Hoi hoi weet er iemand een leuke camping waar wij van de zomer met onze dochter van dan ongeveer 9 maanden naar toe kunnen gaan? we hebben zelf een caravan, en we hebben ook een hond die we graag mee willen nemen. ergens waar misschien ook leuk bos is om te wandelen/fietsen? en een leuk zwembad/meertje o.i.d.? iemand een idee?? ik hoor er graag van! groetjes!
Heey. Vrienden van ons zijn vorig jaar naar Camping Colline de Rabais geweest en dat was goed bevallen. Ik weet niet in welke streek je zoekt deze camping ligt in Belgisch Luxemburg en de camping wordt door een nederlands paar beheerd. Over camping Petite Suisse heb ik ook goede verhalen gehoord. Deze camping ligt ook in belgisch luxemburg. Kijk ook even op Campings in Luxemburg Belgi - ACSI daar kun je nog meer campings in heel Belgie vinden. Succes en een fijne vakantie toegewenst
hee dankje! ik kwam toevallig dezelfde 2 campings tegen! ze lijken me allebij erg leuk, de ene ligt alleen wel vlak aan een spoorlijn, maar ligt dan ook weer wel aan een meertje, de ander heeft dus geen meertje, wel een zwembad en geen spoorlijn... even kijken dus wat het word! maar ik denk dat het de gene zonder meer en zonder spoorlijn word haha! je zou er maar vlak langs staan, lijkt me niets! en aan dat meer hebben we w.s. toch niet zo heel veel met onze kleine die dan ongeveer 9 mnd is, dan is een zwembad wel prima lijkt mij. maar in iedergeval bedankt!
Oww Petit Suisse is op zich best mooi, maar ik ben er 1 keer geweest en toen was de camping failliet en alles wat kapot en verouderd! Maar dit was wel 4 jaar terug ofzo. Zou er nog wel een keer terug willen.