Mijn vader is al jaren hartpatient, en is 10 jr geleden gedotterd, sindsdien gaat het goed. Tot vorige week, hij had hartslag van 213 en werd gelijk op lijst gezet om gedotterd te worden. Nu heeft hij sinds een paar dagen erge last en heeft hij ondersteunende medicatie gekregen, hij moet morgen bellen of deze zijn angeslagen, en dan zouden ze hem voorrang geven op de dotterlijst. Gisteravond ging het dus weer niet goed, bloeddruk van boven de 200. Nu heeft hij al jaren een lat relatie (lees om de week ruim een uur reizen naar elkaar) en wil hij vanavond naar haar toe, hij heeft afgesproken daar niets te gaan doen, niet fietsen of wandelen oid.) Ik vind dit dus erg onverantwoord, en hij geeft als tegen argument, autorijden is toch geen inspanning ? Ben ik nou overbezorgd? of hij nou zo eigenwijs... Ik ga zo op de koffie bij hem, kijken of ik hem kan laten inzien dat zij misschien beter deze kant uit kan komen. ( DAT ze zelf niet op dat idee komt, je houd toch van iemand..:x)
Nou ik vind je niet overbezorgd, maar hem zeker wel eigenwijs Is het geen optie dat zij bij hem komt ipv andersom? Voor hetzelfde geldt gebeurd er iets onderweg. Autorijden kost zeker inspanning.
Komt op mij over als een eigenwijze man en jij bent op een hele gezonde manier bezorgd! Laat haar lekker naar je vader komen.
Fieuw, ik was al even bang....hihi Ik heb hem 10 jr geleden toen ik nog bij hem woonde verzorgt na de ingreep en hebben samen t leefpatroon aangepast zodat hij gezonder werd, nu hij met haar is, is hij ook weer best aangekomen, ( ze neemt hem heel vaak mee uit eten) en is wel geod bedoeld, maar niet altijd verantwoord. Vorige week zijn we samen naar ziekenhuis geweest en de inval arts kon toen niets vinden, en dat vonden wij raar. toen hij haar die middag belde, zei zij dood leuk, zie je nou, niets aan de hand. Terwijl mijn vader en ik zoiets hadden, dit klopt niet. En voldende dag mocht hij bij zijn eigen cardioloog komen die vertrouwde t niet met als resultaat de nieuwe medicatie en dotteren. ....Gelukkig hebben we ons gevoel gevolgt. Dat weekend kwam madam niet, want ze had griep. En nu dit.... ik ben heel benieuwd naar zijn argumenten waarom zij niet kan komen. Stel nou dat er wat fout gaat....op de snelweg, en hij word niet goed, ....en hij neemt iemand daarin mee....ik moet er niet aan denken...
ik zou precies hetzelfde gevoeld hebben als jou hoor het is toch je vader z'n gezondheid en zou het ook onverantwoord vinden dat hij naar z'n vriendin gaat. moet ze maar een keertje naar hem toe komen.
Overbezorgd? nee joh, je bent gewoon zuinig op je vader! En ja ik vind hem wel eigenwijs ja, hij 'moet' gewoon niet gaan autorijden, vind ik best wel onverantwoord.. ook omdat hij niet de enige is die op de weg zit..
Nou eigenwijs als hij is, is toch gegaan. Onder het mom, als ik me niet lichaamelijk inspan gaat het best. (zucht...) Hoezo onder de plak bij zijn vriendin....Ze heeft zelfs een vakantie geboekt en komen ( ok 1 week) voor mijn bevalling thuis....Omdat je toch altijd een week overtijd bent bij de eerst....hijs fijn.......