Wat voel ik me belabberd zeg. Koorts, keelpijn, lamlendig. En dat met3 kinderen... DAT KAN NIET. Heb nu de jongste 2 dagen bij mijn schoonouders onder gebracht en morgen is mijn man thuis, maar voel me nu al schuldig... Meer mama's die dit probleem kennen?
Yup 1,5 mnd geleden zo ziek geweest. dat uiteindelijk mijn man na 3 dagen vrij genomen had.. toen was ik compleet ingestort en trok ik het niet meer op alle pijnstillers en zooi. en lag ik met 40 graden koorts op de bank (terwijl ik best veel paracetmol op had enz) man wat was ik beroerd! pittige griep ook. heeft lang geduurd!
Goed ziek zijn icm kids is geen goede combinatie. Je niet schuldig voelen, je kan hier immers niks aan doen. Je vraagt er toch niet om om ziek te worden?
Ik heb de griep ook best gehad dit keer.. Echt doodziek.. Tha en dan voel ik me ook schuldig dat ik mijn dochter niet meer aandacht heb gegeven.. Maar ja.. Het is niet anders..m
Ik heb bijna nooit de griep, maar dit jaar was ik dus de klos. Dag 1 was mijn man 's middags thuis aan het werk, dag 2 was zijn thuisdag en dag 3 zijn de meiden een extra dag naar onze gastouder gegaan. Daarna ging het wel weer en kon ik tenminste weer op m'n benen staan. Heb me daar niet schuldig over gevoeld, ik denk dat het een beroerdere keuze was geweest om die 3e dag zelf een poging te doen voor de meiden te zorgen.... Dat had echt niet gekund en zou onverantwoord geweest zijn.
Ja een tijdje geleden gehad Eerst 2 weken dochter ziek en toen ik.. Maar mijn man is soms weken weg...dus ook toen ik ziek werd 2 dagen geprobeerd maar toen werd ik echt te ziek...dus zijn ze beide naar mijn schoonouders gegaan en kon ik eindelijk echt ziek zijn. Prompt werd mijn schoonmoeder de dag erna ziek en moesten mijn moeder en stiefvader komen om voor ze te zorgen. Maar dan bij mij thuis dus werd ik ook gelijk goed verzorgd ( want een moeder blijft een moeder en ook al ben je volwassen...dan ben je weer kind ) Maar lastig is het wel
Hier ook alle 3 ziek geweest, zoontje begon toen ik en toen vriend. We hebben samen voor onze zoon gezorgd gelukkig lag die toen veel bij ons op de bank en hij slaapt nog s'middags dus konden wij ook slapen.
Yep, nu... En ik heb er maar een! Die nog heel makkelijk is ook.gisteren is ze schoonma geweest, vandaag hoop ik dat mijn moeder thuis is?! Anders worden dat heel veel pillen slikken...