wie heeft DE tip voor een topvakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door luckybird, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie heeft DE tip voor een topvakantie?

- vliegreis (griekenland/spanje/portugal/Italie....), hotel, twee weken, goed tot luxe, vlakbij strand en centrum, maar niet in te drukke disco-omgeving?

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mallorca?

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Turkije?
    Daar heb ik tot 2 keer toe een topvakantie gehad, zeer betaalbaar, 3 uurtjes vliegen, 4sterren hotel aan het strand, 3 zwembaden, all inclusive, animatie, schone kamers, bijzonder vriendelijke mensen, kwartiertje van het centrum. En ik had toen ook nog 2 kleine kinderen mee die ook op handen werden gedragen.
    En niet te vergeten: heerlijk weer :D

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zeker turkije, lekker in een all in hotel 4 a 5*.
    heerlijk genieten:)

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah, nog nooit geweest, maar hoor er veel goede verhalen over, ivm de prijs. Zijn de ziekenhuizen wel ok (ivm zwangerschap)? Ik hoor steeds vaker dat ze je bij wat klachten zolang mogelijk in ziekenhuis houden, zodat het wat oplevert. Maar kan ook toevallig zijn dat ik dat van 3 mensen heb gehoord.

Wij gaan meestal naar Griekenland, maar Turkije is misschien wel een hele goede suggestie! Krijg er al helemaal zin in. Waar gaan jullie heen?

6. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Dit jaar blijf ik Nederland, naar landal in de buurt van Arnhem. We zouden oorspronkelijk naar Italie gaan, maar ik voel niet zo veel voor zo'n lange reis met 2 kleine mannen.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Canarische eilanden?? Playa del Ingles is heel erg leuk op Gran Canaria, geen drukke disco's, wel leuk restaurantjes, niet te lang vliegen, mooi weer, je kunt er redelijk luxe boeken... :)

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    je hebt een pb

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Als je griekenland gewend bent vind ik de canarische eilanden erg tegenvallen wij gaan er in elk geval nooit meer heen.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Uhm luckybird turken liggen met heel veel dingen voor op hier ;) dus om de zorg niet te veel zorgen maken.
    Privé ziekenhuizen zijn nog luxer.
    Heb er mijn ogen laten laseren ( oke iets anders hahah) maar het is perfect gedaan!
    En geen klachten over hoe ze je behandelen of dergelijke of hygiëne.
    Ook al vaker daar naar een gyn geweest toen ook voor onderzoeken altijd prima hoor geen zorgen ;)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij gaan 2 keer naar kemer dit jaar, volgende week ;)
    En in juli 2 weken heerlijk:D

12. Que

Que Niet meer actief

Turkije

Hote": Royal Wings Echt helemaal geweldig daar!!!!!!!!!!!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij zijn in turkije naar world of wonders bodrum geweest, kan je zeker aanraden!

Heb op mijn lijstje ook nog menorca staan, moet erg kindvriendelijk zijn.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ohw trouwens we gaan nu naar Limak Limra 5* ultra all in.
    En in juli grand viking 4* all in.

15. Karpathos Pigadia

Er is qua disco niet veel te doen, maar wel heel veel leuke restaurantjes en cafeetjes
    En heerlijk rustige stranden...

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Karpathos is GEWELDIG de leukste vakantie ooit voor ons! Wij zijn er 3 jaar geleden geweest zou zo weer terug gaan.
    Super vriendelijke mensen en heerlijk eten tegen hele leuke pijzen! Wij hadden voor 12 tot 15 euro gegeten met voor,hoofd en nagerecht. Wel in de eettentjes in de dorpjes en niet in de hoofdstad.

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Turkije..omgeving side (colakli,sorgun,kumkoy etc)!:D

18. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah leuke tips allemaal! Ja Turkijke, het klinkt echt erg goed, maar moet er gewoon een beetje aan wennen. Ik weet dat veel gebieden heel goed ontwikkeld zijn tegenwoordig, zeker de toeristische sector. Toch heb ik nog altijd het idee dat de verschillen daar in het land erg groot zijn, maar dat is in Griekenland natuurlijk ook zo! Misschien maar es ontdekken, dat is het leuke van vakantie natuurlijk.

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Gewoon DOEN! Mocht het niets zijn, dan kom je er ook achter..én dan heb je het wel gebaseerd op je eigen ervaringen!
    Maar goed..ik ga er vanuit dat je het zeker fantastisch zal vinden!:D

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Zuid-frankrijk, Italië, Turkije, Indonesië :)P)! Eigenlijk is alles super, je moet het zelf maken toch!? ;)

Deel Deze Pagina