Misschien een beetje stomme vraag, maar via google kom ik er niet echt uit. Onze buren willen de hardhouten schuttingen in de olie zetten en het is het mooist als wij het van onze kant ook zouden doen. Ik vind het prima om dit te doen. Ik voel me het best als ik lekker buiten ben. Alleen kan ik nergens vinden of de stoffen in de olie ook veilig zijn als je zwanger bent. Qua ventilatie zit het natuurlijk wel goed Kom nergens uit de bestanddelen die in deze verf zitten. Iemand hier er meer verstand van?
Ik neem aan dat je geen uren boven die pot gaat zitten snuiven... En aangezien je gewoon in de buitenlucht ben en dus voldoende ventilatie heb is er niks aan de hand hoor
Eens met Biny. Zou het gewoon doen, heb hier een hele muur geschilderd. Kind en ik hebben het beide overleefd, alleen daarna een uurtje met de pootjes omhoog omdat ik last had van mijn rug
Ik zou het niet doen. In die olie soorten zitten best wat schadelijke stoffen, bovendien vervliegt het niet zoals gedacht want je ademt zeker die stoffen in.