageren.

12. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog gecondoleerd ITP

13. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook helemaal niet gek meis, je emoties gaan nu natuurlijk op en neer in hoog tempo. Kruip maar lekker even in je baby bubbel.

14. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was. Gek van die echo zeg, dan volgende week maar lekker spieken :)

15. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    gecondoleerd itp. bizar hoe het leven er plots anders uit kan zien.

16. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier is alles goed. Dl is boven haar geboortegewicht en doet het goed. Word alleen nu al gek van cb, na huisbezoek vorige week wouden ze dat ik maandag kwam wegen en nu willen ze weer dat ik vrijdag of maandag kom wegen. zo blijf ik bezig en word er zo onzeker van. De hele tijd is het al z'n gezeur over voeden enz. Ze eet toch niet meer als waar ze behoefte aan heeft. Dan kan ik haar wel vol gaan proppen en spuugt zij het er weer uit.

17. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg. Groeit ze te weinig dat ze willen dat je weer langskomt?

18. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Pff wat een gedoe bakegirl, maar je bent niet verplicht hè! Je zou kunnen zeggen dat je het goed genoeg vindt gaan en dat je bij twijfel wel weer langs komt. Of bij de volgende vaste afspraak, dus met twee maanden. Je hebt ook je rust nodig!

Mandy wat fijn dat alles goed was! Wel gek dat ze geen echo deden, maar gelukkig heb je hem nog tegoed!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Gecondoleerd :(

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    ITP, gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat verdrietig voor jullie :(

Deel Deze Pagina