Paasweekend met familie, waar naartoe?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mary1981, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Met Pasen (we kunnen zaterdagmiddag weg en gaan op maandag terug) willen we graag weg met mijn ouders en broer/schoonzus. Wij zijn de enige met kinderen.

Hiervoor zoeken we een leuke bestemming waarbij een hotel de voorkeur heeft op een huisje, al is dat geen voorwaarde.

We zoeken iets waarbij iedereen zich kan vermaken en we leuk gezamenlijk dingen kunnen ondernemen bij goed en minder goed weer. Valkenburg valt af omdat we daar al zijn geweest, een waddeneiland is geen optie omdat dit te ver weg is (en we daarvoor te kort weg kunnen).

We twijfelen over Volendam, maar ook iets in Duitsland is een optie (we wonen aan de Duitse grens).

Hebben jullie leuke aanraders?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Misschien iets als Preston palace leuk? All in clusive met zwembad etc erbij.. Leuk voor kinderen!
    Je hebt in Duitsland Wunderland kalkar

3. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Wij wonen echt vlakbij Kalkar en dat vinden we prima voor een dagje maar niet voor twee, vandaar dat Preston Palace ook afvalt. Het is ons te druk.

Voor onszelf is het prima maar mijn ouders houden van iets meer rust en comfort denk ik.

Maar dank voor je suggestie. Het voldoet idd aan 'genoeg te doen voor de hele familie'!

Deel Deze Pagina